rushenescu

Koenigsegg s-a inteles cu GM pentru preluarea Saab

14 posts in this topic

ahaaa..., daca pleaca volvo la chinezi, am pe ce pune mina....

Share this post


Link to post
Share on other sites

Moama ce de informatii gresite, Koenigsegg Group AB este de cativa ani o companie Norvegiana cu capital majoritar Norvegian fiind condusa de BÃ¥rd Eker un industrias Norvegian . Afacerea se va face pt ca Norvegia are un mare interes si anume sa aiba niste marci de renume cum ar fii Koenigsegg si Saab .

Share this post


Link to post
Share on other sites

E suedeza

Pe site-ul lor zice Official Website of the Swedish sports car manufacturer.... etc

La pagina de contact zice Koenigsegg Automotive AB

262 91 Ängelholm

Sweden

http://www.koenigsegg.com/contact.php?menu=contact

Informatia corecta ar fi asa :

BÃ¥rd Eker este un designer norvegian care a cumparat in 2005 45% din actiunile companiei avand acum 49%.

Christian von Koenigsegg a infiintat-o in 94 si este o companie suedeza, in Suedia la care contribuie mai multi investitori mici ( peste 90 cica ) printre care si norvegianul cu 49%.

Insigna ce o plaseaza ei pe geamurile spate laterale este un tribut escadrilei suedeze de la asa numita baza F10.

E tarziu si nu mai am chef de documentatie, credca am lamurit treaba cu Koenigsegg

Share this post


Link to post
Share on other sites

Daca tu consideri  ca Jaguar si Range mai sunt firme britanice este problema ta, aceste firme sunt Indiene.

Iar ca sa te linistesc iti spun ca populatia norvegiei considera Koenigsegg o firma Norvegiana, chiar si la Top Gear sa spus acest lucru, la fel cum Dacia este o firma frantuzeasca lucru inteles pana la urma de toata lumea .

Share this post


Link to post
Share on other sites

Daca tu consideri  ca Jaguar si Range mai sunt firme britanice este problema ta, aceste firme sunt Indiene.

Iar ca sa te linistesc iti spun ca populatia norvegiei considera Koenigsegg o firma Norvegiana, chiar si la Top Gear sa spus acest lucru, la fel cum Dacia este o firma frantuzeasca lucru inteles pana la urma de toata lumea .

Aici e discutabil, vorba lui Leana "Iexista o iexplicatie".

Suedezii cu care am vorbit spun ca este singura marca care mai este lor chiar daca nu in intregime, iar norvegienii nu am auzit sa se laude ca ar produce vreo masina, nici nu prea am discutat cu multi (vreo 5-6 la o bere si o tuica) iar Dacia inca este perceputa ca fiind o masina romaneasca, dar acceptata pentru ca este proiectata si are motor si cutie de le Reno (in Germania, Austria, Cehia, Danemarca cel putin)

Share this post


Link to post
Share on other sites

Acuma sincer eu nu stiu cu cine ai baut tu pe acolo, eu ii stiu pe aia de acolo (cativa insa) cu care am baut aici, evident toti erau din Fredrikstad si tare se mai mandreau cu vecinul lor care a cumparat SAAB, ei de la paste deja stiau ca o sa cumpere SAAB si ca masinile Koenigsegg bat Ferrari :) .

Share this post


Link to post
Share on other sites

...masinile koenigsegg bat masinile ferrari, dar si pretul masinilor koenigsegg bate cu mult pretul masinilor ferrari...

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ce mai conteaza cand ia uitati-va aci !

Dementiale, deci nu am cuvinte, e un V8 twin supercharged de doar 4,7 litri dezvoltat de insusi  Koenigsegg care dezvolta.....fiti atenti....806 CP.

Ce V10, V12, motoare de zeci de litri ? Uiate ca se poate si cu un allmighty V8.

Sunetul de V8 e demential.

De as fi milionar nici nu m-as gandi la Ferrari cand exita asa ceva

Share this post


Link to post
Share on other sites

Asa este mai Roberto dar din pacate ratele la banca trezesc la realitate pe toata lumea, nu toti dispun de resurse "infinite" gen VAG care produce Veyron, Phaeton si Golf 5 GTI in pierdere, unii sunt mai putin idioti si incearca sa faca profit.

Pana si cei de la Koenigsegg trebuie sa produca masini care sa se vanda nu care sa fie testate de STIG la TOP GEAR . O firma auto trebuie sa genereze si profit iar cele mai profitabile masini sunt cele gen LOGAN adica ucigasul placerii de a conduce .

Share this post


Link to post
Share on other sites

Asa este mai Roberto dar din pacate ratele la banca trezesc la realitate pe toata lumea, nu toti dispun de resurse "infinite" gen VAG care produce Veyron, Phaeton si Golf 5 GTI in pierdere, unii sunt mai putin idioti si incearca sa faca profit.

Pana si cei de la Koenigsegg trebuie sa produca masini care sa se vanda nu care sa fie testate de STIG la TOP GEAR . O firma auto trebuie sa genereze si profit iar cele mai profitabile masini sunt cele gen LOGAN adica ucigasul placerii de a conduce .

De acord, vorba aia "pana la urma tot la ban se ajunge"

Voiam sa si zic ca nu trebuie sa fii o ditamai firma cu ditamai resursele ca sa faci ceva ok. Uite ca se poate face ceva super ok chiar de catre o firma mica daca se vrea si se "munceste".

P.S : Top Gear, 5th gear si alea si pt mine sunt doar niste show-uri tv si..atat.

Share this post


Link to post
Share on other sites

dar de ce se produce golf gti in pierdere (veyron si phaeton e clar)?

- motorul se produce pe multe modele

- sasiul si platforma e tot acealasi ca la alte golfuri normale

- nr de bucati vandute substantiale

Share this post


Link to post
Share on other sites

Asa este mai Roberto dar din pacate ratele la banca trezesc la realitate pe toata lumea, nu toti dispun de resurse "infinite" gen VAG care produce Veyron, Phaeton si Golf 5 GTI in pierdere, unii sunt mai putin idioti si incearca sa faca profit.

Pana si cei de la Koenigsegg trebuie sa produca masini care sa se vanda nu care sa fie testate de STIG la TOP GEAR . O firma auto trebuie sa genereze si profit iar cele mai profitabile masini sunt cele gen LOGAN adica ucigasul placerii de a conduce .

e corect pina la "unii sunt mai putin idioti si incearca sa faca profit. " deci nicaieri.

stinta nu aduce profit decit pentru cei destepti, si nu, repede, ci cu timpul.

profitul DISTRUGE valoarea.

asta e,traim intre noi, oamenii...

Share this post


Link to post
Share on other sites

@volvo fan, G5 GTI o avea aceiasi platforma cu varianta normala dar G5 a iesit o masina scumpa, punand un motor mai puternic si un sasiu sport cresti preturile substantial, astfel cand VW a tras linie a observat ca nu scotea profit cu G5ul. In schimb a apurut G6 o masina facuta din start mai ieftina, o masina cu care vor face profit indiferent de varianta.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!


Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.


Sign In Now