contdezactivat

Design & function D4204T/T2

24 posts in this topic

Multumim...dar conf graficului de aici 2.0D are un cuplu ce ajunge pana la aprox 340nm...eu parca stiam ca 2.4D sau vechiul D5 de 163cp are aprox 340nm...sau ma insel...

ps:voua ma merge pagina de detalii complete la S40 de pe siteu volvo???

Share this post


Link to post
Share on other sites

    Bravo tizule :D.

F frumos realizat (doar este made in sweden,powered by Volvo)

Share this post


Link to post
Share on other sites

motorul de pe V50, 2.0D,2004,tipul D4204T de care producator auto apartine?

Share this post


Link to post
Share on other sites

Este chiar HDIul de 100kw de la PSA ;D

1 person likes this

Share this post


Link to post
Share on other sites

Este chiar HDIul de 100kw de la PSA ;D

De aia @nu canta@ deloc turbina ;D

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ei nu canta  :P

Sa te dau o tura cu a mea sa o auzi ce canta,de te unge la suflet ;D

Share this post


Link to post
Share on other sites

Canta Lika stai liniÈ™tit, trebuie doar să ai ureche muzicala ;D

Share this post


Link to post
Share on other sites

Canta chiar bine turbina si cuplul este exact ca la D5-ul pana in 2005,adica 340Nm

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ca sa iti dai seama cat de frumos "canta", urcate in masina, incalzeste bine motorul ( asta sa nu o duci in turatie mare cu motorul rece), si mergi printr-un pasaj sau un spatiu inchis (o parcare subterana) cu geamul deschis si tureazo pana in vreo 2500- 3000 rpm. Daca ai ureche muzicala iti va placea cantecul.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Am inlocuit link-ul initial, care nu mai mergea, cu fisierul arhivat.

Spor

Share this post


Link to post
Share on other sites

Am o intrebare... De ce in animatia cu graficul de lucru al injectorului exista o pulverizare scurta si una lunga?

E un fel de supraalimentare mascata si balansata?

Share this post


Link to post
Share on other sites

Se numeste preinjectie

se injecteaza o cantitate mai mica; cand urca pistonul (pentru ardere mai buna +putere)

Edited by volvo 244

Share this post


Link to post
Share on other sites

Se numeste preinjectie

se injecteaza o cantitate mai mica; cand urca pistonul (pentru ardere mai buna +putere)

Aha, deci ar fi cumva o replica a camerei de amestec de la IDI... o parte din combustibil iti vine la injectia principala, aprins sau aproape de a fi aprins (pentru a compensa cumva timpul pierdut pe coborarea pistonului)?

La graficul asta ma refeream. post-169-0-47454200-1341000859_thumb.jpg

Edited by Adi2727

Share this post


Link to post
Share on other sites

Este pt. "rotunjirea" mersului motorului si micsorarea zgomotului. La generatiile mai noi poti sa ai pana la 2 preinjectii, 1 injectie principala si 2-3 post-injectii.

1 person likes this

Share this post


Link to post
Share on other sites

Cuplul maxim de 340 NM e la 2000 rpm avand 65 KW (86 cp). Pe grafic, punctul de intersectie dintre linia cuplului si linia puterii este la 2400 rpm, cuplul avand 315 Nm, iar puterea 78 KW (106 cp).

Pana in momentul asta eu am stiut ca e bine sa conduci masina in cuplul motor (cand spun asta ma refer la cuplul maxim, ca asa cuplul e si la 300 Nm), adica la 2000 rotatii pe minut pentru motorul acesta (am vazut ca sunt alte motoare cu acelasi cuplu pe o plaja mai mare (constanta) de putere, ca de exemplu intre 1750 rpm si 2500 rpm).

Pana sa vad graficul asta am crezut ca la un motor intersectia dintre cele doua linii (cuplu si putere) este la valoarea maxima a cuplului. Dar acum vad ca punctul de intersectie dintre putere si cuplu, pentru motorul 2.0D 136cp, este la un cuplu mai mic si la o turatie mai mare. Adica la 2400 rpm avem 315 Nm (nu mai e maximul) si 78 KW (106 cp).

As vrea sa stiu care e diferenta practica, pe drum, intre cele doua: cuplul maxim (340Nm) la 2000 rpm, cu o putere mai mica (86 cp) si

                                                                                                          punctul de intersectie de la 2400 rpm cu 314 NM si 106 cp?

Multumesc.

 

 

NewPicture142.jpg

Edited by Cujacha

Share this post


Link to post
Share on other sites

Unde da motorul cel mai bun randament, unde e cel mai eficient (putere in raport cu consum), la 2000 rpm sau la 2400 rpm? (ma refer strict la acest motor: D4204T.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!


Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.


Sign In Now