Midnight Caller

Am luat ITP-ul cu brioooo !!!

16 posts in this topic

Azi, 13.07.2009 (Doamne, ma urmareste 13-le asta ! ;D) am fost la ITP. Programat frumos sapt. trecuta pt azi la ora 8:00, ajuns, pus masina pe banc, si da-i ! Aveam ce-i drept ceva frica cu BOV-ul si boost controller-ul, insa rezultatele sunt mai jos :

Masurat          Masuratoare 1              Masuratoare 2            Unitate

CO                  0.01                              0.01                      %vol

CO2                15.60                              15.60                      %vol

CO corr.            0.01                              0.01                      %vol

HC                  93                                  98                      ppm

O2                  0.20                                0.12                      %vol

NOx                  --                                    --                      ppm

Lambda            1.005                              1.001

RPM                  870                                2080                      min -1

Oil temp            71grd                              71grd                    C

Din cate vad Lambda-ul si CO-ul, masinuta asta merge ca-n prima zi ! Daca ma poate ajuta cineva sa calculez din %vol in gr/km (de curiozitate, sa vad si eu cam ce EURO ar fi), v-as ramane recunoscator ;D

Ca idee, unitatea ITP este a unui prieten de-al meu, totul s-a facut FARA SHPAGA, pentru ca NU ACCEPTA, omul trece masina pe bune, iar daca are probleme, da revenire. Daca masina e ok, nu face figuri doar ca sa dai cu banutzu'... Pentru cine vrea, ITP-ul se afla undeva pe Jiului in Bucuresti, adresa de web este www.mdm2002.ro , se poate face programarea on-line, totul e civilizat. Au si servicii de tractare, la preturi cat se poate de decente. Personal am plecat mereu cu o impresie f. buna de-acolo, unde am facut ITP-ul si la V40, fara catalizator, si tot pe bune a trecut masina...

Share this post


Link to post
Share on other sites

mie anul trecut in primavara, mi-au iesit noxele la limita...si tot la un service cu "fitze" majore, curatenie, scule, etc.

Cam ciudat sa ai valori asa bune "ca-n prima zi" cum zici tu, m-ai ales ca ai mers tot acolo unde nu-mi dau seama cum la V-ul fara catalizator te-au putut lasa in pace. Important e sa fii tu cu inima impacata. Daca ar fi asa simplu, ne-am scoate toti catalizatorul, ca oricum e ca un dop pe evacuare.

Bine ca ai luat ITP-ul, asta-i important.

:thumbsup2:

Share this post


Link to post
Share on other sites

    La V-ul fara catalizator... m-au pus sa-l tin la 2000rpm pt. vreo 5-6 minute, pana s-au incins toate alea prin evacuare. Apoi statea unul cu mana pe mouse, unul cu ochii pe calculator sa tipe "Da-i !!!" si unu' ii supraveghea pe amandoi :)) Partea care m-a ajutat a fost ca masina era trecuta Euro2 in talon in loc de Euro3, si am iesit cu noxele la limita.

    Omu' mi-e amic, ne plimbam cu scuterele impreuna acum cativa ani de zile, si n-avea rost sa ma minta. Nici la V, nici la S70 nu a acceptat nimic fata de taxa standard de 110RON. In plus, cand era V-ul la ITP era si RAR-ul pe capul lui, deci cu atat mai putin avea cum sa faca ceva. Iar azi n-au "misculat" nimic, testul de noxe a durat sub un minut ! Tzeava in esapament, sonda de temperatura la joja, masuratorul de RPM pe baterie, masurat o data la ralanti... "click", bagat omu' in masina, dus la 2000rpm, masurat si acolo, "click", si aia a fost !

    Cat despre valori, de-aia ma interesa o conversie ceva in gr. CO2 / km, de curiozitate daca m-as fi incadrat cu ea si la Euro 3 :). "Ca-n prima zi" ma refer la CO si la Lambda, care dupa atatia km a ramas aproape de 1, care inseamna amestec stoichiometric aproape perfect (14,7:1  aer:benzina)

Share this post


Link to post
Share on other sites

ok, tu stii mai bine.

si consumul ala mare de benzina de unde vine, daca pe hartie totul e perfect ?...  :D

Hai, mai razi si tu, ca doar ai scapat de ITP, nu ?

:3some:

Share this post


Link to post
Share on other sites

Probabil de la bocanc + "sindromul BOV"... cand il nimeresc pe unu' cu geamu' deschis in fata, accelerez pana langa el si "WSHHHHHHT !" ;D

Acu' am pe bord 19% de ex, resetat complet comp. de bord acum 50km.

Share this post


Link to post
Share on other sites

La mine pe bord e 13,3 acum, eu am 12,8-14 max in bucuresti, cu orice fel de mers. Am observat chiar ca atunci cind merg mai incet, consuma mai mult decit atunci cind merg turbat. Cool, nu ?...

Oricum, nu cred ca mai vrei sa te intorci vreodata la un motor fara turbina, nu ?  :D

Share this post


Link to post
Share on other sites

No way back to N/A engines ! ;D.... Legat de motorasul tau si de cel de 2.0 226HP, sa stii ca exista !

B5204T 2.0 gasoline DOHC 1984cmc 5/In-Line 20VLV 8.4:1 155kW(211 PS)@5000 230Nm (170 ft/lb)

B5204T2 2.0 gasoline DOHC 1984cmc 5/In-Line 20VLV 8.4 : 1 132kW(180 PS)@5700   220Nm

B5204T3 2.0 gasoline DOHC 1984cmc 5 / In-Line 20VLV   8.4 : 1 166kW (226 PS)@5700

Ce nu prea se "pupa" este cuplul...

Datele luate de aici : http://www.volvo-club.cz/engines_list.php

Share this post


Link to post
Share on other sites

La mine pe bord e 13,3 acum, eu am 12,8-14 max in bucuresti, cu orice fel de mers. Am observat chiar ca atunci cind merg mai incet, consuma mai mult decit atunci cind merg turbat. Cool, nu ?...

Oricum, nu cred ca mai vrei sa te intorci vreodata la un motor fara turbina, nu ?   :D

Asai ?  ;D Credeam ca doar eu am vedenii, dar si la mine e la fel, eu am in ultima vreme tot 10.9 pe bord, dar daca ii dau unpic ma trezesc ca scade 10.8, 10.6.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Dupa ce vii cu Redbull-u' la Danyx ;D

@kitra: vezi ba ce reclama-ti fac ?! ;D

Share this post


Link to post
Share on other sites

Si masina mea a trecut de ITP cu brio pe bune, dar numai perfecta nu e. Orice motor pe injectie daca are catalizatorul in mintile lui si nu da nici o eroare, trece de ITP. Am trecut chiar si testul de articulatii chiar daca multe bucsii erau praf la vremea respectiva.

Share this post


Link to post
Share on other sites

A dat spaga,sigur,va spun eu.Un sac de cartofi si unul de mere. :mumum:

Share this post


Link to post
Share on other sites

Uof... trebuia tu sa-mi bagi morcovu' ;D

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ete bai nene, mare smecherie a luat ITP ul. Foarte bine, daca ti-ai luat masina, mi se pare normal sa iei si ITP-ul. Sanchi, un prieten care nu ia spaga, da-i plac ochii tai, de la scuterit. Bravo nene, ai motor.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Sincer nu sunt surprins , a mea dupa ce a stat 3 ani de zile si o mica reconstituire , m-am dus la un itp unde am niste cunostinte sa fac treaba . Spre stupoarea mea  dupa 30 de minute mi-a fost intinsa ""spaga"" inapoi si reproduc : " pt faptul ca ti-am facut poza dintr-o parte sa nu se vada parbrizul nu pot sa iti iau banii , masina este ok""

Share this post


Link to post
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!


Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.


Sign In Now