danielrugina

Ajutor de resuscitare, frati-volvisti!

22 posts in this topic

Momentan, "negresa mea", in urma unor analize amanuntite, a inceput sa dea semne vitale si vrea sa iasas din coma profunda in care zace de la accident...

Ajutati-ma cu niste sfaturi, cunostinte de tinichigii, vopsitori, piese pentru ea...

Este vorba de capota, bara fata,faruri, sigla, semnale(pe care le-am vandut ca un idiot cand le aveam rezerva), intercooler, radiator, bidonasle de lichide de pe partea dreapta, rezervorul de gaze(cel aflat sub farul din dreapta)

Sper sa fi rezolvat problema aripilor, contra aripilor, ramforsare de sub bara fata si a suport faruri de la vechea masina care trebuie momentan sa o recuperez macar partial dintrun "centru de depozitare a masinilor prost parcte" din frumosul nostru Bucuresti...

Ma gandesc serios sa o readuc pe soselele proaste ale romaniei...si ma bazez din ce in ce mai mult pe sfaturile voastre...

Desigur va intrebati ce m-a facut sa fiu asa azar pe treaba...M-am urcat intrun BMW 520 cu motor de 2000 benzina ce consuma 19 l/100km si care e puturos al naibii fata de negresa mea...(la sprint ma refer...ca BMW-ul asta merge testat la 240 pe cand eu nu i-am dat mai mult de 170 la a mea.)

Mi-e dor de ea!

Toti mecanicii se arunca la pret de nici nu zici ca e o masin de doar 2000 euro...Toti vad marca...E VOLVO frate...asta e...costa mult intretinerea...parca nu ar repara-o tot romaneste...ca pe dacie...numia ca la asta se mai si potrivesc piesele de schimb...nu ca la autohtona noastra.

M-am saturat...dar nu ma las...

Alutati-ma si voi putin!

Share this post


Link to post
Share on other sites

Daniele cu putina rabdare se face . Eu zic ca o sa se faca cu vreo 500 E . Poate gasesti vre un 400 de vanzare pt piese .

Multa bafta !

Share this post


Link to post
Share on other sites

Buna Daniel ,ma bucur sa vad ca incerci sa-ti refaci masinuta.

Suna la acest nr (dezmembrari Galati)

  0745148337 Fane

                                                                                Mult succes sa auzim de bine

Share this post


Link to post
Share on other sites

Cum a zis si Vadim... rabdare si nr. de inmatriculare valabile, ca altfel sunt oricand 1000 de baieti gata sa te ajute. Trebuie numai sa inveti sa ii gasesti...

Si din moment ce ai numerele... rabdarea se poate dobandi.  ;)

Uite aici cate masini, nu au tinut cont de regulile statului... si iti garantez ca fiecare masina adusa, nu s-a schimbat nici o piesa de pe ea.   ;D

post-924-12877865794325_thumb.jpg

Share this post


Link to post
Share on other sites

ma gandesc usor usor si la cumpararea unei alte masini..si sa incerc sa schimb seriile...sau, urma urmei...sa o pestrez asa si sa merg cu ea la risc...momentan am toate actele valabile, dar acum vreo luna imi venise in cap sa o radiez...

Credeti ca ar fi probleme daca iau alta masina 440 turbo....e riscanrt sa iau din 96?aia cu face lift?ar putea fi vreo problema?

Share this post


Link to post
Share on other sites

Pentru chestii marunte si mici te pot ajuta si eu cu ebay

Uite :

bidon spalare parbriz cica cu tot cu pompa universal nou

http://cgi.ebay.co.uk/WINDSCREEN-WASHER-BOTTLE-Volvo-440-460-660-640-850-900_W0QQitemZ350232772819QQcmdZViewItemQQptZUK_CarsParts_Vehicles_CarParts_SM?hash=item518b8000d3&_trksid=p3286.c0.m14#ht_1233wt_958

14 lire = adica vo 67 de lei total cu transport

Vas de expansiune care se protriveste si la modelul tau

http://cgi.ebay.co.uk/Volvo-440-1-8i-Water-Coolant-Bottle_W0QQitemZ370243505742QQcmdZViewItemQQptZUK_CarsParts_Vehicles_CarParts_SM?hash=item56343b8e4e&_trksid=p3286.c0.m14#ht_1368wt_624

19 lire = vo 91 de lei

Am gasit multiple semnalizari incepand de ex cu 0.99 centi licitatia,

http://cgi.ebay.co.uk/PAIR-OF-FRONT-INDICATORS-VOLVO-440-1993-BULB-HOLDERS_W0QQitemZ120462480810QQcmdZViewItemQQptZUK_CarsParts_Vehicles_CarParts_SM?hash=item1c0c1f95aa&_trksid=p3286.c0.m14#ht_500wt_975

Inca astept raspuns in legatyra cu transportul, dar daca e noroc ( si eu zic ca e ) si nu prea sar multi pe ele le poti lua la pret de pita si daca nu mai sunt si altele

Grila cu tot cu emblema in stare ff buna :

http://cgi.ebay.co.uk/ws/eBayISAPI.dll?ViewItem&item=180396432312&_trksid=p2759.l1259#ht_500wt_975

4 lire = vo 20 de lei, astept raspuns in legatura cu trasnportul de la vanzator.

S.A.M.D

Bafta

Share this post


Link to post
Share on other sites

ar mai fi si bidonasul de lichid de serv...parca...sau ce e ala...unul mic rotund...sau parca de lichid de frana sa zic ca era...

Pana aici preturile sunt bune....si ajutorul este demn de apreciat...Astept acum sa gasesc si un mecanic care sa nu se arunce..sau sa vad varianta cu alta masina...

Share this post


Link to post
Share on other sites

Share this post


Link to post
Share on other sites

In caz de recarosare nu e absolut nici o problema daca e facelift sau nu.... chiar voiam sa iti recomand masina din poza profilului meu dar nu mai era pe sit.  :P

Share this post


Link to post
Share on other sites

Cunoaste cineva care sunt costurile sau ce implica o recarosare...cu sau fara schimbareaa culorii masinii....

Share this post


Link to post
Share on other sites

Daca te uiti in CIV-ul postat de mine, o sa vezi ca a fost o masina verde si 2 albastre...

Tot ce vezi acolo s-a facut absolut legal prin recarosare si astfel s-a evitat regula de atunci, ce impiedica importul de masini fara minim Euro3.

Incearca un search cu "recarosare", am scris in mai muilte locuri despre asta. Mai multe decat am scris acolo, nu mai retin... nu am fost implicat direct in asta; astea sunt actele cu care am luat-o.  ???

Share this post


Link to post
Share on other sites

Daca pe langa cererea de recarosare faci si o cerere de schimbare motor, te alegi cu masina adusa, intreaga si inmatriculata. Dar la schimbarea motorului iti trebuie o adeverinta de la un service autorizat rar, cum ca ti-au schimbat motorul. Inante de a face cererea de schimbare motor la rar, ar fii bine sa te intelegi cu cei de la service...

http://www.rarom.ro/RO/article--Ce%20trebuie%20sa%20fac%20daca%20doresc%20sa%20schimb%20motorul%20vehiculului%20--195.html

L.E. Ti-am spus de motor in eventualitatea in care aduci facelift. La facelift are alta electronica... dar e posibil ca blocul motor sa fi ramas acelasi... e de studiat si daca se imbuba motorul tau actual, pus pe facelift.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ma gandesc sa iau una dinafara, si sa nu modific nimic la ea...sa oa folosesc asa...si sa o omologhez asa cum vine ea...fara sa ii schimb nimic..motor sau altele...si sa iau tot una cu motor de 1721 ca pe asta sa o am de piese...

Share this post


Link to post
Share on other sites

Alooo service autorizat RAR pe marca si tipul de masina Volvo, nu e chiar foaie verde, ca idee pe un coleg de-al nostru l-a costat cam cat un 440 bun iar eu am dat in 99 pt recarosare cam 500$ . Eu zic sa uitam de capitolul recarosare pt costa foarte mult .

Share this post


Link to post
Share on other sites

in cazul asta mai raman doar 2 variante...

1. o repar si pot spune ca am masina cu care sa imi fac treaba...dar nu se va mai numi volvo pt ca voi incepe sa o fac prototip dupa dacia nova!

2.iau un 440 turbo negru din 1991 din bulgaria...pe care il folosesc cu acrele de la a ema...pana o inmatriculez pe bg...

Share this post


Link to post
Share on other sites

Varianta 2 aduce dupa sine niste ani de puscarie, succes .

Share this post


Link to post
Share on other sites

Daniel iti dau un sfat de care sa ti minte cu legea nu ii de jucat dar totusi vreo 2 ani de zile la fel am facut exact cum ai zis u la varianta 2 ,am luat placutele cu numere si am umblat fara probleme nu ma oprit nimeni

inca chiar m-au oprit politisti dar nu au verificat serile avand in vedere ca coluare este la fel totul este ok pt ei, Mai rau o sa fie cand o sa vrei sa iesi la drum lung cel putin la noi in ardeal stau ARR care verifica serile si starea masini,eu pot sa-ti spun ca nu am iesit din judet de prea multe ori cu masina.Am reparato dupa aceea pe ceea care trebuia sa fie in circulatie suferise un mic accident in partea stanga fata,si ma apropiam sa ii fac inspectia technica si de aceea am fost nevoit sa o repar pt ca la inspectie se verifica si serile. In concluzie cum vrei te risti si ai masina sau nu te risti si nu ai masina cum crezi u. Daca cumva vrei ceva piese mai am si eu cateva si asa usor usor sa o repari pe ata e mai sigur decat o recarosare.

Share this post


Link to post
Share on other sites

fratilor nu va mai ginditi la niste preturi axagerate cu recarosarea ca gresiti mult eu tocmai am facut recarosare la un opel vectra si cerintele rar sunt :1schimbarea motrorului si ce mai este nevoie sa se faca intrun servis autorizat (eu am facuto singur si am fost la un servis si mia dat ceva ca am facut la ei este mai ieftin asa )iar taxa rar de omologare caroserie ma costat 800ron si caroseria cea noua era cu nr franta si tot a mers omologata .Daniel mergi pina la ei si o sa te lamureasca ei cit te costa ci ce trebuie sa faci si ai sa vezi ca esi mai ieftin decit sa o repari pe a ta  si poti gasi o caroserie mult mai buna ca a ta si complet echipata doar sa pui motorul tau  era una pe la piatra neamt cu vro 400euro complet echipata fara motor din 96 albastra impecabila incearca totusi                                                                                                                                       

Share this post


Link to post
Share on other sites

Poate o fii mai simplu la RAR Ialomita, la restul se cere destul de clar, service autorizat pt marca si tipul masinii. Daca ai gasit tu un astfel de service ieftin si autorizat spune ca sa rezolve si Daniel .

Share this post


Link to post
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!


Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.


Sign In Now