tatiantudor

Membru
  • Content count

    308
  • Joined

  • Last visited

Posts posted by tatiantudor


  1. Toate semeringurile au fost puse noi, din setul de garnituri victor reinz, dupa constatare le-am schimbat cu elring, pe care le-am montat cam 3 mm spre exterior si carora le-am scurtat arculetele cam 3mm, si ca sa fiu sigur ca semeringurile nu pleaca de la locul lor, le-am pus silicon inainte de a le monta, intre ele si locasul din chiulasa.


  2. Buna seara, revin cu noutati, dupa o saptamana de la tentativa nereusita de pornire am recitit intrebarile puse de voi si am intrebat in stanga si in dreapta ce m-a intrebat Cristi legat de immo, si cu ajutorul unui proprietar de volvo 850 (din pacate nu e aici pe forum, Razvan se numeste) si al testerului sau, am aflat ca ECU nu vedea cheia. Schimbat immo si masina a pornit la sfert, in concluzie: strapul la soclul releului 210 pacaleste electromotorul, imobilizatorul se pare ca nu poate fi pacalit. Pe aceasta cale va multumesc din suflet, dar continui sa ma vait, sambata seara pe o ploaie mocaneasca cu un cort montat peste masina am rezolvat pornirea asa cum v-am povestit mai sus,( ii multumesc si lui Alex pentru prezenta si asistenta), a doua zi am scos masina la plimbare si dupa 25 de km am constatat o masiva pierdere de ulei pe partea din spate, parea ca pierde intre carter( parte de motor care strange arborele de bloc) si bloc, pe toata lungimea blocului. Am revenit la baza si m-am pus pe plans, unde am gresit ? era adezivul expirat ? nu am dat suficient ? si alte intrebari de genu' .Dupa inca o saptamana in care nu am facut nimic la masina, sambata trecuta mi-am facut curaj si m-am bagat sub masina sa vad exact pe unde curge. Am spalat bine toata zona si am vazut ca de fapt uleiul venea de sus, de la semeringul axei cu came de evacuare, partea cu cureaua de distributie. De fapt am constatat ca pierdea ulei pe la toate cele patru semeringuri ale axelor cu came. Tot ce am putut momentat sa fac a fost sa montez alte semeringuri tot noi, dar de data asta le-am scurtat arculetele, ma gandesc ca cineva, la momentul unei reparatii, a rectificat axele acolo unde calca semeringul. Acum pare ca nu mai curge, zic "pare" pentru ca nu am apucat sa merg cu masina, doar a mers motorul 20 min. Imi cer scuze pentru lungimea postarii, sunt emotionat si ingrijorat in acelasi timp dar sunt sigur ca ma intelegeti, sambata care vine sunt pregatit sa fac un drum mai lung, asta daca o sa vrea si masina

         

    3 people like this

  3. Presiune in rampa 3 bari, si atunci cand dau la cheie, facut strap le releul pompei, nici o eroare pe tester, are scanteie, verificata instalatia de la ecu la motor dupa schemele electrice, toate operatiile facute de Matrixx.


  4. Buna dimineata, revin cu noutati, prin amabilitatea unuu coleg am imprumutat si schimbat ECU, masina tot nu a pornit, continua sa aiba acelasi simptom: nu se deschid injectoarele, am schimbat si immo, am montat si inelul din jurul contactului, am pus si cipul in cheie, intr-un final am facut strap in soclul releului 210, nimic. Atasez filmarea cu tentativa de pornire

    20201027_203538.mp4


  5. Salut Bogan, din pacate am citit tarziu mesajul, am plecat de la masina, da masele sunt puse. Astazi impreuna cu Florin(Matrixx), multumiri si pe aceasta cale, am petrecut cateva ore impreuna, el a verificat tot ce era de verificat si din pacate concluzia este ca ECU e defect, nu trimite semnal catre injectoare


  6. La mine fiecare injector are un fir verde si un fir colorat, firele verzi care pleaca de pe fiecare injector se unesc undeva pe traseu, aparatul de masura arata ca firul verde are (+), cred ca ai dreptate cu alimentarea cu (-).Cum mai prind un pic de timp ma apuc sa verific continuitatea firelor de la toate mufele la cutia ECU


  7. Buna seara, in primul rand va multumesc ca existati, acum sa o iau pe rand ca trebuie sa raspund la multe intrebari, pentru Cristi: T5-ul a fost fabricat in '96, la fel ca 2.0 aspirat, diagnoza am facut, a venit Matrixx cu sculele si in timp real a aparut ca injectoarele nu primesc nici un semnal, valva de relanti este iac-ul ? Pentru Bogdan: mufa releului pentru controlul injectoarelor are izolatia sectionata la doua fire, unul din ele pare ca duce la ECU, nu am verificat continuitatea pana la ECU ca nu a mai fost timp, un fapt interesant este ca, cum a zis si mai sus, am 12V la injectoare o perioada destul de lunga de timp dupa ce iau contactul, scanteie are dar nu trece nici un pic de benzina dincolo de injectoare, in rampa este benzina, am anulat releul pompei de benzina si l-am inlocuit cu un fir, alarma nu are, decat inchidere centralizata din telecomanda, coduri de eroare nu a dat, va multumesc inca o data


  8. Buna seara, revin nu noutati, am constatat ca motorasul de ralanti functioneaza cat timp e pus contactul, nu stiu dacă e normal, am incercat sa o pornesc, cat timp i-am dap cu sprayul parea ca merge si se opreste, am incercat prin tractare, dupa aproximativ 5 km in care nu a dat nici un semn ca ar vrea sa porneasca, am dat jos bujiile si nu au nici o urma de benzina, si nici nu miroase a benzina, pare ca nu se alimenteaza, pompa baga, rampa se umple, injectoarele sunt verificate, releul pompei se aude, oricum a fost schimbat, nu stiu ce sa mai verific. Eu am schimbat motorul de 2.0 aspirat cu 2.3t5 impreuna cu ECU, si tot ce apartine de motorul turbo, inclusiv instalatia electrica de pe motor pana la carcasa in care sta ECU. Ma intreb daca mai trebuie sa schimb ceva, ma refer la relee, sau poate difera ceva la instalatia electrica de la ECU la contact, multumeac anticipat pentru orice idee


  9. Buna seara, mai vin cu o intrebare, (că dacă nu mă pricep imi tot vin idei),  este posibil ca după o pauza de patru ani, ECU sa aiba nevoie de o perioada de acomodare ? Adica sa pun borna de la baterie, sa pun contactul si sa astept un timp inainte de a da de pornire ? 


  10. Salutare, la o prima vedere, la mine, lucrurile stau astfel: releul care comamda injectoarele primeste 12v direct de la baterie, in momentul in care pun contactul, releul dă drumul celor 12v catre injectoare. Dupa cei iau contactul, releul, pentru cateva secunde continua sa alimenteze injectoarele cu 12v. Dupa cele cateva secunde, releul decupleaza si raie alimentarea cu 12v catre injectoare. Mentionez ca am schimbat releul in cauza si nu s-a schimbat comportamentul, daca e un defect, e in alta parte


  11. Buna seara, revin cu intrebarea: de unde vine mufa care se conecteaza la TCV ? Ma refer fizic de unde o iau ? Am gasit o mufa care se potriveste sub suportul bateriei, dar poate fi si pentru sonda de temperatura a EGR-ului( eu nu am ),  o poza sau o descriere ma ajuta enorm, multumesc anticipat


  12. Firele mufei tcv sunt rutate impreuna cu restul firelor care sunt asezate pe motor ? Sau mufa vine din alta parte ? In instalatia preluata de pe t5 nu am gasit mufa si pentru tcv, in schimb am gasit o mufa libera sub suportul bateriei,  si care ajunge la fix la tcv. Oricum am emotii legat de fire, mufe si vacumuri, instalatia a stat 4 ani intr-un beci la care au avut acces si niste soareci, a trebuit sa desfac toate varnisurile, izolatiile, sa verific continuitatea firelor si asa mai departe


  13. Buna seara, revin cu noutati, am schimbat releul pomenit de BogdanS, nici o schimbare, nu porneste, dupa destul de multe incercari. Iau o pauza de gandire si ma hotarasc sa verific daca s-au udat bujiile. Zis si facut, surpriza, bujiile uscate. Ma gandesc ca injectoarele care zac de 4 ani poate s-au blocat, oxidat sau alte lucruri la care nu ma gandesc si pricep au patit, ele fiind ale motorului de 2.3 t5 tocmai restaurat. Am demontat injectoarele mai sus pomenite si am instalat injectoarele defunctului 2.0L 10 valve aspirat in speranta ca se schimba ceva. Dau cheie si la un moment dat dupa multe invarteli, moare bateria, schimb bateria si continui sa invart pana cand se intampla ce se aude in filmarea de mai jos.

    20201018_202625.mp4