Guest ScoTT

Probleme la pornire S60 2.4T

28 posts in this topic

Am si eu o intrebare, poate ma puteti ajuta. Am un Volvo S60 2.4T si intampin probleme la pornire. Am observat ca mashina porneste normal cand este motorul rece, in schimb cand motorul este cald pornirea se face destul de greu. Astept pareri si eventuale sfaturi din partea voastra.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Salutare. Poate reusesti sa ni te alaturi, completindu-ti profilul - daca-ti face placere sa faci parte din comunitatea noastra.  De regula nu raspund la userii care nici macar nu incep postul cu bine v-am gasit, buna ziua, etc...  Fac o exceptie de data asta.

Ia-le pe rind - conform anexei alaturate.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Multumesc pentru raspuns. Aseara am fost la un prieten de-al meu la garaj si mi-a citit erorile dar nu a putut umbla si in ele pt ca nu ii permitea interfata parca. Astazi ma voi duce la un service sa imi faca un test si sa vedem exact ce are.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Am rezolvat problema in sfarsit. Era un banal senzor de motor. Intre timp am schimbat si amortizoarele f+s. acum este totul ok.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Cum ti-au dat seama ca trebuiau schimbate ? Erau curse sau ? Si cam cat au fost toate 4...aprox ?

Share this post


Link to post
Share on other sites

in primul rand salutare tuturorposesorilor de volvo!

Stiu ca nu s-a mai discutat demult in acest post, si nu stiu daca persoana care a deschis subiectu mai tine minte, dar am o intrebare: Mai stii cumva ce senzor ai schimbat, deoarece am aceleasi simptome la masina, sunt plecat din tara pentru o vreme iar sa o duc intr-un service pe aici ma doare inima din cauza preturilor.

Merci mult!

Share this post


Link to post
Share on other sites

DeÈ™i ai acelaÈ™i motor sunt mai multi senzori care pot da aceleaÈ™i simptome, cel mai bine mergi la o diagnoza, este sfântă È™i nu poate costa foarte mult dar mergi la sigur .

Share this post


Link to post
Share on other sites

vi-am ascultat sfatul si m-am dus la un service care face diagnosticare volvo. Cand am auzit pretul am zis ca mai bine o iau eu batraneste daca se poate si de banii aia prefer sa schimb ceva zenzori la ce preturi au pe ebay. In lei aproape 9 milioane pentru o diagnosticare???????? wow.

Deci daca ScoTT isi mai aminteste ce senzor a schimbat sunt dispus sa ascult :D

Share this post


Link to post
Share on other sites

fii si tu atent .

ia uita-te la imaginea alaturata...

[attachimg=#]

scuze de reclama gratis... ;D ;D

Share this post


Link to post
Share on other sites

Bre domnu iulirx daca nu ai observat acolo scrie "Masina: volvo s60 2.4 T

Localitatea: Europa",deci asta inseamna niste preturi mult mai mari,mai ales daca mergi la reprezentanta Volvo ;D

Share this post


Link to post
Share on other sites

pai io ziceam sa treaca pe la bogdan. bucurestiul tot in europa e, nu ?

poate ca omul pleaca din cind in cind in europa si sta pe undeva prin romania...

Share this post


Link to post
Share on other sites

Hmmm e discutabil, mai degraba in Africa si nu e doar parerea mea ;D

Cam nasol 900 RON pt o diagnoza :smile:

Share this post


Link to post
Share on other sites

Da din pacate pretul m-a oripilat la reprezentanta, iar la alte service-uri la care am fost si care au preturi mai decente, nu au softul necesar pentru Volvo. Din pacate in tara nu mai ajung decat prin noiembrie sau decembrie si as prefera sa rezolv pana atunci. Daca nu gasesc pana luni o solutie nu am ce face decat sa ajung la reprezentanta marti, unde o sa ma caut si in sosete de bani. Presimt ca o sa dau 900 lei pe diagnosticare si cine stie cat pe senzor sau ce e dus.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Da din pacate pretul m-a oripilat la reprezentanta, iar la alte service-uri la care am fost si care au preturi mai decente, nu au softul necesar pentru Volvo. Din pacate in tara nu mai ajung decat prin noiembrie sau decembrie si as prefera sa rezolv pana atunci. Daca nu gasesc pana luni o solutie nu am ce face decat sa ajung la reprezentanta marti, unde o sa ma caut si in sosete de bani. Presimt ca o sa dau 900 lei pe diagnosticare si cine stie cat pe senzor sau ce e dus.

In ce tara ? ???

Share this post


Link to post
Share on other sites

Momentan sunt in Anglia peste 3 saptamani o sa fiu in Franta si asa mai departe:D dar nu vreau sa plec la drum stiind ca am ceva probleme la masina

Share this post


Link to post
Share on other sites

Momentan sunt in Anglia peste 3 saptamani o sa fiu in Franta si asa mai departe:D dar nu vreau sa plec la drum stiind ca am ceva probleme la masina

Pai in Franta eu zic ca scapi mai ieftin si nu iti trebuie neaparat un service autorizat Volvo,doar un tester bun ;)

Share this post


Link to post
Share on other sites

da si eu cred acelasi lucru, problema mea este ca poate o iau dracii si nu mai vrea sa porneasca cand trebuie sa cobor de pe ferry si atunci sa vezi distractie la impins, nu de altele dar sunt patit cu un Audi, acum ceva ani care avea aceleasi simptome, dar la ala era de vine electromotorul

Share this post


Link to post
Share on other sites

Cu audiul mi s-a intamplat tot pe un feribot intre Germania si Suedia si radeau Suedezi ca ar trebui sa-mi iau un volvo. Daca rad francezi de mine acum doar nu o sa-mi iau logan sau alta tigaie de-a lor :D

Share this post


Link to post
Share on other sites

k am ajuns azi la primul service care avea un fel de tester pt volvo. S|urprize, desi aveam pe bord reduce engine performance, lui pe tester ii dadaea ca totul e k  ;D deci masina e mai mult decat k. Deci cautam alt service, intre timp daca are cineva vreo idee, sunt dispus sa ascult.

Share this post


Link to post
Share on other sites

k astazi am reusit sa o pun pe un tester care teoretic sa-mi si zica ce are masina. Singura eroare CRANKSHAFT SENZOR. deci prin concluzie am comandat senzor Axa cu  came pe care sper sa-l primesc cel tarziu marti. Sper ca asta sa fie problema si sa nu fi dat o carca de bani degeaba. Revin pe saptamana viitoare cu deznodamantul.

Share this post


Link to post
Share on other sites

ALOOOO !!! CRANKSHAFT = ARBORE COTIT !!!

CAMSHAFT = AXA CU CAME !

Vezi ca daca asa e cum spui tu, ai luat piesa care nu trebuie !

Share this post


Link to post
Share on other sites

Mai exact ce eroare iti da? ce cod? De ex eu am eroare Camshaft sensor - faulty signal si n-are nicio treaba cu senzorul efectiv (avem acelasi motor). Am incercat sa pornesc motorul fara senzorul de la axa cu came si nu  vrea sa porneasca deloc. In bord ce-ti arata? Vreun check engine, vreun mesaj?

Oricum, asa cum zicea Midnight Caller sa nu cumva sa fi confundat camshaft cu crankshaft.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Senzorul de la axa cu came, nu ajuta decat la pornire si daca se strica, nu mai porneste de loc! Deci ai grija ce cumperi!

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ei, si cat poate costa un amarat de senzor?  ;D  7-800 RON, cam asa. Doar n-o sa stea aia de la service cu dictionarul englez-roman atarnat de coltu' sculei de diagnoza.  :D

Share this post


Link to post
Share on other sites

k scuze greseala mea, fiind grabit si nervos >:( este vorba intradevar de Crankshaft Sensor si a fost comandat ce trebuie. Pret 90 euro cu tot cu manopera. Acuma sper sa si mearga k

wow .... nu-mi venea sa cred ....de cand nu am mai vazut 2 k intr-un singur post .

E bine ca esti la inceput .... si nu iti arde sa citesti regulamentul , asa ca vei ajunge repede la 5 greseli  ;D

ASta'i prima

Share this post


Link to post
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!


Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.


Sign In Now