bacy

Membru
  • Content count

    347
  • Joined

  • Last visited

Posts posted by bacy


  1. Salut, in afara de spoiler fata, semnal fata dreapta si aripa dreapta fata arata bine masina ! La partea cu claxonul si airbag-ul sa nu fi avut eveniment cu ea, sa-i fi sarit airbag-ul si sa fi pus capacul la volan fara (daca merge) . La claxon poate are siguranta arsa sau nu face contact bine capacul volanului.

    Oricum iti multumesc de raspuns.De acele defecte imi spusese si proprietarul plus cateva zgarieturi pe spate.Dar asta nu-i o problema.Masina sa fie functioneze bine si inclusiv cutia automata ca sunt destul de pretentioase daca n-ai grija de ele. Treaba cu aibag-ul e un pic mai delicata.


  2. Salut si bine v-am regasit. Vreau sa iau un Volvo S40 1.8 benzina an 2001 cutie automata care pe langa mici defecte optice, proprietarul spune ca nu-i functioneaza claxonul si ca are si becul de airbag aprins in bord, dar ca airbag-ul nu este sarit. Respectivul spune ca este de la o piesa (care nu mai stiu cum se numeste dar parca incepea cu litera D...... ) si ca deja a cumparat acea piesa dar n-a apucat sa o schimbe.

    Ce ziceti, poate fi posibil acest simptom de la vreo piesa?

    Aceasta este masina: http://volvo.anunturi-auto.4tuning.ro/anunturi-auto/masini-second/volvo-s40-1800-9957978.html

    Daca stie cineva ceva despre aceasta masina astept informatii si sugestii daca se merita sau nu.


  3. Hmmm... eu unul m-as mai gandi, in locul tau. Sa dai ceva ce merge impecabil, pe o masina ( fie ea si Volvo ), pe care nu stii de la cine o iei, e cam loterie. Intreaba-l pe doctorul de la Cluj :rolleyes:

    Cand am luat Rover-ul am dat la schimb V40-ul care la fel functiona impecabil sis si atunci mi-a fost teama ca nu stiam peste ce dau.Cand am vazut prima data Rover-ul si am mers cu el am fost un pic dezamagit de confort si n-am vrut sa-l iau. Il consideram o balarie in comparatie cu V40-ul meu.Dar nu stiu ce a avut ca pana la urma l-am luat si acum m-am obisnuit cu el si la cei 150 CP e fascinant si nu-l mai consider o balarie. Mi se pare chiar o masina buna si foarte stabila pe sosea.Dar imi trebuie ceva cu consum mic pentru facut naveta zilnic.

    Doar ca ma gandesc ca daca like2008 zice ca e buna la pret, iar Adi 2727 zice ca e de mult timp la vanzare de ce nu a vandut-o pana acum?


  4. Cam baga de la el... mie imi pare cam cheala masina. :)

    Euro3 nu e, e euro2.

    ESP, controlul tractiunii? Cred ca glumeste. Are maxim ABS cu tracs permanent, care intra numai pana in 40km/h.

    O stiu de mult la vanzare. Daca mergi sa o vezi, ia un specialist cu tine si verifica atent.

    Pe mine me interseseaza cum e ca intretinere si ca fiabilitate.Eu am avut V401,6 benzina.


  5. De unde ati luat voi preturi de felul asta? Eu am schimbat acum mai bine de un an un parbriz si a ajuns peste 3000 lei. A platit CASCO, nu eu.

    Eu am cerut oferta la ei la Marctec Bucuresti si mi-au trimis raspuns 305 ron cu tot cu montaj.Bineinteles parbrizul nu este original si am inteles ca e mai subtire un pic.Pretul sigur acesta este deoarece a schimbat un prieten de-al meu anul trecut la un Nissan Primera P12 si la costat 450ron cu tot cu montaj.Cereti si voi o oferta de pret in functie de tipul de masina pe care-l detineti.;)


  6. Si mie mi s-a intamplat cand aveam Reanult Simbol si doar il cumparasem.Era nou nou.Aveam o bluza de trening de fas si cu aia mereu ma curentam ba mai mult noaptea face si scantei cand atingeam usa cu mana.Azi mi s-a intamplat cand mi-am sarutat sotia.Am sarit amandoi ca arsi.Am simtit ca ne-a intepat ceva pe buze.:lol:


  7. Decodarea unui HU trebuie făcută numai la reprezentanţă! Orice altă informaţie despre metode de decodare contravine legislaţiei în vigoare, sistemelor de siguranţă Volvo şi, implicit, se află în contradicţie cu regulamentul forumului.

    Decodarea unui HU altfel decât cu codul original primit la achiziţionarea aparatului sau cu ajutorul producătorului (adică la o reprezenatnţă Volvo) este ilegală. Descrierea unor astfel de metode este interzisă.

    În concluzie, din moment ce problema s-a rezolvat, subiectul se poate închide.

    Pe mine n-ai cum sa ma invinovatesti. Metoda descrisa de mine este cea descrisa in manualul utilizatorului pentru S/V 40 si e perfect legala. ;)


  8. bacy, am incercat si eu la fel la un s40 din '99 la fel am bagat de 3 ori gresit si dupa aceea am gasit codul..eu am incercat sa il las o ora pe pozitia 2 cu casetofonul pornit si oprit in ambele cazuri imi apare tot off pe display...o sa incerc si pe pozitia 1 esti sigur ca merge asa? :)

    La mine a mers si se pare ca si la DanMan.Pozitia I, astepti 2 ore fix cu radio-cd-ul deschis si o sa-ti ceara din nou codul.;)


  9. Nu merge cu el deschis ... l-am tinut si eu pornit cel putin 4 ore si nu mai cere codul, am scos mufele, l-am tinut fara curent o zi, iarasi doua ore cu curent pornit ... mie imi arata doar OFF, am postat si eu topic despre cd codat nu l-am vazut pe asta... astept si eu raspuns despre decodare.

    Trebuie tinuta cheia in contact in pozitia I 2 ore, unitatea audio trebuie sa fie deschisa, iar dupa 2 ore FIX va aparea din nou CODE, dupa care se reintroduce codul corect. TRebuie sa mearga.Am patit-o si eu si a mers. Cauta in "Owner's manual for volvo s/v40" si scrie acolo mai in amanunt.;)


  10. Pe el scrie: VOLVO CT-906, RDS EON. Pe spate : volvo 9452187-1 4980 9705 japan

    serial no: V01020 v5159150B ANTI-THEFT

    Cum il decodez? Sau unde? Cine shtie sau o mai patit la fel?

    Citeste regulamentul

    Daca stii codul corect, trebuie sa astepti 2 ore cu cheia in contact la pozitia I si cu CD-ul pornit.Dupa 2 ore o sa-ti apara din nou CODE si va trebui sa introduci codul corect.

    Dupa ce ai introdus codul corect totul va fi OK. Am patit-o si eu.:lol:


  11. Eu am pus bec și pe dreapta după ce am înlăturat un dop de plastic, funcționează dar cu o intensitate mai mica asta în funcție de becul montat si o folosesc strict pe ceata densa sau când am în spate câte un meseriaș cu proiectoare, care le stinge pana ma depășește. :lol:

    Ai indepartat dopul, dar banuiesc ca ai tras si fire.


  12. Trebuie sa tacane destul de tare si intr-o pozitie trebuie sa activeze un canal si pe cealalta pozitie celalalt canal, cu un pai suflii si vezi daca trece aerul . Daca nu ai eroare pe el eu zic sa-l lasi in pace.

    Sincer eu ma gandesc ca e de la calitatea uleiului.Am Mobil1 5W40 si se apropie schimbul.Faza e ca atunci cand e rece, si automat si uleiul e mai vascos, nu face absolut niciun zgomot.D-aia ma gandesc sa-i fac schimbul si sa pun cumva ulei 10W40 Mobil1 sau Castrol, ca am vazut ca unii de pe forum au rezolvat problema astfel.

    Crezi ca e posibil sa mearga?