nitu_soare

Demontare alternator

20 posts in this topic

Am un È™uierat datorat uzurii rulmentilor si nu stiu cum sa-l desfac.Electricianul mi-a zis sa ma duc cu el in braÈ›e,mecanicul nu-si vede capul de treabă,aÈ™a ca sunt nevoit sa il demotez eu de pe masina.Alternatorul se afla sub pompa de servodirectie si oricit m-am strofocat azi nu i-am dat de cap cum sa-l scot de acolo.A mai facut cineva treaba asta? Nu am nici Vadisul instalat ca sa ma inspir de acolo....Please!

Share this post


Link to post
Share on other sites

Este foarte simplu,dupa ce scoti cureaua de la auxiliare scoti pompa de servo din suruburi nu din furtune si ar trebui sa iasa(dupa ce mai desfaci ceva suruburi pe acolo)

Din pacate nu sunt poze explicite in Vida doar vorbe

xmlDocPrintPreview.pdf

Share this post


Link to post
Share on other sites

la s70-ul lui Midnight (si nu e mare diferenta) i-au trebuit 2 ore lui Vadim sa-l scoata. Erau doar niste suruburi pe-acolo, detonator-ule  :-*

Share this post


Link to post
Share on other sites

Nu se poate asa de mult!

Eu l-am dat la S jos in 45 min,are o anumita pozitie in care iese dar am reusit(ca electromotorul la dacie mori de nervi pana il dai afara)

Am atasat o captura din Vida dar cum am spus sunt vorbe multe,am luat motorul de 2.5 si cutie automata AWD pentru mai multe info serie de sasiu,dar cred ca tot acelasi lucru imi da

Share this post


Link to post
Share on other sites

Am uitat:Depinde si de indemanare si scule!!Eu lucrez cu camioane si turisme Volvo din 2000 si imi place ce fac!

Share this post


Link to post
Share on other sites

O sa-i transmit lui Vadim ca e neindeminatic  :D

Share this post


Link to post
Share on other sites

Azi trag aer adânc in piept,mai fac rost de niste tubulare că nu prea mai am(am băieti cu motoare) si m-apuc de treabă.MulÈ›am frumos!

Share this post


Link to post
Share on other sites

Trebuie data jos galeria de admisie si electroventilatorul, dragule, de-aia i-a luat lu' Vadim 2h sa-l dea jos :)) Are un blestemat de surub la care nu ajungi decat dupa ce dai jos astea...

Bafta mare !

Share this post


Link to post
Share on other sites

Alexutz la V70 -ul mai nou e posibil sa nu trebuiasca ca are admisia mai mica  ;D Si a luat 2 ore dat jos ... pus altu  :P

Share this post


Link to post
Share on other sites

Vadimutz, citeste matale si vezi ca nenea nitu_soare are un XC-u din 1998 (adica fix ca al meu)... si ti-a luat 4 ore cu dat/pus, iti reamintesc ca am fost la florinvlad la 19:30 si am plecat pe la 23:00 de-acolo ;D

Share this post


Link to post
Share on other sites

Moama, la mine la V70 in 30 min era gata facut bucati alternatoru, dar avea nenea mesteru o scula de dat jos auxiliara si restul a mers laser frate .

Share this post


Link to post
Share on other sites

Am amânat treaba după sărbători . Mi-aÈ›i face un serviciu foarte mare daca È™tiÈ›i codurile rulmenÈ›ilor de la alternator.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Codurile tre sa le iei direct de pe rulmenti,normal nu se schimba decat cu totul,in Vida nu sunt coduri

Da seria de sasiu si ma uit in Vida

Share this post


Link to post
Share on other sites

Surpriză! Azi când am demontat cureaua,zgomotul era cu un etaj mai jos,la compresorul de AC.Fac săpături zilele astea pt.că am putea găsi rulmentul de la compresor si să reluăm treaba. :D

Share this post


Link to post
Share on other sites
:D Multumesc iridibo, chiar mi-a fost de folos.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Cu placere.

Eventual, daca ajungi la atelierul ala, se ne spui ce impresie ai avut.

Sa nu inteleaga lumea ca am vreo treaba cu ei, dar stiu cum e sa intrebi 5 mecanici "meseriasi" si sa ti se spuna ca nu se poate, ca n-au nu stiu ce presa, ca poate sa se sparga fulia .... texte. Si pina la urma sa ajungi la niste baieti ok ( dupa parerea mea ) care fara prea mari scule fac o treaba buna si te scutesc de niste cheltuieli mult mai mari.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Am rezolvat problema.Am fost la mecanic pt. că pe mine mă lăsau nervii la cât este de desfăcut acolo.Alternatorul nu are nimic,insă l-am desfăcut,pt. că tot am avut ocazia,am verificat cărbunii si i-am făcut o curăÈ›enie de primavară. Rulmentul compresorului de AC este fabricat de NSK si are codul 35bd219duk cu D-55,d-35,B(lăÈ›imea)-20.Am găsit la PloieÈ™ti si l-am montat.Tot cu această ocazie,am mai schimbat si o rolă de plstic care dădea semne de oboseală.A....rulmentul compresorului a costat 50 ron,iar rola de plastic 100 ron.Mai este acolo si o rolă intinzătoare care era in stare bună si n-am mai schimbat-o(150 ron).In concluzie,nu cumpărati un compresor de AC din cauza unui rulment uzat.Si incă ceva,un rulment uzat incepe să huruie,un rulment terminat scârțâie.Până incepe să scârțâie se poate circula fără frică pentru că este un rulment dublu care nu cedeazaă aÈ™a uÈ™or! :D

Share this post


Link to post
Share on other sites

Pai si eu am mai spus ca am schimbat toti rulmentii pana am ajuns la ala de la AC, ma disperase zgomotul, oricum numai ca sa schimb rulmentul de la AC am dat 500 RON deci tu ai facut super afacere .

Share this post


Link to post
Share on other sites

Compresorul ala se repara de la A la Z . am reparat(prin cineva) si Bobinajul la electromagnet care era intrerupt (la un Compresor de S60)

Share this post


Link to post
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!


Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.


Sign In Now