jhon81

probleme tacheti

17 posts in this topic

la mine la motor se aude un sunet asa,parca ar fi de tachet.eu stiu ca motorul are chiuluasa hidraulica si nu ar trebui sa se auda zgomot de tacheti,chair de sunt uzati.

oare de unde ar putea fi zgomotul?

Share this post


Link to post
Share on other sites

Eu stiam ca tachetii hidraulici au un sunet specific al lor, cateodata mai si "pusca" cate unul daca stai sa asculti.

Inainte nu facea zgomot ?

Share this post


Link to post
Share on other sites

asa se aude de cind am luat masina

nu pusca

se aude un tacanit asa

Share this post


Link to post
Share on other sites

Uleiul cum e ? L-ai schimbat ? E destul ?

Share this post


Link to post
Share on other sites

uleiul este schimbat de 500-1000 km max,Mobil1 15w40

acum vreau sa-mi spuna si mie cineva daca stie,tacheti are o anumita distanta intre axul cu came?cum pot verifica daca este vreunul uzat?

doar la unul din axe se aude si sigur numai unul dintre tacheti face galagie.

mentionez ca motorul este B204FT  140 kw 190 CP  2.0 turbo benzina.16 valve

Share this post


Link to post
Share on other sites

Roaga un moderator sa mute topicul la sectiunea care cuprinde si Volvo 960.Poate ai mai mult succes. :)

Share this post


Link to post
Share on other sites

15w40 ? pai cum vrei sa nu tacane ?  :D aaaaa daca nu ma insel motorul tau nu are tacheti hidraulici .

Share this post


Link to post
Share on other sites

am bagat 15w40 pt ca asa scrie in cartea masinii.15w40 la temperaturi ridicate,10w40 la temperaturi moderate si 5w40 la temperaturi scazute.asa scrie.

nu cred ca este din cauza la ulei.

iar masina are sigur tacheti hidraulici

cei care nu sunt hidraulici,are pastilele in cap la tachet,iar la mine este tachetul simplu

Share this post


Link to post
Share on other sites

M am uitat acum in Vadis si masina are tacheti hidraulici . Eu zic sa treci pe un 10w40 . 15w40 bagi la Dacie ca sa nu il pape  :D

Share this post


Link to post
Share on other sites

daca ai tacheti hidraulici si pui 15w40 sa fii sigur ca se duc pe apa sambetei,treci rapid pe 10w40 minim :bounce:

Share this post


Link to post
Share on other sites

M-am uitat si eu in Vadis si 5W-30, 10W-40 e recomandat la motoarele B204FT, pentru temps intre -20 si 40 grade 10W-40.

Share this post


Link to post
Share on other sites

am sa trec si la 10w40,sa vedem atunci de mai face.

de si m-as mira sa fie de la ulei

Share this post


Link to post
Share on other sites

daca tot ii fac o revizie acum la masina,am desfacut si clapeta de la acceleratie,sa o curat.

acum cind am desfacut senzorul de pozitie,de la clapeta acceleratie,era plin de ulei.

este normal sa fie ulei in el?

stie cineva,a mai gasit cineva asa ceva?

senzorul este asta.

acolo unde este sageata era plin cu ulei,probabil de pe tija a intrat

http://img7.imageshack.us/i/sdc10189m.jpg/

http://img40.imageshack.us/i/sdc10190x.jpg/

http://img200.imageshack.us/img200/2231/59977084.jpg

Share this post


Link to post
Share on other sites

am terminat de curatat clapeta,am montat-o si acum am verificat si ce coduri de eroare imi da

la pinul 2 imi da 1 1 1

la pinul 5 imi da asa:  423 431 421

la pinul 6 imi da 1 1 1

care stie exact ce erori sunt astea?

am inteles ca 1 1 1 nu este o eroare

Share this post


Link to post
Share on other sites

Am gasit ceva in Vadis, credca astea sunt, nu sunt sigur

post-527-12877863624815_thumb.jpg

Share this post


Link to post
Share on other sites

4-3-1 = EGR temperature sensor faulty or missing.  Restul nu le gasesc.

Da, 1-1-1 = No code.

Dar am vazut ca le-ai gasit in Vadis.

Share this post


Link to post
Share on other sites

referitor la sunetul de tacheti.am abservat ca dimineata cind este motorul rece,se aude mult mai tare de cit se aude cind este motorul incins,adica la temperatura de lucru.

si cred ca aveti dreptate,este din cauza uleiului,trebui s-ai bag 10w40 neaparat.

am sa va anunt cum este dupa ce il schimb.

Share this post


Link to post
Share on other sites
Guest
This topic is now closed to further replies.