codrut

suspensii

50 posts in this topic

@Pol inseamna ca ai o masina bine isonorizata, in Logan se aude din habitaclu, cam asta e diferenta :smile:

Share this post


Link to post
Share on other sites

Pai fac "fas" numai la viteze mici ;D

corect...doar la viteze mici se aude.

@Pol inseamna ca ai o masina bine isonorizata, in Logan se aude din habitaclu, cam asta e diferenta :smile:

foarte adevarat...desi mai "chitcaie" cate un "soricel" pe ici pe colo ... in general sunt foarte multumit(a se citi incantat) de "avionul" meu.Poate sunt un pic prea "alarmist" in ce priveste "noutatile".

Share this post


Link to post
Share on other sites

salut, vad ca ai 1.6D

la cat schimbi vitezele?(turatii?)

Share this post


Link to post
Share on other sites

salut, vad ca ai 1.6D

la cat schimbi vitezele?(turatii?)

Pana se incalzeste nu prea sar de 2000 ture, dupa ce se incalzeste......pe la 3000-3500 ture.Consumul mediu...6,2 in bord.Cam 6,8-7 real(la pompa).Si in ultima vreme nu prea am scos-o din oras.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Pana se incalzeste nu prea sar de 2000 ture, dupa ce se incalzeste......pe la 3000-3500 ture.Consumul mediu...6,2 in bord.Cam 6,8-7 real(la pompa).Si in ultima vreme nu prea am scos-o din oras.

in ce oras stai? in bucuresti nu stiu daca poti scoate consumul...

Share this post


Link to post
Share on other sites

eu am pe bord 6.5 in bucuresti

Share this post


Link to post
Share on other sites

Modifica probabil toate datele problemei, când ai consum mic trebuie suspensii tari :smile:

Share this post


Link to post
Share on other sites

;D n-are nici o treaba...am vazut ca a "deraiat" de la subiect topicul.

daca schimbii la 2000 rpm si fara clima probabil sa ai asa consum...sau nu circuli in trafic aglomerat ::)

Share this post


Link to post
Share on other sites

sunteti rai ca raia...am gresit topicul si gata...perfectilor...vedeti sa nu va loviti de tocul usii... :violent5:

Share this post


Link to post
Share on other sites

Noi nu suntem rai si nici nu ne-am lovit de tocul uÈ™ii, oricum eÈ™ti tare irascibil de la o vreme, ca tătic trebuie să fii mai calm :smile:

Share this post


Link to post
Share on other sites

Noi nu suntem rai si nici nu ne-am lovit de tocul uÈ™ii, oricum eÈ™ti tare irascibil de la o vreme, ca tătic trebuie să fii mai calm :smile:

Asculta-l ca a trecut prin ce treci tu :D Ia niste lectii daca e nevoie ;D

Share this post


Link to post
Share on other sites

Tocmai ce am pus pe masina un set de amortizoare KONI FSD, facute in Olanda, care au un sistem inovator brevetat de ei, cu 2 valve care lucreaza la presiuni diferite. Astfel, la socuri (denivelari) mici, sunt confortabile, iar la socuri mai mari devin mai rigide.

Sunt multumit de cum se comporta. Masina are 120 Tkm. Toate 4 amortizoarele au costat 650E pe E-bay, se gasesc si in Romania, parca autobros se numesc cei care le importa. La ei costau 580E, dar veneau peste 2 luni. La Primus 2 amortizoare originale costa 2100 ron, fara manopera.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Tocmai ce am pus pe masina un set de amortizoare KONI FSD, facute in Olanda, care au un sistem inovator brevetat de ei, cu 2 valve care lucreaza la presiuni diferite. Astfel, la socuri (denivelari) mici, sunt confortabile, iar la socuri mai mari devin mai rigide.

Sunt multumit de cum se comporta. Masina are 120 Tkm. Toate 4 amortizoarele au costat 650E pe E-bay, se gasesc si in Romania, parca autobros se numesc cei care le importa. La ei costau 580E, dar veneau peste 2 luni. La Primus 2 amortizoare originale costa 2100 ron, fara manopera.

FSD-ul e misto, daca le imperecheai si cu un set de coilovers erai zeu.

Share this post


Link to post
Share on other sites

FSD-ul e misto, daca le imperecheai si cu un set de coilovers erai zeu.

Si mai exact ce rol au acele coilovers ???

Share this post


Link to post
Share on other sites

Coilover este un fel de a spune amortizor in arc, adică fix sistemul MacPherson .

Suna pompos nu? ;D

Share this post


Link to post
Share on other sites

Suna,dar multi nu stiu ce i

Share this post


Link to post
Share on other sites

Pai si nu inteleg...se pun si astea si amortizoarele?

Astea tin loc de arcuri? ???

Share this post


Link to post
Share on other sites

Banuiesc ca a fost o gluma cu sistemul Mc Pherson!

  Amortizoare reglabile era cel mai simplu.Mc Pherson este tipul suspensiei inventate cam demultisor ,elimind astfel pivotul superior.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Si nu suna mai bine amortizor reglabil decât să-i zici pompos "coilover" ?

Exista de la Koni amortizoare reglabile care folosesc același arc pt S40 cod 8741-1490LSport.

@Saphir nu e nici o gluma, tot coilover e si ala de fabrica adica tradus in romana arc peste amortizor .

Share this post


Link to post
Share on other sites

io am inteles ca este suspensie MacPherson cu inaltime reglabila si cu cursa reglabila a amortizoarelor.

deci si amortizor reglabil si arcuri reglabile fara pivot superior ca sa fie exprimarea completa.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Are cineva o lista cu ce tip/model/marca de amortizoare au fost montate pe volvo? ???

Share this post


Link to post
Share on other sites

De obicei Volvo merge pe Sachs cand vine vorba de sistemul clasic si pe Monroe pt sistemul 4C .

Share this post


Link to post
Share on other sites

Asa e.Dar sunt 2 modele : Sachs  Comfort si Sport + Nivomat (original volvo ,mai rar) ;D

Share this post


Link to post
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!


Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.


Sign In Now