MareanBoss

Curatare Turbina D5

46 posts in this topic

@ADI la diesel nu poate ajunge turbina incandescenta, doar la benzina si nu toata turbina se inroseste ci doar parte de evacuare.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Cam nasoala rau pozitia sa desfaci suruburile alea de 10 ca sa dai ciuperca jos, tocmai de aceia se ia 100E in Bucuresti pt o astfel de operatiune.

Garniturile de la tur/retur ulei le-ai scos intregi ? Vezi ca e bine sa pui unele noi ca altfel incepe sa picure daca sunt ciupite .

La pretul ala m'as lasa de meseria mea si m-as apuca de curatat turbine la D5 non stop / :P

Share this post


Link to post
Share on other sites

Chiar te rog, eu am minim 3 masini pe luna care le trimit la curatat turbo, eu nu am timpul necesar si nici placerea sa ma murdaresc, prefer sa fac doar diagnoza si mici curatari care oricum fac diferenta .

Share this post


Link to post
Share on other sites

Exista de la Victor Reinz ceva silicon bun pentru turbine sau aplicatii cu temperaturi inalte gen utilaje hidraulice de contructii.

E vreo 40 de ron unde lucrez eu dar iti ajunge pentru vreo 5 turbine, asta in caz ca se mai pune careva sa curete turbo si nu gaseste silicon ca al lui marian.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Eu prefer sa folosesc garnituri originale sunt pana in 20 RON setul la Primus .

Share this post


Link to post
Share on other sites

Eu nu am Primus in oras =))  Nu este Siliconul meu Robert .. eu zic ca tine si cu silicon normal deala ce se pune la Baile de dacii :P

Share this post


Link to post
Share on other sites

Eu prefer sa folosesc garnituri originale sunt pana in 20 RON setul la Primus .

Atunci mai bine le iei OEM.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Pai original inseamna OEM, eu asa am invatat ;D

Share this post


Link to post
Share on other sites

Pai original inseamna OEM, eu asa am invatat ;D

Pai da, tot aia voiam sa zic si eu, ca la pretul ala mai bine le iei de la Primus sau de undeva in punguta Volvo.

Daca era iarasi 100 de ron garnitura nu merita.

Did you know ?

Petecul de banda dublu adeziva folosit la montarea spoiler-ului R-Design costa.....90 de ron bucata  :D. Un rahat de petec dublu adeziv. Aproape cat o curea de distributie

Share this post


Link to post
Share on other sites

Peticul de adeziv folosit la montarea spoilerului la Carerra RS4 costa 400E, asa ca ;D

Share this post


Link to post
Share on other sites

Offtopic, daca te referi la Porsche, exista 4S si RS, RS4 e la Haudi.  ;D

Share this post


Link to post
Share on other sites

4S nu RS4, my bad .

Share this post


Link to post
Share on other sites

Referitor la curatare turbina .

Am curatat si eu la mini D5  ;D EGR , restu de tevi , debitemetru sisisisi tot ce era pe acolo . Si se simte o diferenta foarte mare  ;D

Share this post


Link to post
Share on other sites

...

Did you know ?

Petecul de banda dublu adeziva folosit la montarea spoiler-ului R-Design costa.....90 de ron bucata  :D. Un rahat de petec dublu adeziv. Aproape cat o curea de distributie

  ..pt ca acea banda dublu adeziva  3M  are o mare eficienta si poti lasa spoilerul si fara cele 2 suruburi de prindere practic vorbind,daca vrei.Ca pretul nu este la prima mina si difera te inteleg.In fond este o simpla rola de o lungime bine stabilita si nimic mai mult dar depinde si de unde o cumperi.

Share this post


Link to post
Share on other sites

@BRAVA ce mini D5 visezi mah? poate mini DCI :smile:

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ehh este juma de T5-R,  doar are 10 valve  ;D.Alinta si el motorul...

Share this post


Link to post
Share on other sites

Se referea la motorul dizal de pe loganul din dotare .

Sorry ligheanul din dotare ;D

Share this post


Link to post
Share on other sites

In penultima poza, cea cu paletele turbinei, pe una din ele se vede o "muscatura", de parca ar fi lovit un cui. Nu are nici un efect asupra turbinei (vibratii)? Ai rezolvat-o? Daca da, cum?

Share this post


Link to post
Share on other sites

ciupitura aia  este semn ca masina a mers cu furtunul spart de la admisie si a luat ceva prafalau in Bot . nu i-am facut nimic .. asa a ramas si e ok

Share this post


Link to post
Share on other sites

Salutare,imi place sa surubaresc si sa mesteresc una alta la masina plus ca nu stau rau la capitolul mecanica,dar stau prost la capitolul timp,stiti cumva unde gasesc un mecanic bun pt asa ceva,dar sa fie prin zona Maramures-Satu Mare.Mersi.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!


Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.


Sign In Now