xaba72

1.6 sau 1.8, 1.9......care mai bine ?

63 posts in this topic

...Poate ca unele chiar au fost diesel la origine, transformate in benzinar. :P:)

pina suna ii bine (inseamna ca merge) ce mai conteaza daca -i diesel sau benzina:lol: :lol: :lol:

Share this post


Link to post
Share on other sites

Salut baieti. Am gasit un S40 1,8 benzina 235.000km din 1998 cu cutie automata.Despre motoare am aflat parerea voastra dar ce-mi puteti spune despre cutia automata la S40 ( sau la Volvo in general).Se tine bine ca cea manuala sau e mai cu probleme.

Xaba imi cer scuze ca ma bag si eu peste topicul tau, dar m-am gandit ca poti ajunge si in situatia in care dai peste o masina cu cutie automata si asa afli si tu pareri despre aceasta de la cunoscatori.

Edited by bacy

Share this post


Link to post
Share on other sites

Salut baieti. Am gasit un S40 1,8 benzina 235.000km din 1998 cu cutie automata.Despre motoare am aflat parerea voastra dar ce-mi puteti spune despre cutia automata la S40 ( sau la Volvo in general).Se tine bine ca cea manuala sau e mai cu probleme.

Xaba imi cer scuze ca ma bag si eu peste topicul tau, dar m-am gandit ca poti ajunge si in situatia in care dai peste o masina cu cutie automata si asa afli si tu pareri despre aceasta de la cunoscatori.

eu am automata dar cu 5 trepte aw50-51 sn uleiul am schimbat (700 lei);in rest nu am avut probleme (sper sa nu am ) asta s-o pus din 2001

inainte avea 4 trepte

despre asta te mai ajuta cineva:mellow:

Share this post


Link to post
Share on other sites

Eu chiar sunt curios de istoria motorului T4 (primul T4). Nu imi dau seama ce gene are. :)

Stie cineva?

Share this post


Link to post
Share on other sites

Pai e simplu nenea Adi, T4 vechi = 1855cmc adica 1855/4=463.75, 473,75x5cilindri=2318.75 cmc, adica fix motorul T5 de pe 850 de 2319cmc sau T5 de pe S60 .

Share this post


Link to post
Share on other sites

Eu stiu ca este acelasi lucru, poate greșesc .

Share this post


Link to post
Share on other sites

Salut baieti. Am gasit un S40 1,8 benzina 235.000km din 1998 cu cutie automata.Despre motoare am aflat parerea voastra dar ce-mi puteti spune despre cutia automata la S40 ( sau la Volvo in general).Se tine bine ca cea manuala sau e mai cu probleme.

Xaba imi cer scuze ca ma bag si eu peste topicul tau, dar m-am gandit ca poti ajunge si in situatia in care dai peste o masina cu cutie automata si asa afli si tu pareri despre aceasta de la cunoscatori.

Nici o suparare @bacy, cum ai zis, poate dau peste unul cu cutie automata si e bine sa fie omul informat :rolleyes: .

E un pic offtopic, dar as vrea sa va intreb daca poate sa-mi raspunda cineva: si a mea a inceput sa sune a disel, am fost la un service si mi-au spus ca sunt doar tachetii. E o problema mare asta ?

Edited by xaba72

Share this post


Link to post
Share on other sites

Nici o suparare @bacy, cum ai zis, poate dau peste unul cu cutie automata si e bine sa fie omul informat :rolleyes: .

E un pic offtopic, dar as vrea sa va intreb daca poate sa-mi raspunda cineva: si a mea a inceput sa sune a disel, am fost la un service si mi-au spus ca sunt doar tachetii. E o problema mare asta ?

poti merge linistit

numai la ureche deranjeaza

pt a regla supapele trebuie dat jos distributia axele cu came de cateva ori ;ii de lucru:lol: :lol:

Share this post


Link to post
Share on other sites

poti merge linistit

numai la ureche deranjeaza

pt a regla supapele trebuie dat jos distributia axele cu came de cateva ori ;ii de lucru:lol: :lol:

Nu trebuie schimbate ? Ca la service asa mi-au zis, ca 2-3 tacheti sigur trebuie schimbat.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Nu merita sa te apuci de desfăcut motorul pt atâta lucru, mai bine îl lași asa ." Părerea mea care este "

Share this post


Link to post
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!


Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.


Sign In Now