radumarkfg

Membru
  • Content count

    28
  • Joined

  • Last visited

Posts posted by radumarkfg


  1. 3 hours ago, radumarkfg said:

    Eu am rezolvat altcumva. Am dat o gaura de 3 mm și am băgat un șurub cu saibe ca,sa tina articulația la locul ei lăsând mai larg sa aibă joc

    Am pus super glue pe piulita sa nu se desfacă de la vibrații.Cost 3 RON  cât a fost lipiciul ca surubelul l-am găsit pe acasa

    Ce trebuie sa mai caut sunt cremele de plastic rotunde din poza sa le înlocuiesc ca s-au rupt când le-a scos

     

     

    300 de Ron am găsit ansamblu tot folosit care poate avea aceasi problema

    20210131_122034.jpg

     

    20210131_134603.jpg

    20210131_105956.jpg


  2. Eu am rezolvat altcumva. Am dat o gaura de 3 mm și am băgat un șurub cu saibe ca,sa tina articulația la locul ei lăsând mai larg sa aibă joc

    Am pus super glue pe piulita sa nu se desfacă de la vibrații.Cost 3 RON  cât a fost lipiciul ca surubelul l-am găsit pe acasa

     

    300 de Ron am găsit ansamblu tot folosit care poate avea aceasi problema

    20210131_122034.jpg


  3. sal. si eu am problema cu condensul in masina, Cand e diferenta mai mare de temperatura apare condens doar pe grrile de aer  din partea dreapta fata de parca a luat foc, dar nu e fum e abur. Si mai am apa tot in partea dreapta dar in spate la picioare, am observat ca e apa si pe tevile pe care ajunge aerul rece in spate la picioare:

    Intrebarea mea e de ce numai in partea dreapta iese abur si de ce ajunge apa in spate la picioare si nu in fata. 

    Eu am presupus ca e ceva infundat pe circuitul din dreapta, furtun de condens ceva, Dar nu stiu unde il pot gasi

    Am un V 50 din2005 200 D


  4. scuzati ca nu am pus mai devreme, am rezolvat furtunul de la ford se potriveste si merge perfect, cu 180 ron am rezolvat. M-am chinuit sa dau furtunul vechi jos, care era de plastic si are o prindere la mijloc ( cel nou de cauciuc nu are) la care nu poti ajunge decat daca dai farul joc si e un lacasa sa bagi surubelnita sa il desfaci. Pun aici poate ajuta pe cineva.

     


  5. la piese auto mi-au cerut 660 si de lei pentru un furtun,Nu a gasit decat pe original.  Nu am vrut sa iau din dezmembrari ca daca e la fel copt ma tine o jumate de an si o iau de la capat. Nu am intrebat de furtun de ford, am zis sa interc sa vada ca a a mai facut cineva. Acuma e bandajat cu banda adeziva de aluminiu si legat cu coliere de plastic peste 


  6. la mine masina nu pornea masina si nu dadea nici o eroare, cand e vorba de un defect mecanic sau unul electric care functioneaza gresit sa rau, faca sa fie ars ceva nu iti da pe calculator, la mine a fost pompa de inalta. gasesti mai sus cum am rezolvat eu. Ce poti face dupa mine e sa te duci la dezmebrari sa gasesti motorul tau si te intelegi cu ala ca pui piesa sus, daca merge o cumperi daca nu o dai ianpoi, 


  7. am revenit,  Am fost la service, au zis ca nu face destula presiune pompa de inalta face 130 bari din 300.  Ea cum nu face destula spresiune cu ajutorul spaiului j ajutam sa afunga la presiunea necesara si de aia pornea asa.Dureaza cateva zile pana au un loc liber sa ia pompa jos si sa o puna pe banc de probe sa vada ce e stricat la ea si daca mai merge reparta.

     


  8. Masina porneste ajutata cu putin sprei, am pornit-o mai multe zile la rand. Am observat ca porneste cu sprei la primul service la care am dus-o ca ia dat cu f putin sprei pe admisie  sa vada daca e de la alimentare si a pornit si a functionat pe motorina dupa Nu porneste nici cu motorul rece nici cu motorul cald, 

    Cand am desfacut regulatorul de presiune sa il curat era curat fara urme de depuneri straine

    Azi ma duc cu ea la tara si iau toate contactele la rand sa le curat, O sa ma uit si la galeria de admisie. Mai incerc si asta. In 20 august  deschide un service care are toate dotarea sa masoare pompa si injectoarele. Acuma e inchis pt concedii.

    Va zic luni daca am rezolvat ceva

     


  9. Masina nu porneste, dar daca o ajut la pornire cu spray motorul merge fara probleme,

    Ieri am desfacut regulatorul de presiune de pe pompa  de inalta si senzorul de pe rampa si le-am suflat sa vad dava e o schimbare ceva si nimic.

    Am fost la cineva si a pus un ceas de presiune pe iesirea din pompa de inalta si a zis ca face presiune dar nu instant

     


  10. mototul meu D4204T nu mai vrea sa porneasca. Daca ii dau un pic de spari la pornire merge motorul, dar porneste numai asa.

    Am fost la 2 service-uri si si-au dat cu parerea, ca e senzorul de presiune de pe pompa de inalta, ca e senzoul de pe rampa de injectoare sau ca e pompa sau injectoarele

    Am sunat la pegeot reprezentanta  Brasov sa vad daca pot face ei o diagnoza find motor produs de ei au zis ca nu

    Are cineva un senzor de presiune de pe pompa sa fac o proba. Sa cumpar unu  e 500-600 am zis si nu vreau sa il cumpar degeaba