Posted 6 Mar 2009 · Report post buna,am o nelamurile cum o fost frigu care o fost,imi intra cam greu in marsalier,ma duc azi sa-i schimb ulei,si sa vada ce ii poate face.schimb uleiul,si apoi surpriza,cica tra sa schimb niste bucs,la cautatoru de viteza.a schimbat cineva?se gaseste asa ceva?merci.... Share this post Link to post Share on other sites
Posted 6 Mar 2009 · Report post eu am avut astfel de probleme la o alta masina....si am schimbat toata timoneria (asa se numeste transmisia de la maneta de viteze la cutie) si apoi totul a fost ok....trebuie sa se gaseasca.....ia legatura cu midnight caller si el iti va da o oferta.... Share this post Link to post Share on other sites
Posted 6 Mar 2009 · Report post Si eu am schimbat timoneria. Share this post Link to post Share on other sites
Posted 6 Mar 2009 · Report post imi puteti spune si mie asa cam cat o fost costu schimbari timoneriei?merci.......... Share this post Link to post Share on other sites
Posted 7 Mar 2009 · Report post eu am schimbat-o prin 2006 la un cielo si a costat atunci cam 200 Ron si 100 Ron manopera....la V40 nu am schimbat si nu am idee cam cat ar costa Share this post Link to post Share on other sites
Posted 7 Mar 2009 · Report post 2-300 de lei m-a costat si pe mine. Nu mai retin exact. Share this post Link to post Share on other sites
Posted 7 Mar 2009 · Report post merci frumos........am s-o rezolv si pe asta,dupa ce imi schimb fuzeta............. Share this post Link to post Share on other sites
Posted 7 Mar 2009 · Report post Daca schimbi uleiul din cutie va intra mai greu in viteza la frig pana ,,se rupe'' (experienta personala). Timoneria e de vina Share this post Link to post Share on other sites
Posted 17 Aug 2010 · Report post Saluatre.Si mie imi intra mai greu in viteza 1 si in masalier, dar asta asa odata la 1-2 luni.As face si eu un schimb de ulei, sau oare si eu cu timoneria am problema oare.Cum pot verifica daca e stricata timoneria?Ce fel de ulei se pune in cutia de viteza, si ce cantitate?Ms. Share this post Link to post Share on other sites
Posted 17 Aug 2010 · Report post Up.Toata lumea e ocupata cu "reformarea constitutiei forumului" (nu ca nu ar fi necesar ), dar va rog un pic de ajutor. Share this post Link to post Share on other sites
Posted 17 Aug 2010 · Report post Pai daca intra greu in prima si in marsarier sunt 3 posibile cauze:- timonerie defecta;- cablul de ambreiaj slabit/uzat;- ambreiaj pe duca. In cazul asta nu mai schimba uleiul la cutie, pentru ca la schimbarea ambreiajului e posibil sa pierzi uleiul din cutie. Share this post Link to post Share on other sites
Posted 17 Aug 2010 · Report post Ms. de promptitudine. Ultima varianta nu suna deloc bine. Dar sper ca nu e chiar asa grav, deoarece cum ziceam rar mi se intamplsa sa faca "figuri" (odata la 1-2 luni), de aia m-am gandit ca poate ar fi cazul sa schimb uleiul in ea, oricum urmeaza schimbul de ulei +filtre. "Ulei la cutie 3.4L deci iei 4L ELF TransELF TRJ 75W-80 sau TRX 75W-85 (neaparat primul numar sa fie 75)" am gasit pe un topic, asta mi-e bun si mie oare. Share this post Link to post Share on other sites
Posted 18 Aug 2010 · Report post Pai daca intra greu in prima si in marsarier sunt 3 posibile cauze:- timonerie defecta;- cablul de ambreiaj slabit/uzat;- ambreiaj pe duca. In cazul asta nu mai schimba uleiul la cutie, pentru ca la schimbarea ambreiajului e posibil sa pierzi uleiul din cutie.Cu "scuzele" de rigoare mai adaug o alta cauza posibila-am patit eu la cutia de renault(cred) pe care o am-dereglarea limitatorului peste care se ridica plasticul de pe tija schimbatorului atunci cand se introduce in R. Share this post Link to post Share on other sites
Posted 19 Aug 2010 · Report post Am sa verific si aia.MS. Share this post Link to post Share on other sites
Posted 20 Aug 2010 · Report post Salut Am patit si eu lucrul asta sper sa n fie ca la mine la un moment dat cand dadem cu spatele mia sarit din marsalier cutie iar timoneria era in marsalier curios nu?dar asa a fostcauza a fost cautatorul de viteze Share this post Link to post Share on other sites
Posted 21 Aug 2010 · Report post Si cum ai rezolvat-o la urma, te-a costat mult? Share this post Link to post Share on other sites
Posted 23 Aug 2010 · Report post SalutM-a costat doar manopera cutiei (demontat +montat)vreo 700 lei iar problema cu cautotorul de viteze am rezolvato eu la munca l-am incaecat cu sudura deoarece era uzat in partea in care culiseaza pe surub ----am fost sa vad cat costa un cautator de viteze atunci era vreo 1800lei ----sper sa ai noroc sa n fie chiar asta Share this post Link to post Share on other sites
Posted 23 Aug 2010 · Report post No buna treaba.Sper si eu ca nu e aia problema. Share this post Link to post Share on other sites
Posted 7 Jan 2014 · Report post Stiti cumva de ce se incalzeste maneta de la schimbatorul de viteze si anume doar in oras? Bun, intr-adevar in oras cutia este solicitata mai mult dar de la cutia de viteze pana la maneta e ceva distanta. Daca teava manetei e calda incat ma pot incalzii la mana inseamna ca, cutia de viteze e fierbinte. Problema ar mai fi ca intra greu in treapta intai iar in marsarier trebuie sa ai ceva forta sa reusesti. Ar trebui sa verific uleiul din cutie? E de vina timoneria sau cutia e gata? Share this post Link to post Share on other sites
Posted 7 Jan 2014 · Report post Păi, i-ai schimat vreodată uleiul? De cât timp ai maşina? I-a fost schimbat vreodată? Share this post Link to post Share on other sites
Posted 7 Jan 2014 · Report post Tija e langa evacuare, de-aia e calda. Cutia e 1.5 metri mai in fata . Share this post Link to post Share on other sites
Posted 7 Jan 2014 · Report post Nu că e caldă trebuie să te îngrijoreze, ci că "intră" greu. Share this post Link to post Share on other sites
Posted 7 Jan 2014 · Report post @I love Volvo timoneria ii de vina si anumie niste bucsi care se schimba . iote ici: Share this post Link to post Share on other sites
Posted 7 Jan 2014 · Report post sau poate a fost optiune "incazire schimbator". de incalzire volan am auzit. 1 person likes this Share this post Link to post Share on other sites
Posted 7 Jan 2014 · Report post @Heimdallr Uleiul nu l-am schimbat si nici femeia care a avut-o nu l-a schimbat ca am intrebat-o astazi. In carte scrie ca nu trebuie schimbat uleiul dar nici nu ma iau dupa ea 100% adica daca voi fi nevoit il voi schimba. @Midnight Caller Sa inteleg ca nu are cum sa fie tija calda din cauza cutiei? M-i se pare anapoda ca se incalzeste tija doar in oras cand e aglomerat, semafoare... bara la bara ceva gen Bucuresti. @lik1999 Din ce mi-ai trimis vad ca multi au avut probleme asemanatoare si sper sa nu imi ramana si mie blocata in a-3-a. Habar nu am de unde sa cumpar bucsi pentru cutie. Cate trebuie sa cumpar? E mult de munca, trebuie data cutia jos si desfacuta? Cand e rece uleiul din cutie imi intra foarte greu in treapta 1 dar o prostesc adica bag a-3-a si apoi a-1-a dar la marsarier e rau de tot. Cel putin nevasta-mea nu reuseste sa dea cu spatele dar eu m-am obisnuit. Share this post Link to post Share on other sites