cdaniel

Volvo 850 t5

51 posts in this topic

Felictari!!!

Arata foarte bine,te asteptam la o intalnire sa o vedem live.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Felictari!!!

Arata foarte bine,te asteptam la o intalnire sa o vedem live.

Multumesc frumos.

Incerc sa imi fac timp si pentru o intalnire.

Chiar incerc insa nu pot sa promit o anumita zi.(saptamana)

Edit: daca are cinva stergatoarele de la faruri de vanzare sunt interesat sa le cumpar.

Eu am doar unul din ele..

Share this post


Link to post
Share on other sites

..Sint indiscret daca te intreb la cit ai luat-o? 

Share this post


Link to post
Share on other sites

nu esti deloc indiscret. masina ma costat un bmw 525 tds touring din 94 + 500 euro.

in viitorul apropiat ma gandesc sa o vand..

Share this post


Link to post
Share on other sites

Pe oricine intereseaza il rog sa ma contacteze

0764 182 281

dany_cmd

In alta ordine de idei ... Astazi din senin agata treapta 3-a , am fost la doctor si mi sa spus ca e posibil sa fie un sincron sau un port sincron.

Share this post


Link to post
Share on other sites

  Ai facut o afacere, intelegind ca are C.I. =RAR.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Nu prea am inteles treaba cu afacerea :D

Masina este inmatriculata pe numele meu sunt al 2-lea proprietar in carte.

Share this post


Link to post
Share on other sites

    Este o masina  de legenda  iar echivalentza cu ce ai dat tu nu prea este reala.Poate ca era BMW full..Ma rog ,asta este parerea mea.Nu il tinea buzunarul pe fostul proprietar la benzina probabil si a luat diesel.

  Pacat ca este estate car(break).Ti-o cumparam eu ..Ma tenteaza un 850R dar inmatriculat in Romania

Share this post


Link to post
Share on other sites

unde oi fi vazut tu break, eu nu stiu  :D  eu o vad berlina, si pe deasupra mai e si inmatriculata pe bucuresti, si din cate stiu eu , bucurestiul e capitala romaniei  ;)

Share this post


Link to post
Share on other sites

  @mihai_40  In fond ai dreptate.....Pozele nu le-am vazut ,am raspuns la topic ca urmare a instiintarii pe email pe care o primesc ...Stiu ca mai era cineva cu un 850 poate nu T5 dar era break....Oricum iti multumesc ca mi-a atras atentia,ora f. tirzie si nu fii suparat ca a dat un BMW la schimb cu 850.  BMW este de manelisti in f.mare proportie si scuza-mi comparatia.Stiu sigur ca tu nu esti din aceia... Eventual BMW 330XI asa mai mergea  daca tot ai si VOLVO  ...

Share this post


Link to post
Share on other sites

    Este o masina  de legenda  iar echivalentza cu ce ai dat tu nu prea este reala.Poate ca era BMW full..Ma rog ,asta este parerea mea.Nu il tinea buzunarul pe fostul proprietar la benzina probabil si a luat diesel.

   Pacat ca este estate car(break).Ti-o cumparam eu ..Ma tenteaza un 850R dar inmatriculat in Romania

Nu este break este inmatriculata in ro si are soft, deci poti sa zici ca trage ca un R

Share this post


Link to post
Share on other sites

Masina nu se mai vinde.

Caut cutie de viteze in stare buna .

Sa dus sincronu la a 3-a (de la cuplu de..... :)) )

Share this post


Link to post
Share on other sites

intrebare - daca nu faceai softul asa de brutal, mai se ducea sincronul ala ? Parca ti-am scris mai demult ca e o trecere cam mare de la caii/cuplul original la ce a stors din motor softul ala...Take care.

:3some:

Share this post


Link to post
Share on other sites

Nu cred ca de la soft s-a dus viteza a treia,parerea mea este ca a fost o problema mai veche care s-a agravat.

Parera mea ::)

Share this post


Link to post
Share on other sites

Nu cred ca de la soft s-a dus viteza a treia,parerea mea este ca a fost o problema mai veche care s-a agravat.

Parera mea ::)

Aceasi parere o am si eu :)

Si din cate imi amintesc eu nu am ratat a3-a never , sau sa o dau prost... cine stie ...

Share this post


Link to post
Share on other sites

fiecare cu credinta lui, nu ?  :D

Apropos, ati vazut vreun 850 de pe forum Neresoftat (ecu original, fara Mbc-uri sau alte prostii) caruia i-a cazut vreun sincron ?  :-*:-* :-*

Share this post


Link to post
Share on other sites

Sunt de acord ca o crestere de putere - realizata prin diverse metode dauneaza grav subansamblelor stas, DAR de ce nu a picat sincronul de la a I-a?

Share this post


Link to post
Share on other sites

poate intr-a 3-a s-a intimplat ceva, a vrut sa o bage dintr-a 3 in marsarier  :D  Who knows  :D

:3some:

Share this post


Link to post
Share on other sites

Nu stiu de ce a picat , cert este ca a picat , probabil avea ceva probleme dinainte.

Cert este ca din senin sa intamplat fix cand am trecut o cale ferata , am schimbat apoi 1 ,2 si in 3 a agatat , gandindu-ma ca m-i sa prins  presul sub ambreiaj am mai incercat o data si la fel :)

Share this post


Link to post
Share on other sites

te-ai uitat daca nu ai "muci" tamponul dintre cutie si caroserie, dedesubt ? Am mai citit undeva ca nu mai intra in unele viteze daca e praf tamponul ala...

Share this post


Link to post
Share on other sites

nu m-am uitat pentru ca nu m-am gandit la asa ceva.

Daca era ala problema crezi ca nu mai intra doar in treapta 3-a ?

Share this post


Link to post
Share on other sites

nu...dar poti sa te uiti macar.  :-*

Share this post


Link to post
Share on other sites

Sunt de acord ca o crestere de putere - realizata prin diverse metode dauneaza grav subansamblelor stas, DAR de ce nu a picat sincronul de la a I-a?

Banuiesc ca a fost o gluma cu sincr. de tr.1...

Share this post


Link to post
Share on other sites

De ce, treapta I-a nu are sincron? Ma gandeam ca una e sa misti o masina de loc si una e sa misti una lansata deja, si de aceea a I-a ar fi ceva mai stresata. Acum nu stiu cat de corect am gandit.    ;D

Share this post


Link to post
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!


Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.


Sign In Now