casmin

Membru
  • Content count

    88
  • Joined

  • Last visited

Posts posted by casmin


  1. @Bogdan G: problema mea a aparut mai de mult...in prima faza am fost la mecanicul meu, i-am descris problema si a pus testerul pe ea si acelasi raspuns am primit "nu am gasit nicio alarma in calculatorul masinii" - atunci am crezut ca nu are softul complet si nu poate vedea totul...vinerea trecuta am plecat la munte cu familia si pe DN1A, pe serpentinele de la Cheia un camion mergea mai repede ca mine (ceva de conceput pentru mine) si m-am decis sa merg la reprezentata Volvo din Brasov (am zis, ca fiind reprezentanta, are softul complet si o sa-mi spuna ce are masina)...surpriza, acelasi raspuns "nu am nicio alarma in calculator"...de data aceasta am fost si eu de fata si am vazut ca nu nicio alarma la sectiunea alarme...apoi, mecanicul, a spus ca poate e vreun furtun din circuitul turbinei spart...eu l-am intrebat daca nu trebuie sa aiba vreo alarma de presiune scazuta, daca e vreun un furtun spart, iar el mi-a raspuns ca modelul asta nu are asemenea alarme...asa o fi, dar mi se pare cam greu de crezut...acum daca au sau nu dreptate nu stiu...

    daca stiti pe cineva care stie sa foloseasca softul de citit calculatorul masinii cum trebuie si sa-mi poata spuna ce are...


  2. Am o problema cu masina mea, V40 din 2001, 1.9D de 85 kW, care nu mai trage cum trebuie. Sub 2400 de turatii abia se misca (se manifesta ca un motor pe carburator care nu e reglat cum trebuie, si atunci cand o calci la pana la podea se ineaca la inceput si abia apoi o ia din loc), peste 2400 merge si trage normal. Problema apare in special cand schimb viteza de la o treapta inferioara la o treapta superioara si dupa o perioada mai indelungata de timp de mers cu aceeasi treapta de viteza, dar sub 2400 de turatii.

    Am fost cu ea la reprezentata Volvo din Brasov si baietii de acolo mi-au spus ca s-ar putea sa fie turbina sau catalizatorul infundat, asta dupa ce au pus-o pe tester si nu au gasit nicio alarma, niciun furtun din circuitul turbinei nu e spart si nici fum nu scoate.

    Are cineva vreo idee? Valva EGR sau injectoarele pot avea asemenea manifestari? Orice parere e bine venita.


  3. 51 de cm este dimensiunea lamelor si se gasesc la toate magazinele de piese auto...paravanul ala de la stegartarul de la sofer este destul de important...am avut cu paravan si apoi fara si am vazut diferenta cand bate vantul...stergatorul nu mai apasa pe parbriz si implicit nu mai sterge bine...paravanul are rolul de tine stergatorul lipit de parbriz pentru a sterge bine...


  4. este ca un imbus dar este patrat...eu folosesc un maner de la o clanta veche (are bara aia cu sectiune patrata) si in prelungire o teava si asa desfac de fiecare data cand schimb uleiul...iei o clanta si folosesti bara cu sectiune patrata care face legatura intre cele doua manere si limba care tine usa inchisa...sper ca am fost coerent...


  5. sa facem misto toti suntem buni...cand vine vorba de explicatii concrete, dam din colt in colt...sa nu crezi ca sunt venit chiar cu pluta...am folosit carlig de remorcare mult timp (nu cu un volvo, dar te asigur ca nu e nicio diferenta)...am gasit un carlig la un S60 si voiam sa stiu daca il pot folosi la V40...la prima vedere (dupa cum am vazut eu ca se prinde de masina) pare ca se potriveste....nu m-am uitat pe sub masina sa studiez exact ce sistem de prindere de sasiu are...si de aceea voaim sa stiu daca se poate sau nu face ceva in privinta asta (S60 nu este la mine in oras si nu pot studia problema prea usor si nici prea curand)...


  6. Exact aceeasi problema am avut-o eu cu un cielo....nu aveam problema cu racirea motorului la drum lung sau prin orase mai putin aglomerate.....intr-un trafic aglomerat si cu A/C pornit imi fierbea apa....pana la urma mi s-a spart radiotorul de la motor si a trebuit sa-l schimb si appoi nu am mai avut problema asta....explicatia este ca radiatorul (sau cum s-o numi) de la A/C este plasat in fata celui de la racirea motorului...cand pornesti A/C, acel radiator se incalzeste (logic, ca sa racesti intr-o parte, tre sa incalzesti in alta) si toata caldura se duce spre radiatorul de la sistemul de racire motor....daca acel radiator este infundat de musculite si alte gaze si gandaci, si mai are si pe interior mizerie si apa circula mai greu (cu un debit mai mic) motorul nu se mai raceste......la mine asta se intamplase cu acel cielo.....