Simy

Membru
  • Content count

    20
  • Joined

  • Last visited

Posts posted by Simy


  1. Salut. Astazi am observat o modificare la ambreiere. Pedala este mai moale si tine sus. Decand am luat masina avea o vibratie in pedala de ambreiaj dar functiona bine, vibratia a disparut astazi cand pedala era moale, apoi in mers si-a revenit, ambrea iar bine. Banuiesc ca s-a dus placa de presiune, pareri?


  2. A trecut ceva timp, inca nu am schimbat parbrizul. Fisura s-a intis vreo 30 de cm deci reiau misiunea de a schimba parbrizul.

    Am luat legatura deja cu cateva firme din oras, intr-un singur loc am gasit parbriz original 2250 de lei (montaj + garantie 2 ani).

    Parbriz producator am gasit mai multe oferte: Guardian, Fuyao si AGS, in jur de 1,000 de lei cu montaj la fiecare. Despre Guardian si AGS nu stiu mare lucru, cica ar fi marci bunicele, Fuyao am vazut ca si pe masina sunt geamurile mici din spate.

    Sunt in dubii, merita sa fac un compromis si sa pun pe producator?

    In 10000 de Km am avut doua daune de la pietrele de pe drum, una in parbriz si una mi-a zburat capacul de la carlig din bara fata. Sunt un norocos :)


  3. Ai un triunghi pe telecomanda si un bec rosu pe bord care se aprinde intermitent cand inchizi (blochezi) portierele la masina.

    Aceasta alrma nu este foarte "sensibila", va pornii doar in cazul in care se sparge un geam, se deschide fortat capota sau vreo portiera, se ridica masina de pe sol. Asta am citit din manualul masinii si am constatat live, am dat cu piciorul in roata si nimic :)

    Sa o stapanesti sanatos!


  4. Daca ar fi sa-l schimb, da as pune  Saint Gobain, astept un pret zilele astea de la mai cateva firme. Acum 2 zile am fost la un service de reparatii parbrize unde s-a incercat stoparea fisurii, gaura in capat si umplut cu rasina speciala. Daca nu se extinde pana la primavara ma gandesc sa-l las in pace, fisura nu deranjeaza la condus, e fix in marginea parbrizului vreo 5 cm, din care acum se vede doar punctul ramas in urma reparatiei, fisura fiind umpluta cu rasina. 

     


  5. Salutare.

    M-am ales cu o fisura de vreo 5 cm in parbriz de la o piatra sarita de la masina care circula in fata mea.

    Cred ca va trebuii sa schimb parbrizul, stie cineva cat ar costa un parbriz pt Volvo S60 (2011)? Original sau Aftermarket? Am inteles ca o alternativa la cel original ar fi producatorii Nordglass, SaintGobain sau Pilkington. A mai schimbat cineva parbrizul pana acum?


  6. 14 minutes ago, Midnight Caller said:

    Pana la urma ai pus 0W30 ? 5W30-ul si 5W40-urile sunt cele mai contrafacute, fiind si cele mai vandute (aplicabil la grupul VAG si BMW)

    a ramas 0W30 A5/B5, a ramas sa ma hotarasc la marca. Schimbul e programat pe 23 August, asa ca mai am timp sa ma lamuresc si sa aleg un ulei bun. Castrol, Ravenol sau MOTUL?!


  7. Multumesc pentru raspunsuri. Intre timp am vb cu cei de la service si am schimbat uleiul.

    Am discutat cu un nene de la un magazin de uleiuri si filtre despre ce ulei e mai buna, care e diferenta 0-30, 5-30 samd. Cica Castrol nu mai e Castrol-ul ala de alta data fiind acum marca British Petroleum care au si uleiul Aral. Cica ar fi vorba doar despre "branding" si logo, uleiul ar fi acelasi cu Aral. Nu ca ar fi rau dar cica sunt si mai bune precum Revenol sau MOTUL. 

    Am intrebat si la service si mi-au zis ca intr-adevar Revenol ar fi mai bun, adica mai putine pierderi. Voi ce parere aveti?


  8. Salutare. 

    Ghinion, din cauza unui odorizant care a curs pe consola butonul de directionare a aerului s-a exfoliat. Stiti cumva daca se poate scoate (prin tragere) acest buton, poate cineva a mai desfacut consola la S60?! As incerca sa-l curat sau sa pun altul fara sa schimb toata consola.

    Multumesc.

    PS: Nici nu-mi vine sa urc in masina cand vad butonul ala..nu folositi odorizante lichide !!!

     

    buton-aer-2.jpg


  9. 5 hours ago, CiprianM said:

    1. nu stiu, nu ma pronunt. de verificat in service sa fii sigur :) 

    2.nu stiu, nu ma pronunt.

    3. vacuum off, cred ca nu trebuie sa iti faci griji.

    4. In meniu la MEDIA ar trebui sa iti apara USB . Am patit si eu cu stickul sa nu il recunoasca. Am formatat stick-ul, recopiat muzica pe el si apoi a functionat. Ai incercat si cu alt USB stick si tot nu merge (sa fii atent si la formatul fisierelor sa fie mp3)? 

    5. Cum au spus si ceilalti colegi experimentati de pe forum, obligatoriu ulei 0w30 Acea A5/B5 Castrol sau Volvo OEM. 

    6. nu cunosc. In Bucuresti, daca ai drum, avem colegi pe forum super profi (nu le fac reclama, oricum ii stie lumea pe aici).

     

    Stii daca au schimbat distributia in Germania (spuneai ca are 182k km) ? Daca nu, ar cam trebui sa o faci.

     

    O zi cum va doriti,

     

    Ciprian 

     

     

    distributie.jpg


  10. 4 hours ago, CiprianM said:

    1. nu stiu, nu ma pronunt. de verificat in service sa fii sigur :) 

    2.nu stiu, nu ma pronunt.

    3. vacuum off, cred ca nu trebuie sa iti faci griji.

    4. In meniu la MEDIA ar trebui sa iti apara USB . Am patit si eu cu stickul sa nu il recunoasca. Am formatat stick-ul, recopiat muzica pe el si apoi a functionat. Ai incercat si cu alt USB stick si tot nu merge (sa fii atent si la formatul fisierelor sa fie mp3)? 

    5. Cum au spus si ceilalti colegi experimentati de pe forum, obligatoriu ulei 0w30 Acea A5/B5 Castrol sau Volvo OEM. 

    6. nu cunosc. In Bucuresti, daca ai drum, avem colegi pe forum super profi (nu le fac reclama, oricum ii stie lumea pe aici).

     

    Stii daca au schimbat distributia in Germania (spuneai ca are 182k km) ? Daca nu, ar cam trebui sa o faci.

     

    O zi cum va doriti,

     

    Ciprian 

     

     
     

    m-am uitat sub bord si am apasat pedala de ambreiaj cu mana, se aude acolo in pedala, la arcul ala, voi pune un pic de ulei, poate nu se mai aude.

    Am reusit sa fac stick USB, formatat FAT32 si totul s-a rezolvat.

    Pe capacul de la motor este lipita o eticheta care arata ca distributia + ulei + filtre ar fi schimbate la ultima revizie, aprox 170,000 km. Am sa revin cu o poza poate, sa vedeti si voi daca asa este.

     


  11. Salutare tuturor.

    Tin sa va anunt ca de o saptamana am intrat si eu in rand cu lumea, adica mi-am luat din Germanica un Volvo S60 D3 163CP 2011, 182,000KM, istoric service Volvo....

    Toate bune si frumoase, diferenta de la cer la pamant fata de fosta masina, dar am observat cateva chestiuni la care incerc sa gasesc raspuns si sper sa ma ajutati putin. Mentionez ca nu am mai avut sau condus Volvo vreodata.

    1. Cand apas pedala de ambreiaj, la jumatatea cursei se simte si aude un mic "poc(click)" + se simte o mica vibratie. In viteze intra bine, schimba bine, trage, no problem.

    2. La viteza mai mare, cam 120km/h+ se aude din bord un fel de pocnituri mici (asemanator cu sunetul scos de CD player cand invarte discul), banuiesc sa fie ventilatorul care se lupta cu inertia...(zic si eu).

    3. Dupa ce opresc motorul si ies din masina, de sub capota (de la motor) se aude ca un "partz"...nu radeti...e ca o supapa care elibereaza aer, ceva de genul...

    4. Am pus pe un stick USB niste melodii mp3; bagat stick-ul in portul USB din cotiera dar nimic. Posibil sa nu recunoasca stick-ul si sa fie doar pt telefon?

    5. Peste vreo 3000 km ar urma sa schimb ulei+filtre, care ulei este recomandat, dar filtre?

    6. Un service bun in Suceava?

    Cam atat deocamdata. Raman dator. Noroc!