Archived

This topic is now archived and is closed to further replies.

polishatRO

Detailing auto BRASOV

22 posts in this topic

Oferim servicii de detailing auto atat exterior cat si interior, curatare si hidratare tapiterie piele,reconditionare faruri si stopuri, precum si polishare sticla pentru eliminarea zgarieturilor lasate de stergatoarele murdare etc.

Avand in vedere ca imaginile sunt cele mai relevante in acest domeniu o sa atasez cateva poze cu lucrari

Detailing exterior - 400-600 RON

* spalat masina cu aparatul cu presiune

* aplicat spuma activa

* clatit masina cu aparatul cu presiune

* spalat masina cu metoda "doua galeti" /sampon Sonax / manusa microfibra

* spalat jantele cu aparatul cu presiune

* curatat jantele cu solutie speciala non-acida Bilberry

* clatit masina cu aparatul cu presiune

* uscat masina cu prosop de microfibra

* decontaminat caroseria cu argila de curatare(clay)

* indepartat orice strat de protectie anterioara cu alcool izopropilic

* polishat in 1 pana la 3 pasi cu solutii 3M si Menzerna lucrand gradual pentru a minimiza cantitatea de lac indepartata

* spalat masina cu aparatul de presiune

* aplicat spuma activa

* clatit masina cu aparatul cu presiune

* uscat masina cu prosop de microfibra

* aplicarea unui glaze profesional , la alegere Chemical Guys - Wet Mirror Finish/Poorboy's Black Hole/White Diamond,pentru intensificarea efectului de reflexie al vopselei

* aplicarea a doua straturi de ceara protectoare Collinite

* tratarea parbrizului si a lunetei cu o solutie care sa permita scurgerea apei foarte rapid(de la 50 km/h nemaifiind necesara folosirea stergatoarelor)

* tratarea cauciucurilor si a plasticelor exterioare cu o solutie speciala de la Chemical Guys - New Look Trim Gel , care sa le redea aspectul cat si sa le protejeze in timp

Detailing interior piele 350 RON

* aspirat de praf intreg interiorul masinii