N3cks

Soricei bancheta stanga

15 posts in this topic

Am avut si eu ceva soricei si mi-a trebuit multa vreme sa descopar unde suna iar mai apoi sa imi dau seama si ce suna.

Sunetul de scartait suna doar cand transportam pe cineva in spate. AM avut norocul sa dau peste o prietena,

care absolventa de politehnica se avea un pic cu mecanica. Eu fiind mai mereu la volan nu realizam de unde suna.

Soricelul "lua viata" la clema spatarului prin imbinarea cu inelul montat pe caroserie. Am luat o vata cu ulei de parafina,

am uns un pic si am rezolvat problema.

Sper sa va fie de folos!

Share this post


Link to post
Share on other sites

Am avut si eu ceva soricei si mi-a trebuit multa vreme sa descopar unde suna iar mai apoi sa imi dau seama si ce suna.

Sunetul de scartait suna doar cand transportam pe cineva in spate. AM avut norocul sa dau peste o prietena,

care absolventa de politehnica se avea un pic cu mecanica. Eu fiind mai mereu la volan nu realizam de unde suna.

Soricelul "lua viata" la clema spatarului prin imbinarea cu inelul montat pe caroserie. Am luat o vata cu ulei de parafina,

am uns un pic si am rezolvat problema.

Sper sa va fie de folos!

salut eu am aceeasi problema deci e la scaunele din spate zici??clema spatarului care ramane prinsa pe caroserie cand apleci scaunele daca am inteles bine!!! mersi

Share this post


Link to post
Share on other sites

La mine a mers cu "grau rosu", nu mai stiu de la ce firma era dar in 2 zile au murit toti soriceii :D:lol::P

1 person likes this

Share this post


Link to post
Share on other sites

La mine a mers cu "grau rosu", nu mai stiu de la ce firma era dar in 2 zile au murit toti soriceii :D:lol::P

ok mersi bag si eu 2 pungi de "grau rosu"si am rezolvat

Share this post


Link to post
Share on other sites

salut eu am aceeasi problema deci e la scaunele din spate zici??clema spatarului care ramane prinsa pe caroserie cand apleci scaunele daca am inteles bine!!! mersi

Poate un pic cu intarziere... ai rezolvat?

Share this post


Link to post
Share on other sites

Soricelul meu de la bancheta din spate stanga prinde viata cand cineva se aseaza si plasticul in care este incorporat manerul de rabatat se atinge de polita din portbagaj.Am rezolvat prin lipirea unei bucatele de cauciuc intre plastic si potita dar vad ca acum da semne de revenire.Poate niste grausor rosu... :smile: Am postat in alta sectiune...sorry :slap:

Edited by cyprynel

Share this post


Link to post
Share on other sites

incercati sa puneti cu banda dubla adeziva polistiren tare. soriceii vor murii, pt. ca diminuati jocul dintre plastice. did that, no mice

Share this post


Link to post
Share on other sites

salut! imi poate spune cineva cum pot "omori" niste "greierasi " de la scaunele din fata? de exemplu in mers, cand iau o curba scartaie scaunul, de parca se rupe. in stationare poti dansa pe el ca nu se aude nici pe naiba... :banghead: .

Share this post


Link to post
Share on other sites

"asa fac toate..." si eu am problema asta, si rar imi face sunetul ala. daca cumva il depistezi, n-ar fi rau sa divulgi secretul :D

Share this post


Link to post
Share on other sites

Salut,

WD 40 la toate elemntele de imbinare , mai ales la cele dintre spatar si sezut si se asterne linistea. Operatiunea se executa din pozitia intins pe bancheta din spate, de preferat nu singur :smile: .

Spor.

Edited by Dumi81

Share this post


Link to post
Share on other sites

Daca folosesti WD40 operatiunea nu va tine foarte mult timp, pt. ca WD = Water Deterrent, nu vaselina la spray

1 person likes this

Share this post


Link to post
Share on other sites

Salut,

Ai dreptate Alex, dar daca iti curge pe mocheta masinii, WD-ul se evapora in timp si nu lasa urme/pete, vaselina lichida face deranj mare. Eu am facut operatiunea acum 1 an si pana acum a tinut. Pozitia nu e cea mai comoda si de aceea, precizia aplicari va lasa de dorit.

In concluzie solutia pentru scaunele din fata este gresarea elementelor de imbinare/balamale.

O zi minunata.

PS. Cate ceva despre WD:

Denumirea WD-40 provine de la „Water Displacement”

WD-40 are 5 functii de baza:

  1. CURATA: WD-40 actioneaza asupra grasimii, funinginei si depunerilor de murdarie. Dizolva adezivii permitand indepartarea usoara a etichetelor, benzilor adezive sau a adezivului in exces de pe diferite suprafete.
  2. INDEPARTEAZA UMIDITATEA: Deoarece WD-40 indeparteaza umiditatea, permite uscarea rapida a sisitemelor si ansamblurilor electrice, eliminand astfel riscului producerii de scurt-circuite provocate de umeazeala.
  3. PENETREAZA: WD-40 ajuta la deblocarea sistemelor intepenite, desface ansamburile metalice ruginite sau inghetate.
  4. LUBRIFIAZA: componentele lubrifiante ale WD-40 se disperseaza rapid si raman fixate de piesele aflate in miscare.
  5. PROTEJEAZA: WD-40 protejeaza suprafetele din metal impotriva coroziunii, iar datorita componentelor anti-rugina asigura un strat de protectie impotrica umiditatii si altor substante corozive.

Edited by Dumi81

Share this post


Link to post
Share on other sites

Nu neg ca este lubrifiant intr-o anumita masura, dar e ca si cum ai utiliza ulei de mecanisme fine in niste rulmenti de locomotiva ;D

Share this post


Link to post
Share on other sites

Potiliti-va cu amaratul ala de wd 40 - bun la toate...

spray wurth vaselina lichida 500ml - HHS-2000

Eu doar asta il folosesc de cand am masina si il schimb cu nici un WD pentru scartaieli, lubrefieri, etc.

Spray wurth vaselina lichida 500ml - HHS-2000

Caracteristici:

Film lubrifiant cu rezistenta extraordinara la rupere si cu proprietati remarcabile de atenuare a zgomotului si vibratiilor.

Capacitate mare de alunecare.

Proprietati lubrifiante excelente in zone cu tolerante mici. Protectie foarte buna impotriva coroziunii.

Aderenta foarte buna. Lubrifiantul nu este aruncat de pe partile ce se invartesc/rotesc.

Compatibil cu inelele O si X, precum si cu materialele plastice. Comportament neutru pe suprafete vopsite.

Rezistentã la apã rezidualã si apã sãratã, la solutii slabe acide sau bazice. Nu contine silicon, rãsini sau acizi.

Domeniul de temperaturã:

-35°C ÷ +180°C / scurt timp la 200°C

4 people like this

Share this post


Link to post
Share on other sites

multumesc pentru raspunsuri. cred ca o sa incerc spray-ul cu vaselina. sa vedem ce iese..

Share this post


Link to post
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!


Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.


Sign In Now