Sign in to follow this  
Followers 0
Guest CLAUDIU_2K

stie cineva unde e sonda lambda la un Volvo 850 2.5 TDI

11 posts in this topic

eu mam uitat si nu o vad nici unde.atunci ce senzor poate fii defect daca in bord e aprinsa sonda lambda?masina se oprea in mers si acum nu mai porneste.iam schimbat si un senzor ce e pe motor langa cutia de viteze si tot nimic.ce poate fii?

Share this post


Link to post
Share on other sites

Simbolul de "lambda" din bord - in primul rand se refera la o problema de amestec (prea sarac, prea bogat...) - deci cam tot ce tine de asta.

Aprindere+alimentare+ECU = amestec. Poti sa ai bujii proaste/vechi...pot fi mai multe. Nu ai cititor de coduri cu LED sub capota ? Parca stiu ca ar trebui, in spatele farului dreapta e o cutiuta neagra, cu 6 gauri si o mufa - acolo iti poti "scoate" codurile din ECU. Ai incercat asta ?... Daca nu stii cum, scrie aici.

Bafta si ia-o incet, nu dispera.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Daca este TDI nu are sonda Lamda(decat masinile noi au lamda adica D5 185hp si dupa) si daca este acelasi motor care este si pe 960 nu are nici ECU si este motor de VAG

Share this post


Link to post
Share on other sites

eu nu vad nici o cutie langa far.e doar cea unde e centralita.ecu e centralita nu? .masina a inceput de un timp sa porneasca greu si cand se aprindea sonda lambda in mers se oprea motorul.cateodata cand lasam acceleratia si apoi acceleram parca nu avea forta ,apoi scotea un fum de nu vedeai in spate si dupa aia mergea bine pana se aprindea iar sonda in bord.a mers 7-8 luni asa pana sa oprit si acum nu mai porneste.de la bujii nu cred ca e pt ca ai dau cu spray e pornire si ar trebui sa porneasca dar.... porneste 2 secunde si se opreste.nui vine motorina cred.bujiile leam schimbat nu demult.iam schimbat si bobina de pornire asa cred ca se zice ;) si iam schimbat si sensorul care e pe motor langa cutia de viteze. ce ar putea fii ca are atata electronica de nu mai stii ce e pe ea:)

Share this post


Link to post
Share on other sites

Pai simplu, pune un tester si vezi ce are de nu porneste .

Share this post


Link to post
Share on other sites

RPM senzorul cred  ;D

Share this post


Link to post
Share on other sites

Salut

Desigur ca motorul tau are calculator.

Codurile se citesc prin mufa OBD situata undeva in fata schimbatorului de viteze.

Probleme poti avea si din imobilizator.

...Atasat gasesti mai multe informatii.

Bafta!

post-924-12877876547816_thumb.jpg

post-924-12877876550157_thumb.jpg

post-924-1287787655182_thumb.jpg

Share this post


Link to post
Share on other sites

sensorul rpm lam schimbat.mam uitat acum si ai vine motorina la injectoare dar nu porneste.are vreun releu de pornire pe undeva?

Share this post


Link to post
Share on other sites

am si eu probleme cu masina, un volvo 850 2500cm,170 hp,fabricatie 92,becul de la sonda lambda sta aprins,am schimbat sonda si tot aprins sta.in plus imi consuma foarte multa benzina, si nu stiu sa ii citesc codurile,ma puteti ajuta.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!


Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.


Sign In Now
Sign in to follow this  
Followers 0