arpagic

Intrebari despre un volvo s60 second-hand

55 posts in this topic

Buna ziua.

Am in vedere cumpararea unui volvo s60 second-hand. Masina e din 2002, arata foarte bine, motorul merge impecabil, dar as avea cateva nelamuririÅž

1. Motorul e diesel D5, 2.4. Turometrul de pe bord in schimb nu se opreste la 5000 de ture, ci e ca cel de la modelele pe benzina, arata pana la 8000 de ture. Mai stiti de vre-un asemenea caz?

2. Jantele sunt de 15. Care e dimensiunea normala pentru modelul acesta de masina?

3. In cazul in care il cumpar, utomobilul nu are nici tempomat, nici senzori de parcare. Se pot pune aceste optionale ulterior? Daca da, de care (vorbesc acum de senzorii de parcare)?

4. La cati kilometri se schimba distributia la acest model? Cum pot sa imi dau seama daca a fost schimbata?

5. Oglinzile retrovizoare ale acestui model sunt heliomate standard, sau nu?

Multumesc mult.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Motor D5, bord cu 8000rpm... -> Bord schimbat, ca era defect... Ceea ce poate fi si bine intr-un fel.

Share this post


Link to post
Share on other sites

distributia se schimba la fiecare 80k-100k.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Multumesc.

Daca tot v-am prins, nu poate cineva verifica un VIN?

YV1RS793222191837

In aceeasi ordine de idei, ce verificari ma sfatuiti sa fac inainte sacumpar masina (sunt din Cluj)?

Mersi.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Producer: Volvo cars

Model: S60

Year: 2002

Body (doors) 4 doors FWD (S40, S60, mimo S80)

Engine D5244T

Emission: EURO3

Gear-box: manual gear-box M56

Factory: Ghent, Belgie

Sn. vehicle body: 191837

Share this post


Link to post
Share on other sites

daca poti nu ar strica sa mergi la reprezentanta, sa iti puna masina pe tester, sa nu ai surprize...

Share this post


Link to post
Share on other sites

daca mergi cu masina la reprezentanta, spune-le sa iti masoare si compresia la motor, un lucru foarte util, sa vezi cat de uzat sau cat de bun e motorul

Share this post


Link to post
Share on other sites

Multumesc pentru raspunsuri. Daca cineva are vreo idee despre tempomat sau senzorii de parcare, astept cu interes :).

Share this post


Link to post
Share on other sites

Senzori de parcare poti sa-ti montezi fara probleme,gasesti after market o gramada de firme,sau poti sa-ti iei si originali,dar te seaca  ;D

Share this post


Link to post
Share on other sites

Eu te-as sfatui sa nu cumperi o masina cu motor schimbat pt ca sa umblat la subcadrul motor, mai mult nu stiu cum a fost facuta adaptarea acolo, suportii motori daca sunt de diesel (sunt diferente majore intre suportii motori), releul de bujii, catalizatorul, sunt multe repere de schimbat .

Cel mai bine cauta un S60 D5 de la mama lui, nu adaptat prin tara mioritei .

Share this post


Link to post
Share on other sites

Eu te-as sfatui sa nu cumperi o masina cu motor schimbat pt ca sa umblat la subcadrul motor, mai mult nu stiu cum a fost facuta adaptarea acolo, suportii motori daca sunt de diesel (sunt diferente majore intre suportii motori), releul de bujii, catalizatorul, sunt multe repere de schimbat .

Cel mai bine cauta un S60 D5 de la mama lui, nu adaptat prin tara mioritei .

Bogdane, nu motoru' e schimbat, ci bordu'!

Share this post


Link to post
Share on other sites

Dupa VIN, cred si eu ca nu motorul a fost schimbat.

Depinzand de cat pot negocia, intre 6000 si 6500 de euro.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Dap, sorry incurcasem D5244T cu B5244T ;D

In cazul asta daca doar bordul a fost inlocuit, deci km nu se pot afla este la latitudinea ta sa o cumperi sau nu.

Eu zic sa treci pe la un service in care ai incredere si sa faci o scanare completa, mai ales pe AIRBAG si ABS .

Mai trebuie verificata rampa de injectie fiind CR si inca unul cu probleme.

Dupa ce toate testele sunt ok, este normal sa oferi cat mai putin .

Succes .

Share this post


Link to post
Share on other sites

pai atunci ,s-o stapinesti sanatos !

Share this post


Link to post
Share on other sites

Felicitari,sa ne tii la curent cu tot ce apare,sau nu!

Share this post


Link to post
Share on other sites

Salut!

Am si eu un S60 2.4T si nu are tempomat si BC partea cu consumul de carburant, doar aceea cu erorile. Ma intereseaza daca ai reusit sa-i montezi tempomatul sau ai aflat daca se poate monta ulterior si deasemenea si pentru BC.

Mersi

Share this post


Link to post
Share on other sites

Salut.

Inca nu am montat tempomatul. Am intrebat la Szeged, la reprezentanta de acolo si mi-au spus ca ar costa in jur de 700 de euro. Trimite-le si tu un mail cu VIN-ul masinii si intreaba-i, sa vezi ce iti vor spune.

Share this post


Link to post
Share on other sites

700 de eurooooo!!!!!. Pentru ce draq???

Ai tot sistemul montat pe masina, mai putin butoanele de pe volan (pe care le cumperi second cu 30 de euro). Nu poate sa coste softul atat de mult.

Daca nu ai comenzile audio pe volan atunci e mai complicat. It trebuie tot suportul de la airbag/claxon si toata cablaraia de rigoare (probabil in cazul asta e 700 eu).

Share this post


Link to post
Share on other sites

700E costa softul pt programatorul incalzirii auxiliare, asa ca 700E pt cruse control este un pret corect pt Volvo.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Scump doamna scump, mergem la mama Italia sau la Olanda ca acolo-i mai ieftin.... ;)

Share this post


Link to post
Share on other sites

Gresit, este fix acelasi pret, verificat ;D

Share this post


Link to post
Share on other sites

mie personal,mi se pare o investitie de pomana,la noi in romanica.

eu am si la XC,si la V,si nici pe autostrada nu pot sa-l folosesc  ??? nu pot sa merg nici regulamentar cu el,nici neregulamentar. ;D ,asa ca ,la ce bun sa dai atatia bani  ???

Share this post


Link to post
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!


Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.


Sign In Now