SEBASTIAN_RACINGCODE

STAND DINAMOMETRIC 2WD,4WD si moto/ RACINGCODE

88 posts in this topic

Salut

@Sebastian cat costa un remap la un S60 D5 2005 163Hp si pana la ce putere se poate merge in siguranta pentru masina?

Merge direct pe OBD sau tre dat EECU jos,mentionez ca este cu EECU la motor in partea dreapta

Share this post


Link to post
Share on other sites

Doar la modelele din 206 in sus pe acest tip se poate resofta fara deschidere de ecu.

In cazut tau 90% trebuie deschis ecu. Se afla undeva in spatele farului dreapta intr-o cutie neagra de plastic.

Modificarea optima la care noi ne gandim este cca 195cp si 400Nm.

Acum costul de "lista" este de 700 euro insa daca esti hotarat vom face un pret special pentru ca esti de pe acest forum.

In plus daca faci softul cu noi 50 euro costa testul inante de resoftare si dupa resoftare. Primesti graficele printate.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Nu are sens sa facem presupuneri, sa nu ne "certam" cu bestia.

Masuram si vedem exact despre ce este vorba.

Oricum recomand masuratoarea la minim 1000km parcursi in regim de sarcina usoara.

Ieri am masurat la noi in treapta 3 o masina care a ridicat 475cp la roti, fiind integrala, alta 300...

Share this post


Link to post
Share on other sites

image211.jpg

aveti deasupara masina cu cea mai mare putere la roti din CNVTM. Locul doi la prima etapa.

Astazi am avut pe dyno doua masini foarte interesante.

Un Dodge Chalanger cu compresor de 400wbhp

image233f.jpg

image231l.jpg

Uploaded with ImageShack.us

image236.jpg

Si un RS6 tunat cu evacuare completa si soft 580wbhp.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Asa cum majoritatea masinilor de curse vin sa le masuram puterea-cuplul incep sa vina si cele de tuning pentru ca este vorba de profesionalism si echidistanta.

image521l.jpg

Uploaded with ImageShack.us

image520j.jpg

Uploaded with ImageShack.us

image519.jpg

Uploaded with ImageShack.us

Orice persoana sau tuner este binevenita cu masina pe dyno si noi credm ca acesta este un mare pas spre adevar, tuningul de calitate.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Buna dimineata,

Sunt surprins de faptul ca o comunitate ce reprezinta un brand atat de solid la sediul nostru ajunge destul de rar.

Cred ca Volvo este o marca speciala si are proprietari speciali care in principiu sunt mai pedanti decat restul acordand o atentie sporita masinilor lor.

Poate organizam intr-o zi o intrunire la sediul nostru un dyno -day pentru pasinatii de Volvo si verificam cateva dintre ele.

Ce parere aveti?

mits3grn.jpg

image603n.jpg

image580.jpg

image551.jpg

image525.jpg

image484.jpg

image337d.jpg

Share this post


Link to post
Share on other sites

Poate chiar joi cand este intalnirea Volvo Bucuresti dam o fuga pe la garajul tau(eventual facem si un dyno).

Asteptam invitatia oficiala.

Numai bine!

Share this post


Link to post
Share on other sites

Acum este putin din scurt deoarece suntem putin blocati, cu cateva masini in lucru la care s-au facut modificari radicala una fiind un EVO X cel mai puternic din Romania.

Voi atasa un material, spun eu interesant pentru cei pasionati menit sa aduca lumina in crepusculara zona a dynourilor si celor care-si dau cu parerea.

Share this post


Link to post
Share on other sites

ar fi fost bine joia asta...poate te razgindesti si ne chemi - dyno vom face cel putin 2 masini...

Share this post


Link to post
Share on other sites

Imi pare rau dar acum am terminat de facut cel mai puternic evo X din Romania care este un mic monstru avand peste 450wbhp.

In stadiul unu era cam asa:

"Piesele pentru upgrade poarta binecunoscuta semnatura HKS:

- interne motor

- axe cu came

- turbocompresor

- external wastegate + solenoid cu trei cai - (comanda in presiune)

- sistem de admisie

- rampa alimentare benzina

- injectoare

- FMI

(Partea mecanica a fost realizata de Colina Motors)

Cu toate ca aceste modificari (in special inlocuirea celor doi solenoizi originali de comanda turbo cu unul avand trei cai) sunt numeroase iar masina dezvolta aproape dublul puterii de serie, s-a pastrat electronica originala, setarile fiind facute pe ECU de serie !

Referitor la soft, o particularitate a modelelor Mitsubishi din 2008 respectiv Lancer, Lancer EVO X / SST este aceea de introducere (in versiunea de serie), a unor rutine speciale de monitorizare a debitelor de aer, a presiunii, turatiei si sarcinii astfel incat la orice modificare hardware (i.e admisie, blow-off extern, modificare turbo) ECU poate declansa "limp mode-ul".

Acesta este o forma de limitare temporara a turatiei si sarcinilor (pana la o noua pornire), foarte neplacuta pentru sofer si poate aparea in timpul mersului la masinile modificate fara o corectie a softului aferenta.

Acest limp mode fiind declansat nu de depasirea unui limite maxime pur si simplu, ci si la sarcini mici si medii.

Datorita neintelegerii modului de functionare al limp-mode-ului, alti tuneri se feresc de a recomanda clientilor chiar si inlocuirea blow-off-ului cu unul extern  nemaivorbind de gradul de modificari prezente in cazul de fata.

Dezasambland softul am aflat modul de functionare, ce este identic cu un watchdog hardware dar avand trei dimensiuni, iar aceasta masina nu va intra in "limp-mode" sau "check engine" decat daca este cazul.

Dupa operatiunea de calibrare a noilor injectoare, ce este un pic "tricky" fata de alte modele, sau rescalat tabelele de load, benzina, avans, mivec intake si mivec exhaust, masina dezvoltand in final 433HP (439PS) la roata!

filmulet calibrare injectoare

Monitorizarea debitelor de aer si a presiunii fiind esentiala pentru a stabili insula de eficienta a turbinei si evitarea functionarii turbocompresorului in surge-mode, mai ales la turbinele mari ca aceasta.

In timpul testelor, datorita faptului ca am atins debite de aer cu mult superioare altor EVO X modificate tot de noi, am putut determina o caracteristica interesanta, aparte acestui tip de motor 4B11 in sensul modificarii curgerii laminare in admisie ce isi face simtita prezenta la debite de ~350 - 400 g/sec in jurul turatiei de 5800RPM.

Curba de cuplu/putere a acestei masini este acum putin sub potentialul motorului cu aceste modificari. In scurt timp se vor reface anumite parti ale masinii urmand o noua setare a electronicii pentru a pune in valoare setup-ul.

Acum este bine si are o evacuare superba."

Share this post


Link to post
Share on other sites

La vechitura mea (1855cm3 T4) se poate face o chestie ca la evo IX din filmulet, 2 variante de soft, cel original si unul modificat, selectabile de la un comutator?

Share this post


Link to post
Share on other sites

Paul Andronic Mitsubishi Evo 9 locul unu la H5 si campion national inainte de finalul campionatului.

George Cretu Mitsubishi Evo6 locul trei la A.

Masina este de rally cu setare de asfalt.

Trebuie specificat faptul ca o masina de rally, chiar in setarea pentru asfalt nu este perfect compatibila cu concursurile de viteza pe traseu montan, dar si-a demonstrate puterea.

Sandu Sebastian Dacia Logan 1.6mpi H2 – cel mai bun timp pe coasta de la Rasnov obtinut de un Logan pana acum.

Pentru cine doreste sa o vada am trecut minutul la care poate fi vazuta masina in actiune la Rasnov.

10:55

05:55

Share this post


Link to post
Share on other sites

Daca doriti puteti sa formati un grup pentru masuratori si desigur vom face preturi speciale.

Cred ca un grup de minim 5 masinai ar fi ok.

Recomand testare putere la roti, la motor, pierderi, abatere vitezomentru.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Se pare ca recomandarea mea a fost binevenita si efectele s-au vazut.

Salut Claudiu si multumim pentru vizita!

Din 200cp declarati dupa 100000km si nu foarte bine intretinuta masina a reusit sa scoata in jur de 195 cai putere la motor, ceea ce este rezonabil.

In timpul testarii s-au monitorizat si parametrii de functionare pentru o analiza stintifica a functionarii motorului.

Analizand in functie de graficul de putere cuplu, pozitia pedalei de acceleratie, turatia, amestecul, temperaturile, momentul de aprindere, corectile facute am tras concluzia ca motorul functioneaza perfect, avand nevoie de o revizie simpla ce necesita schimb de lichide, bujii si filtre.

Deasemenea am testat si abaterea vitezometrului care in acest caz vaia intre 3 si 5%, deci inclusa in abaterea legala si cea declarata de producator.

La 200km/h vizionati pe bord si citit de ecu masina avea real o viteza de doar 193km/h.

image251v.jpg

image250m.jpg

Share this post


Link to post
Share on other sites

Salut Sebastian, multumesc pentru dino.

Probabil ca daca aveam benzina de 99,si revizia facuta,(pe care am facut-o ieri),si poate (dupa indoielile tale) bujii oem,aveam toti calutii acasa,ceea ce pt. o masina de 11 anisori,eu cred ca este foarte bine.

Nu am inteles de ce ai spus ca nu este o masina foarte bine intretinuta? huh.gif Doar pt. ca am pus bujii pe cod Bosh de la magazin,si nu de la Primus?

Share this post


Link to post
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!


Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.


Sign In Now