alexpopeystar68

Cum pot sti ce imi consuma bateria?

18 posts in this topic

Asta pt ca dupa trei zile de stat pe tusa bateria mea are 8-9v;

am scos masa si cand o pun la loc face scanteie; m-am uitat si

in torpedou si in port bagaj dar nu imi dau seama daca se

sting sau nu becurile; am sa le scot, dar poate mai e si altceva

de urmarit.

multumesc

CpNmTbooo pt Volvo-urile noastre!

Share this post


Link to post
Share on other sites

DAAA ! Heimy, esti o forta imaginativa considerabila, sa traiesti!

Si CpNmTboo, azi toate pt masinuca ta (draguta de ea, cred ca e tot timpul in culmea uimirii de cate chestii o pui sa faca, hahaha)

Share this post


Link to post
Share on other sites

DAAA ! Heimy, esti o forta imaginativa considerabila, sa traiesti!

Si CpNmTboo, azi toate pt masinuca ta (draguta de ea, cred ca e tot timpul in culmea uimirii de cate chestii o pui sa faca, hahaha)

La cat s-o plans de ea ultima data cand ne-am intalnit ... mai bine nu-l pornim :rolleyes: ca-l vedem pe la stiri :lol:

Pe de alta parte, cum verifici daca-i radioul de vina?

Share this post


Link to post
Share on other sites

Cum adică, radioul? Scoţi siguranţa, o noapte şi vezi ce se întâmplă...

Păi, cum m-am plâns, bre? Am zis că-i dau foc, dar nu m-am plâns... hehehe

Si cand pui siguranta inapoi face scurt, ia foc masina si te apuci de plans :lol: Inteleg ...

Pentru operatia asta nu-ti trebuie codul ala minune de la radio, ca atunci cand dai jos bateria? (Intreb, ca nu stiu.)

Share this post


Link to post
Share on other sites

Asta pt ca dupa trei zile de stat pe tusa bateria mea are 8-9v;

am scos masa si cand o pun la loc face scanteie; m-am uitat si

in torpedou si in port bagaj dar nu imi dau seama daca se

sting sau nu becurile; am sa le scot, dar poate mai e si altceva

de urmarit.

multumesc

CpNmTbooo pt Volvo-urile noastre!

Scoate o borna conectezi un ampermetru(mai de calitate) in serie cu bateria si borna scoasa si inchizi masina,sa ai numai capota deschisa si vezi ce consum ai,trebuie sa fie sub 100mA .Daca ai alarma sa tii cuplat switch-ul de la capota ca pleaca alarma.Casetofon de care este la masina asta,HU sau din comert?

Cati ani are bateria?

Edited by DETONATOR

Share this post


Link to post
Share on other sites

Scoate o borna conectezi un ampermetru(mai de calitate) in serie cu bateria si borna scoasa si inchizi masina,sa ai numai capota deschisa si vezi ce consum ai,trebuie sa fie sub 100mA .Daca ai alarma sa tii cuplat switch-ul de la capota ca pleaca alarma.Casetofon de care este la masina asta,HU sau din comert?

Cati ani are bateria?

Baterie Varta 63A, blue dynamic, 6-7 luni; RC HU 605, 4x25w; daca pun un ampermetru in serie si curentul trece de 10 A mi-l arde, mai tare nu am; ar fi mai bun un wattmetru digital tip cleste, sa masor ce putere trage cand sunt toate oprite; pt moment am scos borna de la becul din port bagaj si vaz ca bat sta la 12,4v, poate asta e; in torpedou vad ca se stinge cand il inchid, da' in port bagaj nu se vede; unde e contactul din port bagaj, stie cineva?

apropo' de ap foto in port bagaj: io nu am , doar tel, asa ca solutia lui heimdallr nu e pt mine; codul de la RC il stiu, la reprezent ti-l da oricand, e o draguta acolo :rolleyes:

multumesc mult pt sfaturi

CpNmTboo!

Share this post


Link to post
Share on other sites

Baterie Varta 63A, blue dynamic, 6-7 luni; RC HU 605, 4x25w; daca pun un ampermetru in serie si curentul trece de 10 A mi-l arde, mai tare nu am; ar fi mai bun un wattmetru digital tip cleste, sa masor ce putere trage cand sunt toate oprite; pt moment am scos borna de la becul din port bagaj si vaz ca bat sta la 12,4v, poate asta e; in torpedou vad ca se stinge cand il inchid, da' in port bagaj nu se vede; unde e contactul din port bagaj, stie cineva?

apropo' de ap foto in port bagaj: io nu am , doar tel, asa ca solutia lui heimdallr nu e pt mine; codul de la RC il stiu, la reprezent ti-l da oricand, e o draguta acolo :rolleyes:

multumesc mult pt sfaturi

CpNmTboo!

Rabatezi scaunele din spate si vezi golicunea portbagajului in toata splendoarea lui

Share this post


Link to post
Share on other sites

Scoate o borna conectezi un ampermetru(mai de calitate) in serie cu bateria si borna scoasa si inchizi masina,sa ai numai capota deschisa si vezi ce consum ai,trebuie sa fie sub 100mA .Daca ai alarma sa tii cuplat switch-ul de la capota ca pleaca alarma.Casetofon de care este la masina asta,HU sau din comert?

Cati ani are bateria?

Am pus ampermetrul in serie cu bat si consuma, cu toate oprite, 370 mA; in trei zile bat nu mai porneste motorul la consumul asta! o sa incep sa scot sigurantele pe rand si mai postez dupa; da' am iar probl cu antena, de data asta a iesit cu trei segmente si cremaliera afara; e posibil sa mearga motorasul tot timpul daca nu are cremaliera?

Share this post


Link to post
Share on other sites

370 mA este cam mult.Trebuie sa scoti pe rand fiecare siguranta si sa verifici consumul.

Share this post


Link to post
Share on other sites

370 mA este cam mult.Trebuie sa scoti pe rand fiecare siguranta si sa verifici consumul.

Am scos capacul de la tabloul de sub bord da', sa fie ale naibii, nu am reusit sa scot sigurantele, trebuie scula respectiva si pana fac rost, seara scot borna de masa de la baterie; e rau ce fac? se poate paradi ceva electronica?

multumesc

CpNmTboo pt noi, volvistii!

Share this post


Link to post
Share on other sites

Nu se strica nimic dacă scoți borna (-) de la baterie .

Share this post


Link to post
Share on other sites

Am si eu o idee.

Nea Alex, ai un multimetru de verifica continuitatea unui circuit? Adica daca ii unesti bornele piuie?

Scoti bateria si legi + cu -, apoi scoti fiecare siguranta si cu multimetru pui pe bornele. Ce piuie papa curent!

NU GARANTEZ CA E CORECT/MERGE

Just tryin' to help.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Am si eu o idee.

Nea Alex, ai un multimetru de verifica continuitatea unui circuit? Adica daca ii unesti bornele piuie?

Scoti bateria si legi + cu -, apoi scoti fiecare siguranta si cu multimetru pui pe bornele. Ce piuie papa curent!

NU GARANTEZ CA E CORECT/MERGE

Just tryin' to help.

Nu este corect Adrian,in masina sunt multe componente care nu merg masurate asa cu piuitul aparatului de masura,in plus daca pui aparatul de masura pe piuit si masori o amarata de dioda nu mai piuie arata o valoare care inseamna ceva.Acel ceva sunt defapt niste mV.

Oricum cred ca problema omului a fost rezolvata

Share this post


Link to post
Share on other sites

Man, dar esti sigur ca bateria e buna? Scoate bornele sera si masoar-o si vezi cat are, las-o 2 zile neconectata la masina si apoi masoar-o iar si vezi daca s-a mentinut incarcata.Chiar daca are 6-7 luni nu se stie niciodata cu ele, si abia apoi verifici instalatia masinii care este o operatiune mai migaloasa..

Share this post


Link to post
Share on other sites

@bacy pai a spus ca are un consum de 370mA (adică ~4W), cam mare totuși, de fapt deajuns de mare ca sa omoare bateria .

Share this post


Link to post
Share on other sites

Multumesc mult pt implicare si va doresc toate cele bune, am rezolvat muuult mai simplu (si hilar totodata) : am obiceiul sa pun in torpedou o gramada de lucruri, cand m-am uitat sa vad daca se stinge beculetul, se stingea, da' dupra ce inchideam torpedoul, numai pe una dintre sigurante si din cauza gramezii de obiecte se lasa in jos si normal, se aprindea becul :lol: , iar io, ca mambo ce sunt, deh, asta e, tre sa recunosc, ma vait pe forum ::);

scuze de intarziere da' inca n-am corent acasa si postez si io pe unde pot; da tre sa spun ca tot Bogdan G m-a inspirat, ii dadui tel si mi-a zis ca nu poate fi decat torpedoul sau port bagajul, si asa a fost, asa ca sunati-l si voi cat mai des(sper sa nu ma injure :) )

multam muuult la toti si sa nu ma balacariti(desi merit asta)!

CpNmTbooo volvistilor de pretutindeni!

Share this post


Link to post
Share on other sites

Nenea Popeye nu ești primul care pățește asta, și VLPul a pățit acum un an același lucru :lol:

Share this post


Link to post
Share on other sites

Nenea Popeye nu ești primul care pățește asta, și VLPul a pățit acum un an același lucru :lol:

Credeam ca chestii d'astea sunt caracteristice unui mamboo, da' dupa cate vaz, mai sunt si altii; sanatosi sa fie,ca Volvo-urile noastre rabda multe dragutele :D:)

CpNmTboo pt ele!

Share this post


Link to post
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!


Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.


Sign In Now