Alex O'connor

intretinere volvo S40

47 posts in this topic

Salutare, imi pare rau daca repet topicul asta, la ora asta cand m-am gandit eu sa-l fac nu am mai stat sa verific daca deja mai exista,ideea este in felul urmator, cam ma bate gandu sa-mi iau un S40 dupa 2004 2005 si toti ma iau cu chestii de genu eu daca dau la passatu meu 300 ron sa schimb placutele de frana tu dai la S40 700 de ron sa le schimbi, de preferat ar fi un proprietar de S40, motor 1.6 1.8 maxim 2 litri, cam care ar fi costurile de intretinere si aici ma refer la consumabile de genu filtru aer, ambient, ulei, uleiu in motor, placute frana etc, cam ce se schimba la un anumit nr de km rulaj. toti vb ca ar fi asa de scump la intretinere volvo asta ca mai bine te rezumi la passat skoda si alte masini mai slabute. mie imi place foate mult volvo din mai multe pcte de vedere incepand cu siguranta , estetica ,calitate etc. as vrea raspunsuri cat mai apropiate de realitate. multumesc anticipat!

Share this post


Link to post
Share on other sites

Sincer sa fiu s40/v50 nu mi se pare asa scump la intretinere.

Recomandat ar fi un 2.0 diesel ,mai putine probleme ca 1.6 d.De benzina nu stiu prea multe sa iti spun pentru ca nu s fan:rolleyes:

Putin mai "scump" mi se pare s60/v70/s80/xc.. fiind masini premium daca nu ma insel.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Salut. Am un s40 (generatia noua), 2004, 1800 cmc, benzina! Pana in momentul de fata am aproximativ 62.000 km, reviziile sunt facute din 10k in 10k km, deci sunt foarte multumit de ea...merge impecabil! "Tot ce zboara, se mananca", cam asta fac foarte multi, vorbesc fara sa se documenteze! La un Volvo intradevar, intretinerea este putin mai scumpa, dar nu cu mult...Pentru revizii si schimburi de consumabile, iti recomand sa mergi la un magazin de piese auto si sa ti le cumperi de acolo, sunt aceleasi ca la reprezentanta, ORIGINALE Volvo dar fara adaos de100000....%, ca la ei:D...apoi sa cauti un service autorizat BUN! Pentru tot ce inseamna mecanica...iti recomand sa mergi pe SKF...

Apropo, daca nu ai gasit pana acum masina, poate te intereseaza a mea:rolleyes:...vreau sa o schimb cu un s60 sau cu una noua!

Share this post


Link to post
Share on other sites

Este puțin invers, un set de plăcute de B6 costa mai mult ca la un S40_II asa ca este puțin invers dacă ne comparam cu Passat . :lol:

Share this post


Link to post
Share on other sites

Daca la S40 pui placute originale si la Passat B5.5 sau B6 folosesti Remsa, cu siguranta vei iesi mai scump la Volvo.

Pe acelasi producator, nu sunt diferente mari de pret. Si diferentele nu sunt neaparat in favoarea Passatului.

Dar no... majoritatea e majoritate :) dar nu tot timpul are dreptate.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Heim cine te a suparat asa tare?:lol:

Share this post


Link to post
Share on other sites

Păi, cine să mă supere? Pe tine nu te enervează părerile astea, în necunoştinţă de cauză? Toţi habarniştii ştiu despre Volvo doar atât. Că-s scumpe şi că-s sigure. Cele mai sigure. Din lume. Care este...

De câte ori îmi vede cineva maşina, aud acelaşi lucru, că-mi vine să-i şi ard o palmă: "Ţi-au luat Volvo?! Oau! Maşini bune, Volvo... cele mai sigure. Cât consumă? Că astea-s foarte scumpe"

Pune-te in pielea lui si gandeste! Daca si tu ai vrea sa iti cumperi un Rolls Royce si prietenii iti spun "bai omule, mai bine iti iei Logan, ca asta iti papa banii", tu ce faci? Le urmezi sfatul sau incepi sa sapi si sa te documentezi, sa aflii dezavantajele si avantajele masinii respective, caracteristici, bla bla bla...

Omul a deschis un topic pentru a fi lamurit, sfatuit si indrumat...nu pentru a fi indus in ceata si izgonit! Nu vreau sa supar pe nimeni, dar incearca sa fi mai primitor:excl:

Share this post


Link to post
Share on other sites

Si eu mi-am luat Volvo ca sa nu-mi iau Haudi sau Mertz, nu pot sa spun ca regret. Nu e nici cea mai fiabila, nici cea mai sportiva, nici cea mai ieftina la intretinere. Dar e altceva. A mea e si fiabila, dupa 40000 de km pe drumurile astea de rahat inca n-am schimbat nimic major si nici nu da semne ca ar avea nevoie prea curand. Am prieteni care in kilometrii astia au schimbat turbine, garnituri de chiuloasa, injectoare, telescoape, bucsi la masini din 2008. La preturi duble fata de Volvo. Pe de alta parte din ceea ce citesc pe aici de la posesorii de modele mai noi, ma ingrozesc. Numai injectoare, planetare, volante, resoftari de stergatoare, ulei pentru scutere ca sa nu-ti crape sistemul de injectie... Problemele astea exista cam la toate marcile de dupa 2000 incoace. Probabil nu e un mit ca s-au mai desteptat si producatorii si au descoperit ca se fac bani mai mult din servicii after-sale decat din vanzarea masinii propriu-zise. Nu cred ca e normal ca o masina sa aiba mai multe calculatoare decat airbag-uri sau boxe.

Inainte de a lua o decizie de cumparare, eu in primul rand as renunta la prejudecati. Sunt unii care iubesc Volvo si-ti vor zice ca e cea mai buna masina din lume, sunt unii care iubesc marca x si vor zice la fel despre respectiva.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Si eu mi-am luat Volvo ca sa nu-mi iau Haudi sau Mertz, nu pot sa spun ca regret. Nu e nici cea mai fiabila, nici cea mai sportiva, nici cea mai ieftina la intretinere. Dar e altceva. A mea e si fiabila, dupa 40000 de km pe drumurile astea de rahat inca n-am schimbat nimic major si nici nu da semne ca ar avea nevoie prea curand. Am prieteni care in kilometrii astia au schimbat turbine, garnituri de chiuloasa, injectoare, telescoape, bucsi la masini din 2008. La preturi duble fata de Volvo. Pe de alta parte din ceea ce citesc pe aici de la posesorii de modele mai noi, ma ingrozesc. Numai injectoare, planetare, volante, resoftari de stergatoare, ulei pentru scutere ca sa nu-ti crape sistemul de injectie... Problemele astea exista cam la toate marcile de dupa 2000 incoace. Probabil nu e un mit ca s-au mai desteptat si producatorii si au descoperit ca se fac bani mai mult din servicii after-sale decat din vanzarea masinii propriu-zise. Nu cred ca e normal ca o masina sa aiba mai multe calculatoare decat airbag-uri sau boxe.

Inainte de a lua o decizie de cumparare, eu in primul rand as renunta la prejudecati. Sunt unii care iubesc Volvo si-ti vor zice ca e cea mai buna masina din lume, sunt unii care iubesc marca x si vor zice la fel despre respectiva.

este adevarat, imi place foarte mult volvo, stilul masinii este aparte, tocmai ca nu vreau sa mi iau alta masina gen bmw vw haudi sau mai stiu eu doar pt ca sunt bune, toti haborigenii si oricine vrei au astea, volvo are si un still diferit o alta tinuta, recunosc ca iau in calcul si siguranta masinii, dar asta e gusturile nu se discuta. postul meu a fost simplu, am obs pe unu mai sus ca se agita rau de tot de intrebarile mele, pur si simplu sunt n pareri impartite si tot ce am vrut sa aud a fost de la un proprietar de volvo s40 sa-mi zica frate filtrele si placute ,consumabile in general la x nr de km te costa atat, dupa mine merita sau nu merita..... aia am vrut sa aud. oricum ms tuturor pt reply-uri pana acum.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Daca de mine era vorba...nu ma agit ci incerc sa le spun sa fie mai primitori si sa te faca inteles, nu sa iti dea cu sutul in fund!...ca sa inchei discutia in topic, pentru ca una se spune, alta se intelege, sa sti o chestie "in general masina isi alege proprietarul, nu invers!"

App...ziceai ca vrei sa vb cu mine!Ti-am lasat pm...

Share this post


Link to post
Share on other sites

Daca de mine era vorba...nu ma agit ci incerc sa le spun sa fie mai primitori si sa te faca inteles, nu sa iti dea cu sutul in fund!...ca sa inchei discutia in topic, pentru ca una se spune, alta se intelege, sa sti o chestie "in general masina isi alege proprietarul, nu invers!"

App...ziceai ca vrei sa vb cu mine!Ti-am lasat pm...

nu era vb de tine ci de heimo, sunt deacord cu ce ai zis , deaia am si facut postu asta sa fiu ajutat nu sa mi zica unu ca nu e volvo de mine, dar ma rog nu ma iau in gura cu toti ca am ajunge sa ne injuram unu pe altu si deja deviem de la subiectul postului.sunt la lucru acum, o sa ti dau add acasa cand ajung, ms. vb atunci

Edited by Alex O'connor

Share this post


Link to post
Share on other sites

nu era vb de tine ci de heimo, sunt deacord cu ce ai zis , deaia am si facut postu asta sa fiu ajutat nu sa mi zica unu ca nu e volvo de mine, dar ma rog nu ma iau in gura cu toti ca am ajunge sa ne injuram unu pe altu si deja deviem de la subiectul postului.

Share this post


Link to post
Share on other sites

mi-am luat renault laguna,era frumoasa dupa gustul meu,si dupa 3000 de km nu imi ajungeau banii de pe card,acum am volvo si dupa 70 000 de km ma simt mult mai bine decat cu renault,nu ca nu as sti ce sa mai fac cu banii :)

ia-ti volvo, daca iti place, mai ales ca nu vrei xc90

Share this post


Link to post
Share on other sites

Cu a mea, 1,6, benzina, am 25.000km.

Consumabilele: filtru de aer, de polen, de ulei si uleiul (filtru de benzina nu are), costa diferit in functie de unde le faci schimbul. Daca le faci la reprezentanta sau la un service cu pretentii, pretul ar fi in jur de 1.200 lei. Daca iti cumperi tu cele 3 filtre si uleiul de motor apoi iti schimbi tu filtrele de aer si polen iar pentru ulei te duci intr-un service, poti iesi la 500 lei.

Despre placute, nu stiu sa-ti spun ca ale mele-s aproape noi.

Edited by Nelu

Share this post


Link to post
Share on other sites

A, era să uit: şi eu am trecut de pe Opel pe Volvo şi mă dau cu capul de toţi pereţii de fiecare dată când îmi amintesc.

... De unde se vede de ce Heim e mai mereu nemultumit de masina lui.

Asta, e Heim, ai nimerit tu o masina obosita.

Parerea mea este ca, daca o luai noua, sau chiar second hand, dar de la un cunoscut despre care stiai cum merge cu ea, atunci nu aveai atata belele.

Oricat incerci tu, de cateva luni bune incoace, sa ne convingi ca Volvo nu-i masina buna, nu o sa reusesti.

Sau, poate ai reusit deja : da, ai dreptate, nu-i buna, este excelenta ! :rolleyes:

Share this post


Link to post
Share on other sites

domn doctor heim omul vrea sa si ia s40 dupa 2005,deci ii ff mare diferenta intre v70 tau si s40II.omul poate nu stie ca de fapt este un focus combinat cu volvo.tot ce este facut de ford la tren de rulaj mai pica in fc de drumuri si cate slalomuri faci printre cratere.

btw heim azi am fost la un simpozion pe laminite acute,pododermatite cabaline cu un prof din cj.

ontopic;poate ai fost informat pe PM dar eu pot sa ti dau detalii despre preturile la piesele schimbate de mine si de altele de care m am interesat

f aer 40lei

f ulei 32lei

f motorina 65lei

f polen ...eu l am luat cu 1E de la fabrica mahle din klaghenfurt,dar pe piata este pe la 75lei

ulei castrol slx pro c1 50lei/l...pt motorul 2.0D

rulment spate original,skf:6mil din germania.la mine in oras era cu 8.5mil, in tm cu 9mil,in bucuresti pt ca este capitala este cam 12

rulment fata pe fag la 4mil la mine in oras.dar daca cumperi pt ff2 este 2,5-3,5mil si se potriveste.

placute originale (sper)ate made in germania+ discuri ate...set complet 1150lei.daca vrei pret separat ma uit pe factura:placutele fata parca erau cam 185lei si spate cam 195lei.nu mi se pare mult

asta cea am schimbat

m am mai interesat de planetare:sofer 13mil si pasager 21mil.la mien in oras.

amortizoare kyb parca vro 400lei

in rest partea de electronica,kit ambreiaj,volanta,alternator etc cred ca sunt f scumpe si nu cred ca este mare diferenta fata de focus,skoda etc

ideea este ca fiind in mare parte ford poti gasi peste tot piese de schimb si chiar eftine.motorul fiind de PSA si este comun catorva marci f vandute gasesti iar cam tot ce vrei.

iar cat despre mitul cea mai sigura,scumpa si consuma mult este total fals:sunt masini la categoria s40II mai sigure,scumpa nu este comparatie cu restul marcilor,iar consumul este decent la disel:5-5,5% la mine.daca te referi la s60,s80 etc nu ma bag ca nu stiu.

Edited by thor4ever

Share this post


Link to post
Share on other sites

Poate nimereste varianta dupa 2005 la care un filtru de combustibil costa 220lei :rolleyes:

Share this post


Link to post
Share on other sites

adica...daca a mea ii din 2005 si am dat 65 lei mann...cum sa dea el atat.nu inteleg

Share this post


Link to post
Share on other sites

de exemplu a mea e din 12.2005, prima inmatriculare 01.2006...are filtru de motorina diferit (are nu stiu ce sistem de incalzire pe el) fata se s40-ul fabricat pana in prima jumatatea a anului 2005, respectiv luna 6. Si nu numai la combustibil cat si la cel de aer e diferit, mai mare.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Filtrul de motorina la motoarele PSA, daca masina e dupa luna a 9-a 2005 e in jur de 2 mil :lol: si e facut doar de UFI Sofima.

Daca nu ai ce face cu banii si iei Mann dai mai mult si vine tot UFI in cutie dar cu marca raschetata si pus sticker cu Mann, daca esti si mai dus si dai 4 mil original Ford, vine tot UFI in cutie si tot asa, marca raschetata si lipit sticker cu Ford.....nu ca e tare ? :lol: :lol: TESTED by curiosity :lol:.

Nu sunt scumpe la intretinere atata timp cat nu pica ceva piesa care vine doar pe original, sau ceva electric, ceva legat de soft, etc.

Share this post


Link to post
Share on other sites

poi da,daca are preincalzire.la ff 2 1.6 tdci dinainte f motorina era 160 lei :se schimba toata cutia aia neagra.acum la asta este doar elementul filtrant.

se poate uita pe siteu ala sau pe ebay.co.uk sau la piese pt ff2:D.

acum depinde si de norocul fiecaruia cu masina.

hmm,inseamna ca masina mea ii inainte de sept 2005.si ce diferenta este intre asta al meu si ala cu 2mil?

Edited by thor4ever

Share this post


Link to post
Share on other sites

poi da,daca are preincalzire.la ff 2 1.6 tdci dinainte f motorina era 160 lei :se schimba toata cutia aia neagra.acum la asta este doar elementul filtrant.

se poate uita pe siteu ala sau pe ebay.co.uk sau la piese pt ff2:D.

acum depinde si de norocul fiecaruia cu masina.

hmm,inseamna ca masina mea ii inainte de sept 2005.si ce diferenta este intre asta al meu si ala cu 2mil?

Tu ai 2.0-le.

Diferenta e ca...e :lol: Intreaba-i pe aia de la PSA :)).

Share this post


Link to post
Share on other sites

Doctore iți mulțumesc mult, mi-ai descrețit fruntea, nu am mai ras asa de bine de multicel .

Faptul ca tu ai luat o masina cu probleme este o problema comuna masinii tale, eu am luat o masina care nu a avut uleiul schimbat aproape niciodata pana la ~70.oookm, si in afara de schimbat cuzinetii nu am avut altfel de probleme la motor:angry: si cum nevoia te invata am invatat sa fac eu de toate la masina dupa care mi-am mai luat un Volvo care era si mai neintretinut, care a tras filtrul de aer pe admisie si praful a distrus MAFul dar le-am rezolvat fara probleme, am mai schimbat 4 suporti motor, DAR per total am bagat mult mai putini bani in 2 Volvo NEINTRETINUTE decat ai bagat tu in masina ta .

Un singur sfat iți dau, mecanicul mașinii tale trebuie sa fie cel mai bun prieten al tău sau printre cei mai buni prieteni .

Share this post


Link to post
Share on other sites

Heim poti sa imi zici te rog,cat te costa o revizie?adica filtru de ulei,motorina aer + ulei.Dar numai manopera,adica ceea ce face mecanicul!

Share this post


Link to post
Share on other sites

pt motorul 2.0D

rulment spate original,skf:6mil din germania.

As vrea si eu sa iau un rulment spate la banii astia.

Si senzorii de level de la xenon, o caseta de directie, eventual second...

Daca ai o relatie te rog zi-mi si mie

PS. Daca mai conteaza parerea in discutia initiala: Volvo iti da un sentiment aparte, dar daca nu ai noroc de masina intretinuta la second, ai dat de dracu, nu se mai termina problemele...prea multa desteptaciune (a se citi electronica) strica

Edited by costinell_mc

Share this post


Link to post
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!


Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.


Sign In Now