Roskat

Cauciucuri mai late??

110 posts in this topic

@Tudor, lista o aveau ei in calculator, aveau un soft care avea toate datele tehnice ale masinii, au scos la imprimanta numai partea legata de roti, dupa care a incercuit un inginer cu pixul portiunea cu dimensiunea anvelopelor si a pus stampila si semnatura . Cu hartia aia m-am dus la ghiseul unde sa fac cartile de identitate si mi-a trecut la optiuni ce incercuise nenea inginerul pe hartie. Am platit doar folia de securizare a cartii de identitate si am terminat .

Share this post


Link to post
Share on other sites

Am fost azi cu documentele cerute de RAR pt a trece o noua dimensiune la anvelope in cartea de identitate.Printr-e altele aveam si documentul trimis de cei de la Euro Inter Trade Corporation (Forum Auto) si lingaii de la RAR binenteles ca au zis ca nu e buna (cred ca daca dadeam ceva spaga nu mai caraiau).De ce?Pai pentru ca nu avea o stampila rotunda documentul respectiv si pt ca nu era in original.M-i se pare o tampenie, adica daca cei de la Volvo garanteaza prin documentul respectiv cu ce mai ajuta o stampila rotunda???Aici e vorba de siguranta si aprobarea producatorului,care a trimis un document semnat si stampilat (cu stampila dreptunghiulara) apoi ce mai conteaza forma la stampila aia in acest caz?

Share this post


Link to post
Share on other sites

Si ai si platit la rar? Mie la dacie dupa ce mi au luat talonul pe drum pt ca nu aveam pereche cauciucurile la masina si trusa extinctor expirat(140lei amenda la politite in 48h ) la rar nici macar nu s au uitat la masina.am platit 140 lei si inca 10 lei sa mi treaca si alte dimensiuni,fara nici o foaie fara nimic.am platit si acu i ok.

Nu stiu de ce umblii la rar daca tu ai scris pe rezervor dimenisiunile,ca doar nu cari dupa tine cartea de identitate si in talon nu scrie nimic. Deci nu au ce sa ti faca,creca

Share this post


Link to post
Share on other sites

Poi umblu la RAR ca sa trec o dimensiune care nu e trecuta la rezervor pe usita sau in certificatul de conformitate al masinii si anume 225/40 R18.Nu am platit deocamdata pt ca nu am rezolvat nimic.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Nu cred ca te lasa RARul nostru

Share this post


Link to post
Share on other sites

Pai ei asa au spus ca daca le aduc hartie de la producator cum ca e ok atunci ma lasa.

Edited by larahau

Share this post


Link to post
Share on other sites

Poi umblu la RAR ca sa trec o dimensiune care nu e trecuta la rezervor pe usita sau in certificatul de conformitate al masinii si anume 225/40 R18.Nu am platit deocamdata pt ca nu am rezolvat nimic.

Ok, din nou azi sunt carcotas (deh...astrele)

De ce ai vrea sa-ti pui 225/40 R18 pe S40?

Share this post


Link to post
Share on other sites

vasileee daca tu pt 40 in loc de 45 legal iti pierzi vremea pe la rar si pe drumuri atunci ai pitici atomici sub pat :D

Share this post


Link to post
Share on other sites

vasileee daca tu pt 40 in loc de 45 legal iti pierzi vremea pe la rar si pe drumuri atunci ai pitici atomici sub pat :D

Mai vedem...deocamdata nu stiu sigur.

Ok, din nou azi sunt carcotas (deh...astrele)

De ce ai vrea sa-ti pui 225/40 R18 pe S40?

De ce nu?

Share this post


Link to post
Share on other sites

Pentru ca arata mai bine, dar va afecta masina ;) !

De aceeasi problema m-am lovit si eu.....ti-ai luat jante pe 18"? :D

Share this post


Link to post
Share on other sites

va arata mai rau. jante prea mari pentru o masina ca asta.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Pentru jantele de 18'', unele componente ale sistemului de direcţie, printre care şi caseta de direcţie, sunt diferite.

post-820-0-01622000-1320169835_thumb.jpg

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ce zici, arata rau? :P

Pe langa caseta, mai este sasiul sport, garda la sol, suspensii, arcuri sport, bla bla bla.....

Share this post


Link to post
Share on other sites

offtopic Cross Purposes...belea...ce l mai ascultam in liceu

Ce zici, arata rau? :P

parca nu i ceva la locul ei cand o vezi asa.Mi se pare ca pe 17 arata mai finut

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ce zici, arata rau? :P

Arată bine... we're just as excited as you... ;D

post-820-0-70109700-1320170272_thumb.jpg

Share this post


Link to post
Share on other sites
:lol: .....de care mai tare? :wub:

Share this post


Link to post
Share on other sites

Partea cu suspensiile e alta poveste dar legat de caseta de directie, de ce trebuie alta?In cartea tehnica a masinii spune ca pot sa pun jante pe 18 dar nu imi zice ca tre sa schimb si caseta de directie...

Share this post


Link to post
Share on other sites

La fel si la mine. De aceea mi-am si permis sa imi pun jante de 18", norocul meu fiind ca le-am gasit si originale :D

Share this post


Link to post
Share on other sites

Partea cu suspensiile e alta poveste dar legat de caseta de directie, de ce trebuie alta?In cartea tehnica a masinii spune ca pot sa pun jante pe 18 dar nu imi zice ca tre sa schimb si caseta de directie...

Păi, ai văzut print-screen-ul... merge şi casetă pentru jante mai mici, dar nu te mira dacă începe, după un an, să aibă joc şi să cârâie ca o morişcă...

Share this post


Link to post
Share on other sites

Eu te-am inteles ce vrei sa zici dar se pare ca tu nu ma intelegi la ce ma refer.Repet - eu am masina echipata cu o caseta "normala" montata din fabrica intrebarea se pune: De ce fabricantul imi spune ca pot sa pun si jante pe 18 fara a-mi specifica, ca trebuie sa schimb caseta?

Crezi ca ei nu au luat in calcul acest aspect?Adica au zis: "eeehh lasa-i sa-si puna ei jante pe 18 ca pai sa vezi ce vanzari bune o sa avem noi la casetele de directie".Mi-e greu sa cred asa ceva, dar cum orice e posibil...o fi cum zici tu.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Eu as vrea 225 45 R17 oare e multa bataie de cap sa trec in ci ?pe usa imi scrie 205/50 R17problema e ca sunt xu 200 lei mai scumpe bucata si nu am gasit decat un model si anume conti sport contact S

Share this post


Link to post
Share on other sites

Daca vrei pt vara se gasesc multe modele incepind cu 370ron iar Conti ajunge pe la 540 (made in Ro ,posibil, Tm e linga noi) .Balonul va fi este la fel insa vei avea aderenta mai mare si implicit un consum mai ridicat ,insa nu stiu cu cit.

De iarna totodeauna trebuie cu latime mai mica.Ai alternativa in CIV-ul masinii.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Daaa multumesc ! Am gasit si eu mai ieftin dupa ce am cautat putin ,ma uitasem initial. Eu nu vreau aderenta ci pur si simplu am vazut pe site la masro ca e cu 200 lei pe bucata mai scump adica conti de 205 e 700 si 225. E 500

Share this post


Link to post
Share on other sites

Parerea mea e sa o lasi cu 205/55/16!

1 person likes this

Share this post


Link to post
Share on other sites

Cu roti pe 17 e mult mai rigida dar ai doua avantaje sta mai bine pe curbe si ai innaintare mai mare.(nu sunt bune pe zapada)

Edited by adrian mangalia

Share this post


Link to post
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!


Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.


Sign In Now