Patrichi_Mihai

Membru
  • Content count

    124
  • Joined

  • Last visited

Posts posted by Patrichi_Mihai


  1. Multumesc mult de raspuns MC si scuza-mi te rog intarzaierea.

    Pe primul l-am identificat deci: furtunul de la Egr la galeria de admisie.

    Al 2-lea cred ca l-am hasurat eu gresit in poza aia si pare a fi cel de plastic care iese din cutia filtrului de aer, dar nu e ala, tot din EGR iese si asta, si e la fel de gros ca primul, poate mai lung cu cativa cm si mai cotit.. Am adaugat o poza mai clara.

    Care are fi un pret pentru ambele + 4 coliere? (chiar nu stiu daca sunt furtunele in sine sau clemele nu mai rezista la presiune, la fel de vechi sunt ambele)

    Multumesc, Mihai 

    DSCN1144.jpg


  2. Buna ziua tuturor.

    dupa multi kilometri fara probleme memorabile, am observat ca am un furtun care imi arunca vapori de ulei (cred) sub capota. Aici vine problema, habar nu am cum ii spune acestui furtun, macar sa stiu ce sa caut. Din motor pleaca un furtun in partea frontala, intra in plexul EGR-ului (sper ca asa ii spune) si apoi se continua pana in intercooler...e cel mai mare furtun pe care il observi cand deschizi capota si dai jos masca de la motor. Cel din dreapta, care intra pe sub cutia filtrului de aer, imi scapa pe la garnitura, dar as cam vrea sa le schimb pe amandoua, nu de alta, dar au 10 ani, probabil si-au cam trait viata.

    Ma poate ajuta cineva cu o denumire, un cod sau poate un magazin online de unde sa le comand? Am incercat sa le semnalizez in poza atasata, daca ajuta cu ceva (nu e masina mea in poza)

    Va multumesc,

    Mihai

     

    volvo__s60_d5___leather_cruise_seer_maintained_2004_11_lgw.jpg


  3. Salut si bine ai venit.

    Nu sunt nici pe departe expert dar cumva imi suna familiar cu o experienta extrem de neplacuta traita recent cu s60-ul meu: o huruiala oribila de imi facea bordul ca naiba si scartaiau toate cele prin masina la relanti, care disparea imediat ce apasam chiar si putin aceleratia. De vina era fulia de la alternator - daca spui ca esti sigur de tampoane, nu strica sa arunci o privire si acolo - la mine toate au incetat cand am inlocuit fulia respectiva.

    Numai bine


  4. Va suna aiurea tare, dar ultima data cand am mers, am zis "Hai sa bag o fisa", apas pe buton - all normal! Opresc, le ridic, apas pe buton, totul ca inainte. Nu imi pot explica, o fi fost bordul mai cald tura asta (mersesem vreo 600 de km), e posibil sa am un contact slab la butonul respectiv

    Multumesc oricum (ciudate masini mai avem :) )

    1 person likes this

  5. Am schimbat-o pe respectiva :) Ma mananca asa un sentiment ca nu e ceva ieftin :)

    Am cautat tot internetul de mi-au iesit ochii - doar ca nu mai stau la locul lor am gasit - ete la mine e invers, initial era doar una sus, apas butonul -> nimic, o ridic si pe a 2-a, se aseaza frumos, apas butonul iar, tot nimic


  6. Salutare tuturor

    Poate asa sunt eu mai norocos/ghinionist, intampin doar probleme "one of a kind" ...tura asta am gasit doar simptomul opus oriunde am cautat. Daca altii au patit ca tetierele spate sa nu se mai blocheze la locul lor, ale mele s-au blocat in sus si nu mai coboara :) Am verificat siguranta 7 din portbagaj si e ok - am inlocuit-o cu una tot de 10, dar nu a avut vreun efect, apas butonul si nimic, nici un click!, nici un pac!, tetierele stau tepene ridicate in sus.

    Are cineva vreo sugestie?

    Multumesc,

    Mihai


  7. Nu dai dom'le cu bata'n balta, sau dam amandoi eventual :) M-am gandit si la spuma dar problema pe care o vad e ca dedesubt ar fi material textil si nu stiu cum se comporta spuma cu el....n-ar arata prea frumos daca o ataca in mod barbar sau lasa vreo pata fix in mijlocul plafonului :)

    1 person likes this

  8. Sincer? "scam" toata ziua avand in vedere greselile de ortografie si toata fomrularea asta de te dor cariile de atata zahar

    Uita-te mai jos la acele "comentarii" si iti e de ajuns sa intelegi cat de onesti sunt.

    Dar, pentru a nu vorbi prostii :

    http://www.choice.co...y/go4green.aspx

    "All our tests result in little proof to back up the Go4Green EnergySmart’s claims. Claims of improving power factor and reducing harmonic currents are irrelevant as Australian energy bills don’t take these influences into consideration. Go4Green have since claimed that they are no longer in business, though we were still able to purchase their device through a group buying site soon after they told us this."

    http://www.consumer....en-energy-smart

    http://www.scambuste....php?f=9&t=6068

    http://www.ata.org.au/forums/topic/2083

    1 person likes this

  9. Heh, va multumesc tuturor de raspunsuri, macar am rezolvat un aspect: nu sunt nebun si nu aud zgomote :)

    Exact la ce a spus Adrian ma gandeam si eu : ii trag o lipitura pe toata lungimea cu cea mai sanatoasa natie de power duct tape pe care o gasesc, desi nici solutia lui Valiu nu e de neglijat.

    Problema e cum naiba ajungi in locul respectiv. Poza postata de Adrian, banuiesc ca in mentalitatea lor Volvo gen McGyver (ac + ata + un chibrit = reactor nuclear) ar trebui sa fie de ajuns, dar eu inca imi leg urechile in ea incercand sa inteleg de unde ar trebui sa incep :)


  10. Este un fenomen care l-am mai intalnit si intr-un alt s60 cu care am mers, respectiv la virajele stranse se aude o cărăiala discreta prin fanta de aerisire de la pasager - bun, la s60-ul respectiv sunetul era mai puternic si am observat ca pe ambele parti rotile atingeau plasticul de trecusera prin el dar la mine nici urma de contact intre roata si mud protection-ul respectv si da, pot sa jur ca se aude fix din gura de aerisire de langa torpedou. Care e cauza? limitatoarele de bracaj? m-am uitat la ale mele acum o saptamana cand am verificat-o cap coada in service sperand sa identific alti greieri (cei din plafon) si limitatoarele "pareau" ok (spun eu dar ma gandesc ca au totusi 4+ ani). Sa fie "batrane" si din aceasta cauza sa se comporte asa sau sa incep sa ma gandesc la alte scenarii?

    Multumesc


  11. Din nou, o prostie daca o gandesti in ansamblu dar o chestie extrem de enervanta cand (si daca, observ ca nu a mai patit-o nimeni) ti se intampla :smile:

    Are cineva idee care e modalitatea de a demonta plafonul (tapiseria ma refer) masinii? In ultima perioada am o baraiala extrem de enervanta in zona respectiva (undeva dupa pilonii B ) si desi initial am crezut ca se datoreaza vreounor bucse, am schimbat tot ce era de schimbat pe dedesubt (mai putine decat ma asteptam) si nu a disparut (apare predominant in viteza 1 sau 2). Apoi am observat cu stupoare ca daca apas usor pe tapiseria plafonului dispare si greiereala deci intuiesc eu, cablaraia dintre plafon si cupola ori s-a desfacut ori a prins ceva joc.

    M-am uitat pe toate partile si in afara de a da jos manerele de pe plafon sperand ca vor fi ceva suruburi sub capacelele lor, sunt destul de iderat de modalitatea de prindere a plafonului respectiv.

    Orice idee e binevenita

    Multumesc


  12. Sienna, referitor la un service bun in Iasi, am o recomandare si vreo 3 "ne-recomandate". Din a 2-a categorie ar fi :

    - service-ul Bosch, respectiv Auto-Mayer - pe cat de curatel arata, pe atat de lamentabila e prestatia: am fost sa schimb un sabot la frana de mana si le-am spus sa faca si un test de frane ca sa fie totul ok. Sabotul l-au schimbat, am platit si testul - totul ok dupa ei dar cand am plecat frana de mana nu tinea deloc.

    - service-ul Autocenter de pe Canta - este ok pt schimbat filtre sau nimicuri dar pt lucrari mai ample, n-as recomanda: daca ma luam dupa expertiza "vizuala" a celor de acolo, schimbam 2 macarale pt geamurile fata (ieftine tare) in loc sa schimb 2 amarate de ghidaje de plastic

    - Caremil - nerecomandat total, am avut o ruda care a lucrat la ei si numai horror-story-uri am auzit, nu numai pe marca Dacia ci si pe altele (Mitsubishi de ex)

    De recomandat, recomand service-ul Autocenter din Valea Lupului (imediat dupa rondul cu Carrefour Era, pe stanga) - baietii de acolo se misca repede, au rabdare si sunt serviabili, nu te taxeaza aiurea, poti sta langa masina si mai important, nu invata meserie pe masina clientului (adica daca nu stiu sa faca ceva, spun). Ambele masini merg acolo si sunt foarte multumit de ei.

    Ar mai fi optiunea Casa Auto, care dupa cate am inteles sunt si dealeri Volvo in Iasi - din cate am inteles, scumpi si cam delasatori. Am cunostiinte cu masini cumparate de ei dar care le evita service-ul,

    1 person likes this

  13. Stimabile, tu mai exact cu cine te certi? Lasand la o parte ca arunci in stanga si in dreapta cu ineptii juridice (sa faci contestatie? tu intelegi ca e infractiune, nu contraventie? etape ale procesului penal: fond, apel, recurs, hai serios, saracele "faze" urmarirea penala, judecata si executarea hotararilor judecatoresti ... in penal ai mai multe cai de atac? contestatia de care vorbesti tu la o contraventie este fix o cale de atac, iar in penal, recursul este tot o cale de atac, unde sunt alea "mai multe" ?) mai si incerci tactici ieftine sa-ti sustii punctele de vedere gen inversarea sarcinii argumentarii si o dezgustabila tentativa de asasinare a caracterului. Ce marete exemple din practica ai dat tu si mai exact din care practica? a inculpatului care vrea sa tergiverseze procesul penal? Adica raspunsul meu, prezentat atat pe textul de lege si exemple concrete din practica, e pur teoretic, si al tau, bazat pe "auzite" si "stiu eu" e aplicabil in practica?

    Din partea mea da sfaturi la modul general cat vrei, dar nu te apuca de adaugat la lege si transforma in cel mai bun caz o exceptie intr-o regula general aplicabila.

    1 person likes this

  14. jrazvy, fara nici o suparare, tu vorbesti de teorie (in care multe sunt posibile), eu iti vorbesc concret de practica (unde exista limitari). Iti repet, se judeca la Judecatorie, si singura cale de atac este recursul la Curtea de Apel (prin legea nr.202/2010 privind accelerarea solutionarii proceselor, Tribunalul nu mai judeca ca instanta de apel iar Curtea de Apel judeca ca instanta de apel doar apelurile impotriva hotararilor penale pronuntate in prima instanta de Tribunale). Scenariul tau cu martori este nerecomandat, din punct de vedere atat moral cat si legal as spune: incerci sa scapi de o infractiune nu numai savarsind inca una (art.261 Incercarea de a determina marturia mincinoasa - inchisoare 2 luni la 3 ani sau amenda) dar si atragand pe altii in a savarsi una pentru tine (art.260 Marturia mincinoasa - inchisoare de la 1 la 5 ani). Ratiunea ar fi care? "lasa bre' ca nu ma prinde?"

    Nu exista o reglementare legala privind durata unui proces, exista doar principii pe care desfasurarea acestuia le respecta (rolul activ si celeritatea) precum si decizii ale CEDO din care reiese termenul maximal mentionat de mine mai sus referitor la durata urmaririi penale. Iti pot reproduce aici mult mai multe dispozitive de hotarari judecatoresti similare, de la alte judecatorii localizate in alte colturi de tara (mai populate) pentru a iti face o idee despre durata unui astfel de proces, dar nu cred ca este cazul.

    Toata lumea sugereaza angajarea unui avocat bun iar unul bun nu este ieftin si va taxa la ora. Personal nu consider ca este un scenariu acceptabil cel in care pe langa onorariul gras dat acestuia, nici nu obtii ceea ce ai urmarit. Din start iti spun ca avocatul tau va vorbi de o recalculare a alcoolemiei dupa aflarea rezultatului recoltarilor biologice (o poveste de aprox 600 ron). Din practica, desi este posibil sa mai castigi ceva timp, nu te baza prea mult pe ea, pentru ca atat valoarea ei probatorie cat si de admisibilitate este net inferioara recoltarii biologice:

    În expertiza medico-legalã nr. 1493 din 15 noiembrie 2004, a I.N.M.L. Mina Minovici Bucuresti, s-a consemnat cã, la ora 21,45, inculpatul putea avea, teoretic, o alcoolemie în crestere de circa 0,75 g %o – 0,80 g %o. Expertiza medico-legalã, astfel întocmitã a fost aprobatã prin avizul nr. 13767 din 7 martie 2005 al C.S.M.L. din cadrul I.N.M.L. Mina Minovici, precizându-se cã alcoolemia stabilitã la analizã provine dintr-un consum mai mare sau mai tare de bãuturi alcoolice decât cel declarat. În raportul de expertizã pentru recalcularea alcoolemiei s-a arãtat cã în ceea ce priveste „calculul retroactiv al alcoolemiei, acesta oferã valori teoretice aproximative si ca atare nu poate avea caracter probator din punct de vedere medico-legal”. Analizând aceastã sustinere, instanta de fond a considerat cã medicii legisti se referã la faptul cã, pe baza acestui calcul, nu se poate determina o valoare certã a alcoolemiei astfel cum se întâmplã în cazul analizei probelor biologice. Cele douã situatii deosebindu-se prin aceea cã alcoolemia rezultatã din probele biologice este determinatã prin mãsurãtori directe, iar calculul retroactiv presupune aprecieri ale specialistilor bazate pe experiment si observatie.

    Sfatul meu este din nou, consultarea amanuntita a contractului de scolarizare si eventuala angajare a unui avocat care sa iti reprezinte interesele in relatia cu institutia de stat ce ofera scolarizarea. Tot acest avocat ti-ar putea prezenta si eventualele neajunsuri ce pot aparea in viitor prin inscrierea condamnarii penale in cazierul tau judiciar, chiar dupa data terminarii studiilor. Daca exista o asemenea incompatibilitate si clauza de incheiere a contractului de studii, ma indoiesc ca vei putea profesa pe postul obtinut dupa terminarea scolarizarii, iar unele consecinte (plata chetuielilor de scolarizare) se pot aplica retroactiv. Raspunsul il ai in principal in contracul de scolarizare, iar in secundar in practica respectivei institutii de invatamant (mai mult ca sigur mai exista cazuri, poti intreba)

    1 person likes this

  15. Jrazvy, pe ce te bazezi mai exact cand spui cele de mai sus? Urmarirea penala mai mult de 180 de zile nu dureaza iar restul termenelor sunt reglementate legal, nu sunt acordate dupa ureche. Nu inteleg la ce ar servi martorii aia, aici vorbim de o infractiune nu o contraventie, iar daca ai citi textul ei de incriminare ai observa ca rezultatul recoltarii biologice este o cerinta necesara si suficienta. Instanta competenta este Judecatoria, iar dintre caile de atac disponibile ai doar recursul la Curtea de Apel, al carui exercitare este din nou reglementata legal fiind posibila doar pe anumite cazuri.

    In viata nu e ca in filme.

    Ca idee de desfasurare in timp, ai mai jos un exemplu concret de cat dureaza un astfel de proces :

    ( http://legeaz.net/sp...oolice-437-2011 )

    -infractiune comisa la data de 10 iunie 2011

    -urmarirea penala se incheie la data de 24 august 2011 prin solutia de trimitere in judecata data prin rechizitoriul cu acea data

    -termen de judecata la care se si incheie procesul - 21 noiembrie 2011


  16. Neotrim, am inteles din start unde era problema delicata cu eventuala existenta a unei condamnari penale in cazierul tau judiciar (nu faptul ca ti se deschide dosar penal e problema ta, ci finalizarea acestuia), respectiv circumstanta ca esti student la o forma de invatamant de stat, academie sau scoala de subofiteri in politie/jandarmerie/pompieri/armata/SRI sau eventual auditor in justitie in perioada de formare in INM. Nu vreau sa iti tin morala in nici un fel, vreau doar sa iti prezint situatia cat se poate de clar pentru ca in viziunea mea, iti e mai de folos un punct de vedere transant de obiectiv decat 100 de postari de incurajare subiective (nu consider ca e nevoie sa iti spuna cineva cat ai de pierdut acum, si cat de catastrofale pot fi consecintele actiunilor tale, tu o stii cel mai bine).

    Inteleg argumentele din postarea ta dar tu le prezinti din punct de vedere moral, eu iti explic ca din punct de vedere legal situatia e diferita: prejudiciul produs prin infractiune il reparai oricum, fie tu impreuna cu asiguratorul, fie doar tu (cazul tau) si n-ai vrea sa stii cat de repede se misca un executor judecatoresc din momentul in care are o hotarare in mana. Aici nu e vorba de un incident rutier soldat cu un prejudiciu material in care cealalta parte era nevoita sa depuna o cerere de chemare in judecata (actiune civila) ca sa isi recupereze prejudiciul suferit deoarece asigurarea ta nu l-ar fi acoperit, aici vorbim de penal iar in penal primeaza tragerea la raspundere a faptuitorului pentru fapta comisa, urmata de repararea prejudiciului produs, aspect care in cazul tau nu se va intampla (cealalta persoana nu se va constitui parte civila) pentru ca l-ai reparat deja, dar nu va afecta scopul primar. Ia de exemplu situatia unuia care conduce beat mort, nu produce nici un incident rutier dar este depistat la un banal filtru ca avand o alcoolemie de peste 0.80 -> acesta ar trebui iertat pentru ca nu a deranjat pe nimeni cu nimic? Conduita se sanctioneaza, nu urmarea ("'actiunea penala are ca obiect tragerea la raspundere penala a persoanelor care au savarsit infractiuni"). In cel mai bun caz, repararea imediata a prejudiciului poate constitui o circumstanta atenuanta si aici pun accent mare de tot pe POATE (adica retinerea ei este facultativa, nu obligatorie pentru judecator):

    Art. 74 CP

    Împrejurari care pot constitui circumstante atenuante

    Urmatoarele împrejurari pot fi considerate circumstante atenuante:

    a ) conduita buna a infractorului înainte de savârsirea infractiunii;

    b ) staruinta depusa de infractor pentru a înlatura rezultatul infractiunii sau a repara paguba pricinuita;

    c ) atitudinea infractorului dupa savârsirea infractiunii, rezultând din prezentarea sa în fata autoritatii, comportarea sincera în cursul procesului, înlesnirea descoperirii ori arestarii participantilor.

    Împrejurarile enumerate în prezentul articol au caracter exemplificativ.

    Chiar si asa, retinerea acestor circumstante atentuante nu face altceva decat sa iti coboare minimul pedepsei cu inchisoarea (art. 76,(1),d) ) in nici un caz nu ar duce la incetarea procesului penal, inlocuirea pedepsei principale sau stergerea condamnarii din cazierul judiciar. De partea opusa chiar statutul pe care il ai si pe care doresti sa il mentii, poate (din nou POATE) fi retinut ca o circumstanta agravanta iar ca efect ar fi aplicarea maximului pedepsei sau adaugarea unui spor la acest maxim -> nu cred ca va fi cazul, doar iti explic posibilitatile si faptul ca un anumit statut vine cu expectante mai exigente in ceea ce priveste conduita, aspect care va fi luat in calcul de judecator (se va sti exact care este acest statut in instanta).

    Legat de problema ta, sfatul meu este sa cauti si sa citesti in detaliu contractul de scolarizare, respectiv partea ce contine cauzele de incetare a contractului (nu sunt contracte standard, difera de la institutie la institutie) si sa fii atent la formulari, In multe cazuri, nu orice condamnare penala duce la incetarea contractului respectiv, nu pot sti cum e in cazul tau, dar verifica ce e scris negru pe alb si nu te lua dupa auzite (o formulare de genul "condamnari pentru infractiuni contra persoanei/patrimoniului" nu te vizeaza)


  17. Ahh la naiba, cred ca am fost happy vreo saptamana cand am vazut postarea lui Midnight Caller cum ca ar fi vopsea de retus si pentru plasticul interior... stricati voi visele oamenilor.

    Partea proasta : eu caut de vreo 2 ani o solutie si am incercat deja : carioca, marker, creion colorat, creion colorat de ceara, vorbit la o firma de detailing atat despre folierea completa e consolei centrale (nu tine, nu se poate aplica, va face bule de aer, etc) cat si despre luarea unei mostre de vopsea, facut la comanda o anumita cantitate si vopsit peste locurile unde s-a dus (nu tine, nu are aderenta vopseaua, se cojeste etc), nu mai zic de cautat pe toate forumurile posibile o solutie.

    Partea buna : tocmai mi-a picat fisa : http://www.revell.ro/store/index.php?action=ViewGroups&grp=1503 - sunt vopsele email facute special pt modelism si machete, o mare pasiune de'a mea. Din experienta proprie pot spune ca au o aderenta extraordinara la plastic, nu se cojesc si nu se duc in timp. Mai adaug si faptul ca se gasesc relativ usor (in Diverta, sau direct de pe site-uri de la noi), sunt ieftine, vin intr-o gama variata de culori si nuante (mat, gloss, silk, metallic, clear), se aplica foarte usor cu o pensula si chiar daca nu iti gasesti culoarea intre cele disponibile, se pot amesteca usor pana o obtii. Acum ca mi-a venit ideea, trebuie sa verific daca mi-am comandat si o nuanta care sa fie aproapiata de a mea, un bej, verde, ce naiba o fi (am dat o comanda de vreo 25 de vopsele, evident ce imi trebuie nu va fi printre ele) si voi reveni cu un feedback cand voi face operatiunea.

    Ca idee, eu am niste puncte abia observabile unde s-a dus culoarea (e alba cea de dedesubt) dar tot ma obsedeaza sa le rezolv