Roberto

Membru
  • Content count

    2,243
  • Joined

  • Last visited

Posts posted by Roberto


  1. Msxml se instaleaza fara probleme. Sql service este problema. Am instalat si netframework 2, dar am observat ca Vida imi instaleaza si versiunea 3.5

    Da, imi amintesc de problemele cu SQL Service 2005, dar nu imi amintesc momentan care solutii le-am folosit.

    Asigura-te ca ai si ultima varianta de Windows Installer http://www.microsoft...ls.aspx?id=8483 si ca e serviciul pornit la startup, Start > Run > scrii services.msc si in lista vezi sa fie Windows Installer - Running sau Started.

    Foloseste utilitarul windows_installer_cleanup_utility http://www.majorgeek...up_utility.html ca sa stergi MSXML si apoi copiaza setup-ul de SQL Server 2005 in /C:, nu il rula din ISO sau daca il descarci de pe site-ul MS nu il lasa in Documents and Settings/Downloads ca da uneori Fail deoarece calea contine spatii in nume (deh, Micro$hit software).

    Incearca apoi sa repornesti setup-ul SQL Server 2005 si vezi daca se instaleaza corect.

    post-100-0-94964700-1420073746_thumb.jpg


  2. Mercy Roberto, incerc diseara, cand ajung acasa

    Ah, un sfat tuturor - Sa nu instalati sau sa aveti in background (langa ceas) Skype ! foloseste o librarie comuna cu VIDA se pare si daca ai Skype pornit (asta inseamna inclusiv ne-logat dar el sa fie in background langa ceas) nu mai porneste rahatul de SQL server, adica icoana de la VIDA ramane pe galben cu VIDA is starting...

    In special am observat asta pe Windows 7. Daca totusi aveti Skype si vreti sa il folositi, inainte sa porniti VIDA inchideti Skype cu click dreapta pe icoana de langa ceas si > Exit, apoi click dreapta pe icoana VIDA de langa ceas si > Restart.

    3 people like this

  3. Salut baieti,

    Nu mai reusesc sa instalez Vida, de nici un fel.

    Am XP SP3 si am avut Vida 2012 instalat, care a functionat perfect. La un moment dat, din cauza eroarilor avute in Windows, nu a mai mers nici Vida. Am reinstalat acelasi XP SP3, aceeasi versiune de Vida, insa acum nu se mai instaleaza, incepe instalarea si la un moment dat, imi spune "Vida not OK". Am incercat si 2011 si 2013 si 2014, diferite versiune si cu toate imi spune acelasi lucru.

    Am cautat pe net si unii spun ca trebuie sterse si reinstalate diverse (SQL server, msxml 6.0, net framework ), pe care le-am instalat si dezinstalat de 15 ori si tot de geaba. Am dezactivat si antivirusul, in timpul instalarii.

    Nu mai am idei! Ma poate ajuta careva, cu o idee?

    Nu are VIDA nimic, incearca urmatoarele:

    - Sterge VIDA cu utilitar gen Revo Uninstaller ca sa cureti si registrii de orice urma.

    - Sterge tot cu Revo orice urma de MSXML, .NET, SQL si inclusiv Adobe Reader

    - Obligatoriu restart

    - Instaleaza .NET Framework stand-alone VERSIUNEA 2, doar 2, o gasesti pe site la microsoft.

    - Instaleaza MSXML v6 de aici http://www.microsoft.com/en-us/download/details.aspx?id=3988

    - Instaleaza din ISO-ul VIDA din folderul 3rd party apps SQL varianta lui din folder, sa nu ai alt update sau varianta de SQL in windows, aici am observat cele mai multe probeleme, la SQL si update-urile care vin cu alte aplicatii sau windows update.

    Incearca si revino cu detalii !

    5 people like this

  4. Majoritatea automobilelor cu motor transversal si planetare de lungime diferita au rulmentul pe planetara dreapta, nu e nimic izolat la Volvo\Ford\Peugeot !

    Irelevant unde se fabrica un anume produs, totul depinde de gradul de calitate impus\cerut de producator de la fabrica respectiva, cand o sa renuntam la ideea\mit-ul asta tampit, nu stiu. Mai exista prin fabrici proceduri de verificare a calitatii, un ISO pe aici pe acolo, o livrare catre OE a aceluiasi produs cu cele mai mici defecte dintr-un batch si catre AFT a batch-ului cu mai multe defecte, etc. Daca e sa fie contrafactut, e.


  5. Nu e lege sa vezi lichidul curs din tamponul dreapta, eu nu l-am avut curs si pana nu l-am dat jos cu mana nu am observat ca era fisurat in 2.

    Recomanda desfacerea lui (e simplu) si investigarea vizuala cu el dat jos.

    Aceeasi problema (in mare) am avut-o si eu la T5 acum cativa ani, tot 2005 masina.


  6. Daca vede cineva topic`ul ,as vrea niste sfaturi utile.De curand am avut ceva probleme la rece cu motorul,

    tremura si scotea fum alb-albastrui ,nu consuma ulei ,apa nimic , turbina e buna. Am mers in service ,

    am verificat injectoarele pt ca asa au spus cei de la Volvo ,eu insa am curatat si EGR`ul,am masurat releele,

    nimic, erau bune.Acum cel ce a verificat injectoarele a spus sa nu cumva sa fie vreun segment de la un piston si

    sa curga motorina pe langa ,problema ar fi ceva din mecanica,

    asta sa fi cauzat fumul mult si mersul in 3, asta pana se incalzea motorul ,cam 5 min . Acum ma gandesc ,

    luni imi vor face verificarea si la pompa din rezervor zic ei ca de nu baga motorina ,

    forteaza injectoarele si produce un fel de aer fals pe instalatie si verificat compresia motorului.

    Cineva care se pricepe , un sfat e bine venit. Ce ar putea fi ? !

    .

    MERGI LA UN ALT SERVICE !

    Bafta celor care iti vor verifica pompa din rezervor!

    4 people like this

  7. dispun cam de 6000 euro!!si cred ca o sa merg pe 1.6 diesel!

    Spune IN CE REGIM vei circula cu el ? Ca sa ne dam si noi seama !

    Oras preponderent ? Drumuri scurte cu opriri dese, fara opriri, etc ? Exterior constant ?

    T5 si D5 sunt cu totul si cu totul altceva.

    T5 e tanc, in afara de un rahat de senzor de 200 de lei care poate face nazuri (daca) la ~200.000 nu are alte probleme, nici macar distributia OE nu o schimbi decat la 180.000. In afara de benzina si impozit nu cere nimic.

    D5 la fel, doar ca e revizia mai scumpa si mai are volanta aia care e cum e, cand e. Consumul.....vis.

    Daca alegi T5, D5, adica motoare Volvo ia-le pe platforma P2, adica S60, V70, etc, merita din plin, sunt peste P1 (S40, V50), "indaznesc" sa spun...cu mult.

    Iti recomand din proprie experienta, posesor\fost posesor de S40 T5 (190.000km), S60 D5 (220,000km) + masinute de oras curente, pe benzina sub 2L si diesel sub 2L.

    Eu unul nu imi mai iau Diesel, poate cu exceptia D5-ului.

    Parerea mea personala.


  8. salutare!! am un s 40 din 2008 1,6 diesel si cand pornesc dimineata,se aude un zgomot ascutit in zona curelei de accesori,multi mi-au spus ca ar fi de vina cureaua sau fulia ....dar dupa 20,30 de minute de mers zgomotul dispare. ce-ar putea fi?? va multumesc

    Rola intinzatoare sau\si mecanismul de intindere sau cureaua, dupa ce se incalzeste\dilata cureaua si vaselina din rulmentul intinzatorului intradevar dispare.

    Mergi la un mecanic sa iti verifice cureaua si intinzatorul, cureaua e ieftina iar intinzatorul nu e o avere. Nu esti singurul cu problema asta.

    1 person likes this

  9. 4tuning e....4tuning...nu are rost sa intram in polemica legat de cine scrie acele articole.

    Baiatul asta de pe 4tuning vorbeste despre dorinta de a avea o masina de fatada, dupa care esti sau nu luat de prost/sarac dar problema este mult mai ampla la noi. De fapt, minim 2/3 din cei care au alta masina decat Dacia, de fapt, in calcule matematice nu si-o permit cu adevarat.

    Asta e, chiar "The awful truth!"

    Extrem de adevarat.

    Imaginea la roman conteaza la fel de mult ca aerul pe care il respira.


  10. Nu e brake fading, stiu si eu cum e brake-fadingul, cind se acumuleaza gaze, dar nu e aia, e bataie.

    Credeam ca vorbesti de o verificare speciala a etrierellor, normal ca ce spui dumneata am facut si eu .

    Am sters prima fraza din motive de....regulament.

    Eu am experimentat exact "brake fading" la fostul T5, o singura data si nu mai doresc fenomenul, in schimb bataie am experimentat la o Skoda Octavia al unui amic si la inca cateva masini si e total altceva, de asemenea urata senzatie.

    Cam atat ai de facut la etriere, nu stiu sa existe alte verificari, poate mai au alti colegi sfaturi suplimentare.

    Credeam ca vorbesti de o verificare speciala a etrierellor, normal ca ce spui dumneata am facut si eu .

    Ai fi surprins cati nu fac chestia asta si ma refer aici la mecanici in service sau chiar reprezentante.

    1 person likes this

  11. Dar cei care spuneti ca aveti ATE, ati frinat macar

    vreodata cu ele de la 200 pe ora la 80? Nu va bate volanul?

    Eu simt cum bate ceva la roti.

    @Robero: ce sa verific la etriere?

    E "good practice" ca de fiecare data cand umbli la discuri\frane si tot desfaci portul etrier sa verifici culisantele (guide pins), sa le lubrifiezi cu vaselina speciala de temperatura mare si sa verifici burdufele de protectie. Daca sunt uzate iti pot da mari bataie de cap, de la zgomote ciudate pe care nu le detectezi, la uzura aiurea a placutelor si a discurilor, etc. E simplu si nu dureaza mai mult de 5 minute, parerea mea, te pot scuti de probleme ulterioare.

    2 people like this