lik1999

Sistemul Volvo City Safety primeste calificativul Euro NCAP Advance

15 posts in this topic

Calificativul Euro NCAP Advance pentru tehnologie inovatoare si revolutionara in materie de siguranta a fost acordat pentru prima data in cadrul Salonului Auto International de la Paris pentru sistemul Volvo City Safety.

"Suntem foarte recunoscatori. Am lucrat foarte mult pentru ca sistemele de siguranta activa sa fie incluse in criteriile de evaluare Euro NCAP", declara Thomas Broberg, Consultant Senior pentru Siguranta, Volvo Cars.

Calificativul Euro NCAP Advance a fost acordat in premiera mondiala pe 01 Octombrie in cadrul Salonului Auto International de la Paris. Acesta face parte din sistemul curent de evaluare Euro NCAP in cadrul caruia modelele auto sunt testate in diferite situatii si apoi clasificate pentru siguranta cu pana la cinci stele Euro NCAP. Metoda utilizata pentru evaluare este fundamentata pe datele stiintifice furnizate de producatorii auto care apoi sunt analizate de o comisie de experti desemnata de Euro NCAP. Doar sistemele de siguranta disponibile pe modele deja testate fizic Euro NCAP sunt eligibile pentru acest premiu.

Compania Volvo Cars a facut demersuri pentru ca Euro NCAP sa tina cont si de sistemele active de siguranta in evaluarea generala a modelelor auto.

"Euro NCAP Advance este fara indoiala un prim pas in directia dorita si un complement excelent al evaluarii fizice prin crash-testâ€, declara Thomas Broberg, care a fost desemnat sa primeasca premium in cadrul Salonului Auto de la Paris.

Franare automata

Sistemul Volvo City Safety a fost prezentat pentru prima data in anul 2008 ca echipament standard pe modelul Volvo XC60. La viteze de pana la 30km/h sistemul franeaza automat masina in situatia in care soferul este neatent si nu reactioneaza la timp atunci cand vehiculul din fata incetineste sau opreste brusc. Coliziunile frontale la viteze mici reprezinta mai mult de jumatate din totalul coliziunilor auto. La viteze sub 15km/h sistemul City Safety poate evita complet impactul iar la viteze intre 15km/h si 30 km/h sistemul reduce semnificativ viteza masinii si astfel efectele negative ale coliziunii.

Volvo City Safety a beneficiat de atentia mass-media la nivel mondial si a fost rasplatit cu numeroase premii de catre presa de specialitate. Printre acestea se numara : premiul Paul Pietsch acordat de publicatia auto germana Auto Motor und Sport, Best Safety Choice acordat de institutul spaniol de siguranta Centro Zaragoza precum si premiul american Traffic Safety Achievement.

City Safety este in acest moment dotare standard atat pentru modelul XC60 cat si pentru pentru recent lansatele S60 si V60.

Euro NCAP reprezinta programul european de evaluare a performantei auto in materie de siguranta si a fost fondat in anul 1997. Euro NCAP publica rapoarte de siguranta pentru modele noi auto si acorda “stele de siguranta†functie de modul in care vehiculele se comporta in diferite teste specifice.

Sursa: volvocars.ro

Share this post


Link to post
Share on other sites

ah, deci sa inteleg ca...nu li se mai descarca bateria "aia" asa des  8)

Share this post


Link to post
Share on other sites

ah, deci sa inteleg ca...nu li se mai descarca bateria "aia" asa des  8)

Nope, nu are legatura. Aia era la sistemul nou de pe S60.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Sa vorbesc cu MC sa-l intreb cat ma costa sa pun asa ceva pe 440 ?

Share this post


Link to post
Share on other sites

Da ce rost are mai incarcam si masinile cu 10k de module,senzori si toate cele... :smile:

Share this post


Link to post
Share on other sites
Da ce rost are mai incarcam si masinile cu 10k de module,senzori si toate cele...

Volvo cars – driven by people, designed by people

“Cars are driven by people. Therefore the guiding principle behind everything we make at Volvo is – and must remain – safety.â€

This famous quotation by the founders of Volvo, Assar Gabrielsson and Gustaf Larson laid the foundation for the core values of Volvo Cars. Ever since, safety has been one of the natural core values of our company. Later accompanied by other values, all with respect for humanity, such as care for the enviroment and designing cars to enhance the quality of life of our customers.

Thanks to this heritage our work culture has always been very human-centric. A Volvo car is not really defined by technology. It’s defined by the people that work here. Behind every detail of a Volvo car there is a human thought and skill of a designer, a purchaser, an engineer, a marketer and many more. The refined technology is mainly a tool to make cars that are amongst the safest, most beautifully designed and environmentally responsible in the world.

Poate intelegi acum...

Share this post


Link to post
Share on other sites

Aha acum inteleg. E asa de simplu acum. Ce parea complicat a devenit limpede ca apa de izvor.

Andy cum le sti tu pe toate.

;D

Share this post


Link to post
Share on other sites

Volvo cars – driven by people, designed by people

“Cars are driven by people. Therefore the guiding principle behind everything we make at Volvo is – and must remain – safety.â€

This famous quotation by the founders of Volvo, Assar Gabrielsson and Gustaf Larson laid the foundation for the core values of Volvo Cars. Ever since, safety has been one of the natural core values of our company. Later accompanied by other values, all with respect for humanity, such as care for the enviroment and designing cars to enhance the quality of life of our customers.

Thanks to this heritage our work culture has always been very human-centric. A Volvo car is not really defined by technology. It’s defined by the people that work here. Behind every detail of a Volvo car there is a human thought and skill of a designer, a purchaser, an engineer, a marketer and many more. The refined technology is mainly a tool to make cars that are amongst the safest, most beautifully designed and environmentally responsible in the world.

Poate intelegi acum...

Era valabil pana pe la sfarsitul anilor '90, dupa care pasiunea s-a transformat in afacere, in cam toate domeniile, din pacate.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Tin sa te contrazic. Chiar daca sub tutela Ford, Volvo a parut mai "slab" a fost totusi un pas mare in fata. Volvo a scazut in fata consumatorului pentru simplu fapt ca au iesit pe banda rulanta masinile de 5 stele, dar la Volvo nu a fost niciodata o ezitare in materie de research al sigurantei auto.

Documentati-va despre Volvo Safety Center si o sa fiti uimiti.  Volvo poate sa reproduca in Volvo Safety Center pana la 45 de accidente pe zi si este singurul producator auto care face asa ceva. Concurentii premium se rezuma doar la teste pe calculator, dar nu real life. Ce-i drept, e mai ieftin pe calculator :)

La Volvo chiar se incearca aceasta afacere, fara rabat la calitate. Crezi ca nu se putea scoate un C30 mai ieftin? Sau la S40 vs Focus ... putea fi acelasi pret, si banii in plus nu sunt doar pentru imagine.  Vezi VW Jetta care are amortizoare de tren pe spate ca sunt mai ieftine. Un produs aparut doar pentru a fi mai ieftin.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Andy eu ii raspunsesem lui Adriann si era sub forma de gluma,cu privire la masina lui si a mea.Bineinteles ca ceea ce spui tu in legatura cu masinile noi si sistemele lor e adevarat si mi se pare normal sa se implementeze toate sistemele astea,doar de aceea e VOLVO ;) si trebuie sa iasa in evidenta la acest capitol.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Pai citatul din raspunsul 4 imi apartine si de aceea am cosiderat ca mi-ai raspuns mie ;D

Share this post


Link to post
Share on other sites

Pai citatul din raspunsul 4 imi apartine si de aceea am cosiderat ca mi-ai raspuns mie ;D

Nene vita_fresh.. a ta are curtein erbeg si alte chestii d`astea ozeneice. 2005, an bun.

A mea abia mai are calutii aia batrani care isi taraie, nu repet ce a zis Midnight Caller, de asfalt si in volan un airbag, care, Doamne fereste, se va deschide abia dupa ce musc din metal.... asa ca sa-mi sparga USB-ul.  8)

Am si eu un fel de City Safety mai psihologic, nu fuge tare. :smile:

Share this post


Link to post
Share on other sites

Nene vita_fresh.. a ta are curtein erbeg si alte chestii d`astea ozeneice. 2005, an bun.

A mea abia mai are calutii aia batrani care isi taraie, nu repet ce a zis Midnight Caller, de asfalt si in volan un airbag, care, Doamne fereste, se va deschide abia dupa ce musc din metal.... asa ca sa-mi sparga USB-ul.  8)

Am si eu un fel de City Safety mai psihologic, nu fuge tare. :smile:

si eu cu 244 ce sa mai zic ??? ???

macar ii din fier

Share this post


Link to post
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!


Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.


Sign In Now