cristianc

Va rog, un pic de ajutor - probleme diverse

142 posts in this topic

Cred ca merge data jos doar aparatoarea aia de plastic din pasajul rotii, motorasul din cate tin eu minte e inspre roata.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Am incercat azi sa descopar cauza si mai bine dormeam toata dupamasa.  Am gasit filtre pe ambele furtune dar intr-o pozitie de- ti vine sa-ti iei campii.Dupa ce le-am desfacut si am vazut ca nu sunt infundate am mers pe furtun si era strangulat intre stutul pompei si bara.Nu se poate face nimic(suportul barei deplasat putin-masina a fost lovita in fata)dar am vrut sa inversez mufele pe pompe si bineanteles nu se potrivesc.Am incercat sa mut furtunul pe pompa spate dar asta nu merge -sa aiba oare siguranta separata?Pompa spate se porneste de la butonul din capatul manetei de la stergatoare?Este conditionata de pornirea motorului si pozitia comutatorului care porneste stergatorul din spate?Nu mi se pare normal ca pe fata sa fie un filtru mic iar in spate unul de cateva ori mai mare iar pompa spate este inspre rota cum spunea xydexter.Sa se fi facut modificari in instalatia electrica?Deja ma gandesc la un rezervor separat-cu pozitionarea va fi o problema.  >:(  >:(  >:(

Share this post


Link to post
Share on other sites

M-ar ajuta mult o schema cu sigurantele(sau releu daca are) ptr pompa spalare geam spate.Va rog mult!!!

Share this post


Link to post
Share on other sites

Am gasit!!! (pe fire dupa culori)si siguranta si defectul.Este rau butonul din capatul manetei de la stergator.Am legat pompa pe acelasi contact cu stergatorul-da pe releu deci nu ia curent mare.Problema in mare parte rezolvata dar am stricat senzorul de nivel lichid in vas.Nu i-am mai pus mufa si ramane becul in bord stins.Cautand printre sigurante am gasit siguranta bagata la cruise control --ce-i ala--(nu rade!),am vazut doua fire care inta in scaunele din fata (pe sub ele),langa imobilizator mai este o cutie -ce poate fi?,daca are alarma din fabrica unde este pozitionata ca nu functioneaza-banditul de la care am luat masina a zis ca-i dezactivata-pornea singura -are senzori de miscare pe o parte si alta a parbrizului deci s-ar putea sa aiba!Chiar imi place masina asta -nu am ales in mod deosebit marca VOLVO (asa s-a nimerit) si in mare masura, datorita voua,am trecut peste "aventurile" neplacute de la inceput.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Cruise control=tempomat=pilot automat=setezi o anumita viteza si merge constant si fara sa apesi acceleratia pana franezi de 2 ori(sau ceva de genu)Daca are senzori de prezenta(in interior deasupra stalpilor fata)atunci are si alarma.De pozitionat nu stiu unde este pozitionata.

Share this post


Link to post
Share on other sites

deci mai vrei sa-ti caut schema sau ai rezolvat ?

Share this post


Link to post
Share on other sites

Multumesc, am rezolvat!Improvizatiile sunt salvarea multora.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Mai am cateva intrebari si promit ca peste vreo 5 ani nu va mai deranjez cu intrebari decat despre sanatate!Este normal ca atunci cand pui frana pe zapada sau noroi sa simti in pedala niste vibratii destul de puternice?Pentru cruise control am inteles ca setezi viteza-dar de unde?Multumesc!

Share this post


Link to post
Share on other sites

Despre pusul franei si zapada,noroi,suprafete umede sau alunecoase, este vorba de ABS,daca iti vibreaza pedala inseamna ca ABSul lucreaza.Cruise control-ul(daca il ai ca e optiune)se seteaza de pe maneta de la semnalizare(are acolo un comutator de genul celui de la stergatorul de luneta)mai multe detalii nu stiu,ca ey nu am asa ceva in dotare!

Share this post


Link to post
Share on other sites

Pe maneta din stanga volanului, ai un buton "on/off/resume"

Dai pe on,accelerezi pana la viteza pe care o vrei si apesi pe butonul din capatul manetei. Daca apesi apoi pe partea de sus a butonului, accelerezi, iar in partea de jos decelerezi.Daca ai calcat frana, sau accelerezi de la pedala, si vrei sa revii la viteza setata pe cruise, tragi de butonasul de on/of pe "resume", si il tii un pic apoi il lasi  si masina revine la viteza setata initial. Dar mai bine cauta in manualul volvo, o sa gasesti multe din descrierile de care ai nevoie.

http://apps.volvocars.us/ownersdocs/2001/2001_SV40/01sv40_00.htm

post-294-12877873005832_thumb.jpg

Share this post


Link to post
Share on other sites

N-am decat siguranta montata,in rest nimic (probabil montata din greseala)! 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Doar nu ati crezut ca ati scapat de intrebarile mele!Imi poate spune cineva cum pot verifica nivelul uleiului din cutia de viteze?Am gasit o cutiuta cu capac prinsa de un furtun subtire care ,cred ca intra in cutie-sa fie  locul pe unde se poate completa cu ulei sau doar o aerisire (este asezata intre motor si filtru de aer)?Pe lateral(inspre radiator)este o piesa de plastic (ca o piulita fluture) oare ar putea fi ,,nivelul maxim" din cutie?Ce ulei imi recomandati si cati litri? 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ulei Elf TRJ sau NRJ 75W80, fiind cutie J de la Renault.

Nivelul de ulei se verifica pe la busonul de umplere, undeva in lateralul cutiei. La cutia ta, nivelul de ulei trebuie sa fie pana la buson.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Adica...sa curga daca deschizi putin busonul???

Share this post


Link to post
Share on other sites

exact. Asa este la cutiile Renault de tip Jx.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Am deschis dar nu curge.Am bagat o sarma si este aproape dar nu este curat-o sa-l schimb!Oare ce cantitate intra sa stiu cat sa cumpar?

Share this post


Link to post
Share on other sites

Am instalat VADIS-ul -cam greu(engleza)dar sper sa ma descurc-mare ajutor din partea baiatului cel mare.Sa nu credeti ca ati scapat!  :D

Share this post


Link to post
Share on other sites

Inainte de pornirea ac, dupa o iarna lunga ca asta,ar trebui facut ceva deosebit(inafara de a apasa pe buton)?

Share this post


Link to post
Share on other sites

Nu, doar ca daca nu l-ai pornit deloc toata iarna s-a cam dus gazul din instalatie, o sa trebuiasca sa mergi sa-l reumpli (asta daca nu baga aer rece).

Share this post


Link to post
Share on other sites

daca nu are piederi unde s-a dus gazul din instalatie?

ce zici tu ar veni cam asa

nu am folosit 1 an frigiderul si cind vreau sa-l folosesc ar trebui sa ma duc sa-i mai pun ceva freon

Share this post


Link to post
Share on other sites

Unde s-a dus... s-a dus prin porii garniturilor care se usuca de exemplu.

Share this post


Link to post
Share on other sites

domnule cristi.....am si eu o intrebare la dumneavoastra....unde ati dus masina la tester.....pt ca si eu vreau sa o duc amea in curand si nu stiu sigur unde ca ma gandesc ca astea din Ocna nu au si nici nu prea am incredere in ei.

la mine principala problema e ca imi bate putin o roata cand intru in gropi dar daca e drum bun nu suna deloc si nici in curbe nu suna.....si asi vrea sa vad sigur care e cauza sa stiu ce tre sa ii cumpar si deaia vreau sa o duc la service.

Share this post


Link to post
Share on other sites

La Cluj-intr-o parcare unde avea de lucru la o firma de inchirieri auto un tip ce avea sculele necesare.Pot incerca sa fac rost de nr telefon.Si daca poti evita "domnule".La servisul lui Porca(langa halta)is de treaba baietii si sunt unii care se pricep.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!


Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.


Sign In Now