vali2mi

Membru
  • Content count

    26
  • Joined

  • Last visited

Posts posted by vali2mi


  1. D5 163cai in oras fac pana pe rosu 650-780km cu un plin,iar autostrada si in fara localitatii 1200 pana pe rosu.Plinul cu rezeva e de 70 l.dupa ce se aprinde rosu mai merg 20 30 km.EU sunt multumit si merg nici sportiv dar nici incet.cand fac 650 km e iarna.iar ce am constatat eu e ca in autostrada la 160 consuma mai putin decat la 130-140.


  2. Si eu am patit o bucurie de genul asta .Am bagat intr-un plin un aditiv de le liquimolli(ceva de genul)tot productie usa.A doua zi masina se ineca,murea motorul.Am citit erorile si era presiune joasa de la pompa de alimentare(cea din rezervor)a topit componentele de plastic a acesteea....asa ca pt 10E am schimbat pompa de 563pompa+250mecanicul.Asa ca alegerea i-ti apartine.din ce mi-aspus mecanicul ar fi un aditiv BUN cica Tune-Up si l-ar face opelul.


  3. i-mi cer scuze dar nu era cu intentie.nu vreau sa supar pe nimeni,scrieam pur si simplu.iar filtrele(mai mult ala din habitaclu)pare un carton.la celalalte masini foloseam un alt tip nu stiu cum se chemau iar diferenta e ca alea pareau mai "paroase"sa zic asa(sper sa se inteleaga bine)iar mann par din carton.acum nu pot s spun care .sant mai bune dintre cele 2.cel putin asa mi s-au parut.cel din habitaclu cand l-am scos parea mai consistent in materialul filtrant(dar nu ca era plin de praf) pe cand mann pare destul de subtire


  4. VA MULTUMESC LA AMANDOI PT SFATURI SI IMAGINI.NU STIAM DE FILTRELE CU CARBON.CAND AM CUMPARAT MASINA AVEA ULEIUL SI FILTRELE SCHIMBATE IAR CAND A VENIT RANDUL MEU AM MERS PE MANA MECANICULUI CARE I-MI RECOMADASE MANN. DUPA ACEEA AM CONSTATAT CA SANT NISTE CARTOANE SI NU FILTRE INCLUSIV CEL DIN HABITACLU.


  5. atunci cred ca am sa las totul cum e acum pt binele masinii si poate ma scuteste de dureri de cap .ca in ultimul timp am mai avut una.m-am gandit sa-i pun un aditiv pt curatarea injectoarelor.am ales un aditiv in gama cyclo.si rezultatul afost ca a doua zi vroiam sa plec de pe loc si se oprea. am mers sa citesc erorile si-mi dadea presiune joasa .pompa alimentatie.care a  trebuit sa o schimb.dupa care au demontat si rezervorulsi au gasit pe fundul acestuia bucati de gelatina.(afland ulterior ca produsul in cotact cu apa face un tip de gelatina)


  6. muadDib  :whip:caii sunt importanti pt motor (pe bancul de proba) dar cand il atasezi masinii acesta tre sa tii arate sau demonstreze.cu cat ai  transmisie mai buna a puterii catre roti(cuplul sau forta de torsiune)cu atat herghelia ta e pur sange si martoage.ai vazut de ce cei ce stiu vorbesc de altceva ;D?