Guest badjoker

Schimb de ulei

65 posts in this topic

Este normal ca depunerile din toba sa fie aruncate afara cand o calci la 5000rpm, daca unii nu le vad e problema lor, nu mai gasesc pe youtube testul  cu noul A8 4.2 TDI cand a aparut in 2005 si intr-o curba cand a accelerat a iesit un pic de fum si masina era noua.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Stiu domnu Bogdan G,cel mai simplu se vede la passat 2.0 TDI ;D

Share this post


Link to post
Share on other sites

La PDuri este mai greu cu poluarea tocmai de aceia acum VAG a trecut la CR pe toata gama .

Share this post


Link to post
Share on other sites

ieri am facut itp-ul (si revizia la 92k)

n-a scos lacrima de fum la 5000 rpm. (la mine taie alimentarea la 5000, nu la 4500).

Share this post


Link to post
Share on other sites

salut.pt. volvo s60, an fab.2006, 163cp, 215.000 km/bord, ce ulei imi recomandati? castrol 5w-40 c3 este bun?

Share this post


Link to post
Share on other sites

0w-30 minim A3/B3, unge mai bine ca un 5w-40, mai ales ca motorul are ceva km.

te duce 1 an de zile (max 20-25k km)

Share this post


Link to post
Share on other sites

mai am o intrebare.cand masina nu se mai `infige`, de vina poate sa fie catalizatorul?

Share this post


Link to post
Share on other sites

Daca ai filtru de particule cred ca da ;D

Share this post


Link to post
Share on other sites

pai cred ca are, modelul din 2006. se poate curata? sau obligatoriu schimbat?

Il cureti,cu o ''blana'' corespunzatoare ;D ;D

Share this post


Link to post
Share on other sites

Daca nu mai intra in regenerare nici mama "blanii" nu-l mai curata .

Share this post


Link to post
Share on other sites

am mers cu ea turata pe autostrada pitesti, si nici o schimbare.

cat costa un catalizator, stie cineva? va multumesc anticipat pt. toate raspunsurile.

Share this post


Link to post
Share on other sites

In jur de 1500 +/-

Share this post


Link to post
Share on other sites

In legatura cu schimbul de ulei.... multa lume schimba uleiul la 10-15k unii chiar la 20k; eu pe la 7000 il schimb. Am citit acum cateva minute datele tehnice de la un motor caterpillar si surprize surprize! uleiul se schimba la 250 de ore de functionare

CONCLUZIE: Daca vreti sa aveti un motor la fel de fiabil ca unul de utilaj agricol schimbati uleiul la 250 de ore de functionare. Se verifica viteza medie in computerul de bord si se inmulteste cu 250. De exemplu average 23km/h x 250h = 5750Km PAM PAM

Share this post


Link to post
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!


Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.


Sign In Now