hd08bmv

Curatare clapeta acceleratie S40 1.8

24 posts in this topic

Dupa cum o sa vedeti in pozele care am sa le atasez ca nu e operatiune complicata curatarea clapetei de accleratie in cazul meu un motor pe benzina de 1.8 cod motor B4184 S2 .

Se desface

1 Capacul de protectie

2 Tubulatura de aer

3 Cele patru suruburi de la clapeta de acceleratie

4 Doua suruburi valva relanti

Se curata dupa caz ce aveti in dotare (carpe, spray degresant etc).

Mai sunt trei furtunase care trebuie verificate sa nu fie obturate orificile

Atentie la garnituri........( puteti bate cu ceva usor dupa ce ati desfacut suruburile pana se dezlipeste garnitura)

Spor la treaba  ;)

post-1259-1287786325279_thumb.jpg

post-1259-12877863253464_thumb.jpg

post-1259-12877863255971_thumb.jpg

post-1259-1287786325692_thumb.jpg

post-1259-1287786325872_thumb.jpg

post-1259-12877863260634_thumb.jpg

Share this post


Link to post
Share on other sites

se simte vreo diferenta dupa ce cureti pe acolo?

Share this post


Link to post
Share on other sites

Depinde la ce diferente te referi,

De la: hpciprian : Sâmbătă 05 Decembrie, 2009, 20:21:20

frate mai scapat de un chin de 2 ani de zile cu clapeta de la relanti si alea toate am vazut acu poze cum ai curatat la mine e ca in relanti se tureaza vreo 200 de ture apoi revine la normai dupa 20 secunde iar se tureaza si tot asa  mersii mult frate iti raman dator

Share this post


Link to post
Share on other sites

Unde mai exact e valva de relanti?

Eu am schimbat debitmetrul de aer, dădea eroare la computer.

După aia surpriză, nu mai stă motorul la relanti. Și simt È™i niÈ™te variaÈ›ii de turaÈ›ie.

Ar putea fi o soluÈ›ie curăÈ›area clapetei de acceleraÈ›ie?

Mulțumesc.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Am marcat cu rosu.

In legatura cu sonda lambda, se poate aprinde din mai multe motive cauta pe forum ca s-a mai discutat de aceasta problema

post-1259-12877879756485_thumb.jpg

Share this post


Link to post
Share on other sites

Azi  am curata si eu clapeta:

poza 1-clapeta inainte de curatare

      2- dupa curatare

post-294-12877882387362_thumb.jpg

post-294-12877882391185_thumb.jpg

Share this post


Link to post
Share on other sites

mi-am curatat si eu clapeta...si nu stiu daca e de la aia dar pe o distanta in care inainte ii dadeam de la 0-160 azi am putut sa ii dau 180 :D. oricum cred ca mai tre sa lucru putin si la ambreaj ca prinde mult prea sus si pe la 6000-6500rpm am impresia ca patineaza putin.

Share this post


Link to post
Share on other sites

mi-am curatat si eu clapeta...si nu stiu daca e de la aia dar pe o distanta in care inainte ii dadeam de la 0-160 azi am putut sa ii dau 180 :D. oricum cred ca mai tre sa lucru putin si la ambreaj ca prinde mult prea sus si pe la 6000-6500rpm am impresia ca patineaza putin.

Pe unde faci tu chestia asta?

Share this post


Link to post
Share on other sites

Pe unde faci tu chestia asta?

Pe asfalt ;D

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ce simptome avea masina inainte de curatarea clapetei? Am mea din cand in cand sta pe la 2000 de ture si trebuie sa astept un pic pana sa se tureze mai departe, iar uneori face figuri in treapta 1, la pornire. As incerca si eu curatarea clapetei.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Si la mine oscileaza putin la relanti e vorba de vreo 50 max 100 ture. Am curatat clapeta, dar doar clapeta si nu s-a schimbat nimic.Dar o mai las asa pana la primavara sa vad daca se mai modifica ceva.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Si la mine oscileaza putin la relanti e vorba de vreo 50 max 100 ture. Am curatat clapeta, dar doar clapeta si nu s-a schimbat nimic.Dar o mai las asa pana la primavara sa vad daca se mai modifica ceva.

Daca nu curatati si motorasul de relanti nu se schimba mare lucru.Acum depinde si de cat de murdara e clapeta de aceleratie.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Daca nu curatati si motorasul de relanti nu se schimba mare lucru.Acum depinde si de cat de murdara e clapeta de aceleratie.

Sincer nu a fost prea murdara.Probabil d-aia nici nu oscileaza prea mult.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Sincer nu a fost prea murdara.Probabil d-aia nici nu oscileaza prea mult.

Eu am rezolvat problema relantiului altfel. Aveam de fapt un furtun de la returul de aer care iesise de la locul lui, i-am pus un colier si acum relantiul e la locul lui la 800 rpm. Furtunul e undeva deasupra clapetei de acceleratie.

Insa motorul tot mi se pare ca nu coboara bine din ture pana la relanti. Asa ca inca e viabila o curatare de clapeta si de regulator de relanti, revin cu povesti dupa ce termin operatiunea.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Mulrumesc de ghid .Am curatat astazi valva de la relanti si a disparut problema cu martorul lambda. O sa curat si clapeta cat de curand !

Share this post


Link to post
Share on other sites

Am curatat si eu valva relanti si clapeta de acceleratie la 1.8, 122 cp, 2000. Problema mea persista: cand motorul e rece si o accelerez nu are putere si tinde sa se opreasca. Cand e cald si o accelerez merge perfect.

Exista EGR pe aceasta masina? Unde e si cum il pot curata/dezactiva?

Valva relanti era FOARTE murdara. Am impresia ca e mizerie intarita si nu functioneaza motorul corect la rece. Dupa ce se incalzeste, aceasta mizerie se inmoaie si motorul merge perfect.

Unde sa mai curat?

Multumesc!

Share this post


Link to post
Share on other sites

Nu are EGR motorul tau iar in teorie trebuia sa se rezolve problema dupa curatarea IAC-ului si a clapetei de acceleratie.

Verifica sa nu fie vre-un vacuum spart/iesit .

Nu stiu insa daca exista posibilitatea de "idle learn" la motorul tau, in teorie trebuie sa existe .

Totusi daca la acceleratie face probleme tind sa cred ca ai o problema de alimentare/aprindere .

Share this post


Link to post
Share on other sites

Multumesc pentru raspuns!

"Idle learn" inseamna sa scot borna?

Voi verifica furtunele.

Share this post


Link to post
Share on other sites

La alte marci asa se face, se scoate borna, se asteapta cateva minute dupa care se pune la loc si se porneste motorul, se pornesc diferiti consumatori si se asteapta cateva minute .

Edited by Bogdan G

Share this post


Link to post
Share on other sites

Iti multumesc Bogdan!

Am scos bateria si acum merge excelent.

Esti magician. Nu m-am gandit la asa ceva.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ma bucur ca merge, la alte masini asa se face .

Share this post


Link to post
Share on other sites

Vad ca merge. Eu nu am experienta si nu intelegeam de ce, dupa ce am curatat multa mizerie din relanti, merge la fel.

Sfatul tau mi-a fost util si cred ca sunt putini cei care erau capabili sa-mi spuna asta.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!


Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.


Sign In Now