-
Content count
347 -
Joined
-
Last visited
Posts posted by bacy
-
-
Salut si bine v-am regasit. Vreau sa iau un Volvo S40 1.8 benzina an 2001 cutie automata care pe langa mici defecte optice, proprietarul spune ca nu-i functioneaza claxonul si ca are si becul de airbag aprins in bord, dar ca airbag-ul nu este sarit. Respectivul spune ca este de la o piesa (care nu mai stiu cum se numeste dar parca incepea cu litera D...... ) si ca deja a cumparat acea piesa dar n-a apucat sa o schimbe.
Ce ziceti, poate fi posibil acest simptom de la vreo piesa?
Aceasta este masina: http://volvo.anunturi-auto.4tuning.ro/anunturi-auto/masini-second/volvo-s40-1800-9957978.html
Daca stie cineva ceva despre aceasta masina astept informatii si sugestii daca se merita sau nu.
-
Hmmm... eu unul m-as mai gandi, in locul tau. Sa dai ceva ce merge impecabil, pe o masina ( fie ea si Volvo ), pe care nu stii de la cine o iei, e cam loterie. Intreaba-l pe doctorul de la Cluj
Cand am luat Rover-ul am dat la schimb V40-ul care la fel functiona impecabil sis si atunci mi-a fost teama ca nu stiam peste ce dau.Cand am vazut prima data Rover-ul si am mers cu el am fost un pic dezamagit de confort si n-am vrut sa-l iau. Il consideram o balarie in comparatie cu V40-ul meu.Dar nu stiu ce a avut ca pana la urma l-am luat si acum m-am obisnuit cu el si la cei 150 CP e fascinant si nu-l mai consider o balarie. Mi se pare chiar o masina buna si foarte stabila pe sosea.Dar imi trebuie ceva cu consum mic pentru facut naveta zilnic.
Doar ca ma gandesc ca daca like2008 zice ca e buna la pret, iar Adi 2727 zice ca e de mult timp la vanzare de ce nu a vandut-o pana acum?
-
@bacy scump nu este.Asta in cazul a fost intretinut cat de cat
Faza e ca nu dau bani pe el.Vreau sa-l dau la combinatie cu un Rover 45 2.0 V6 benzina, an 2001, care functioneaza impecabil si-mi place la nebunie, doar ca din varii motive am nevoie neaparat de ceva cu consum mai mic.
-
Cam baga de la el... mie imi pare cam cheala masina.
Euro3 nu e, e euro2.
ESP, controlul tractiunii? Cred ca glumeste. Are maxim ABS cu tracs permanent, care intra numai pana in 40km/h.
O stiu de mult la vanzare. Daca mergi sa o vezi, ia un specialist cu tine si verifica atent.
Pe mine me interseseaza cum e ca intretinere si ca fiabilitate.Eu am avut V401,6 benzina.
-
Am gasit un Volvo S40 din 1999, diesel, ala de 90CP.Nu sunt adeptul motorinei, am spus-o si mai sus, dar din varii motive imi trebuie ceva cu consum mai mic.Ce ziceti se merita la 3900 Euro. Ce nu scrie este nr. de km. Este asta: http://www.autovit.ro/volvo-s40-C17768495.html.
Astept pareri.
-
De unde ati luat voi preturi de felul asta? Eu am schimbat acum mai bine de un an un parbriz si a ajuns peste 3000 lei. A platit CASCO, nu eu.
Eu am cerut oferta la ei la Marctec Bucuresti si mi-au trimis raspuns 305 ron cu tot cu montaj.Bineinteles parbrizul nu este original si am inteles ca e mai subtire un pic.Pretul sigur acesta este deoarece a schimbat un prieten de-al meu anul trecut la un Nissan Primera P12 si la costat 450ron cu tot cu montaj.Cereti si voi o oferta de pret in functie de tipul de masina pe care-l detineti.
-
Eu gasisem la Bucuresti la o firma Marctec 305 lei cu montaj cu tot dar pentru V40.
-
Si mie mi s-a intamplat cand aveam Reanult Simbol si doar il cumparasem.Era nou nou.Aveam o bluza de trening de fas si cu aia mereu ma curentam ba mai mult noaptea face si scantei cand atingeam usa cu mana.Azi mi s-a intamplat cand mi-am sarutat sotia.Am sarit amandoi ca arsi.Am simtit ca ne-a intepat ceva pe buze.
-
N-am zis de metoda ta. Am zis "cu ajutorul producătorului", manualul provine de la producător.
Nu e bine să afişăm metode de "decodare", că, pe urmă, încep să se fure HU-uri şi ne dăm singuri "cu firma-n cap"...
Aici ai dreptate.Dar daca e sa le fure nu cred ca au nevoie de ajutorul nostru.Deja sunt experti.
-
Decodarea unui HU trebuie făcută numai la reprezentanţă! Orice altă informaţie despre metode de decodare contravine legislaţiei în vigoare, sistemelor de siguranţă Volvo şi, implicit, se află în contradicţie cu regulamentul forumului.
Decodarea unui HU altfel decât cu codul original primit la achiziţionarea aparatului sau cu ajutorul producătorului (adică la o reprezenatnţă Volvo) este ilegală. Descrierea unor astfel de metode este interzisă.
În concluzie, din moment ce problema s-a rezolvat, subiectul se poate închide.
Pe mine n-ai cum sa ma invinovatesti. Metoda descrisa de mine este cea descrisa in manualul utilizatorului pentru S/V 40 si e perfect legala.
-
Va multumesc ( bacy danman) am lasat-o 2 ore cum mi-ati spus si a cerut din nou codul. Acum totul este ok
Ma bucur ca ai rezolvat problema.Tia-m spus; am trecut si eu prin asta si starea de spirit era la pamant fiind si in necunostinta de cauza, dar am citit intr-un manual Volvo S/V40 Owner'S Manual si m-am edificat atunci.
Bafta!
-
bacy, am incercat si eu la fel la un s40 din '99 la fel am bagat de 3 ori gresit si dupa aceea am gasit codul..eu am incercat sa il las o ora pe pozitia 2 cu casetofonul pornit si oprit in ambele cazuri imi apare tot off pe display...o sa incerc si pe pozitia 1 esti sigur ca merge asa?
La mine a mers si se pare ca si la DanMan.Pozitia I, astepti 2 ore fix cu radio-cd-ul deschis si o sa-ti ceara din nou codul.
-
Nu merge cu el deschis ... l-am tinut si eu pornit cel putin 4 ore si nu mai cere codul, am scos mufele, l-am tinut fara curent o zi, iarasi doua ore cu curent pornit ... mie imi arata doar OFF, am postat si eu topic despre cd codat nu l-am vazut pe asta... astept si eu raspuns despre decodare.
Trebuie tinuta cheia in contact in pozitia I 2 ore, unitatea audio trebuie sa fie deschisa, iar dupa 2 ore FIX va aparea din nou CODE, dupa care se reintroduce codul corect. TRebuie sa mearga.Am patit-o si eu si a mers. Cauta in "Owner's manual for volvo s/v40" si scrie acolo mai in amanunt.
-
Pe el scrie: VOLVO CT-906, RDS EON. Pe spate : volvo 9452187-1 4980 9705 japan
serial no: V01020 v5159150B ANTI-THEFT
Cum il decodez? Sau unde? Cine shtie sau o mai patit la fel?
Citeste regulamentul
Daca stii codul corect, trebuie sa astepti 2 ore cu cheia in contact la pozitia I si cu CD-ul pornit.Dupa 2 ore o sa-ti apara din nou CODE si va trebui sa introduci codul corect.
Dupa ce ai introdus codul corect totul va fi OK. Am patit-o si eu.
-
Norocosilor
Eu tin becul de pe dreapta de rezerva ca de aprins al naibii nu se aprinde
Asemenea.
-
Eu am pus bec și pe dreapta după ce am înlăturat un dop de plastic, funcționează dar cu o intensitate mai mica asta în funcție de becul montat si o folosesc strict pe ceata densa sau când am în spate câte un meseriaș cu proiectoare, care le stinge pana ma depășește.
Ai indepartat dopul, dar banuiesc ca ai tras si fire.
-
Trebuie sa tacane destul de tare si intr-o pozitie trebuie sa activeze un canal si pe cealalta pozitie celalalt canal, cu un pai suflii si vezi daca trece aerul . Daca nu ai eroare pe el eu zic sa-l lasi in pace.
Sincer eu ma gandesc ca e de la calitatea uleiului.Am Mobil1 5W40 si se apropie schimbul.Faza e ca atunci cand e rece, si automat si uleiul e mai vascos, nu face absolut niciun zgomot.D-aia ma gandesc sa-i fac schimbul si sa pun cumva ulei 10W40 Mobil1 sau Castrol, ca am vazut ca unii de pe forum au rezolvat problema astfel.
Crezi ca e posibil sa mearga?
-
multumesc mult , chiar ca am aflat multe .
am vazut in poze ca ai jante aliaj , ce dimensiune au ?
Sunt de 15".Masina poate fi vazuta si in galerie.
-
Ma poate lamuri cineva ce inseamna 81H la cauciuc 195/55/R15 ?
Este indicele de viteza. Citeste aici si poate te edifici: http://ssl.delti.com/cauciucuridirect_ro/FAQs/Intrebari_despre_produse_Intrebari_despre_cauciuc_Intrebari_generale_despre_cauciuc.html#2460
-
Salut , am citit ce scrie pe aici , dar sint nelamurit , asa incit am sa intreb direct in speranta ca voi primi lamuriri punctuale , Multumesc mult .
Deci : pentru volvo v40 din 1998 cu patru prezoane la roata ce fel de jenti pot pune ca dimensiune ? cauciucul recomandat e 195/55/15 .
Mai merge 205/50 R16 .
-
Imi poate spune si mie cineva unde gasesc becuri pentru indicatoarele din bord pentru V40 an 2000: cele pentru ceata, semnalizare, motor etc.
M-ar interesa si codul lor.
-
La al meu V40 nici nu mai stropeste nici nu mai misca stergatoarele de la faruri.Or fi arse sau doar blocate?.Ma poate ajuta cineva sa-mi spuna cum se demonteaza de pe masina?
-
Se alimenteaza solenoidul si se observa cum lucreaza, daca lucreaza corect atunci este lasat in pace, daca este intepenit se curata cu diluant dupa care se monteaza la loc.
Bogdan, cum imi pot da seama ca functioneaza corect solenoidul?
-
Eu alaltaieri, nu m-am "injosit" la un s70 fabricatie 2000.
Masina e din Constanta iar proprietarul e un mincinos notoriu... Beware!
Multumesc lui Vadim (@Brava) ca a venit cu mine sa studiem impreuna afacerea.
Eu m-am referit la masina.V40-ul nu merita o asemenea injoseala, ca eu cam meritam pentru ideea ce am avut-o.
Claxon nefunctional si bec aprins in bord
in VOLVO S40/V40 (1996-2004)
Posted · Report post
Oricum iti multumesc de raspuns.De acele defecte imi spusese si proprietarul plus cateva zgarieturi pe spate.Dar asta nu-i o problema.Masina sa fie functioneze bine si inclusiv cutia automata ca sunt destul de pretentioase daca n-ai grija de ele. Treaba cu aibag-ul e un pic mai delicata.