septy

Membru
  • Content count

    96
  • Joined

  • Last visited

Posts posted by septy


  1. Salutare tuturor!

    Dupa prima cadere de zapada masiva din anul asta am simtit ca e mai bine sa ai sub talpa un 4x4 si ma bate tare gandul tare sa achizitionez masina din titlul topicului, doar ca am mici retineri la marca volvo (am o experienta neplacuta cu un S40 diesel), nu stiu prea multe nici despre cuplajul 4x4 Haldex, si despre cutia automata cat este de pretentios/a, si cat de costisitoare este intretinerea acestei masini, mentionez ca vreau sa-i pun GPL!

    So please help me!


  2. Multumesc Bogdan! in final iti voi urma sfatul, o dau la dezmembrari!

    Domnu inginer de la reprezentanta din cluj m-a facut sa cumpar ECM SH eu am luat unu de pe un focus II acelasi tip de motor, i l-am trimis, dar a zis ca nu poate intra in el, si mi-a zis sa caut de pe S40 an 2005-2006 sau de pe V50 aceasi ani, acum nu stiu ce sa mai zic si despre mecanicii din reprezentante!


  3. Am mai postat un topic acum 6 luni, S40 Motor Defect, lucrurile nu s-au schimbat nici pana acum, masina se afla in reprezentanta VOLVO din Cluj Napoca de mai bine de doua luni, dupa verificari si masuratori si eliminarea posibilelor defecte, a mai ramas calculatorul motor, care nu se gaseste in nici o reprezentanta din Romania, si imi pot aduce unul nou pe comanda pe care trebuie sa-l platesc dar problema nu este sigur ca va fi rezolvata si eu raman cu ECM nou,(nu inteleg politica asta la Volvo).

    Intrebarea mea este daca stie cineva de existenta unui ECM sau daca cineva din apropiere MS sau CJ, posesor de S40 poate veni cu mine in reprezentanta(suport toate cheltuielile si extra) sa incerce ECM de pe masina respectiva?

    Va multumesc pentru vizualizare si pentru eventualitatea unui raspuns!


  4. Mai Septy poti sa te apuci sa o dezmembrezi .

    Ca sa nu spui ca este rau intentionat sfatul meu iti mai spun ca mai exista 3 masini ca a ta care s-au plimbat printre reprezentantele din tara si dupa multi bani bagati in ele (peste 2000 e) masinile tot nu mergeau .

    A nu se intelege ca nu se poate repara, se poate repara dar cu multi bani, peste 1000E oricum .

    Apoi mai prietenas, chestia asta n-am s-o fac, masina aia are niste piese din fier , plastic si alte materiale, fiecare piesa cu rolul ei, facuta sa functioneze dupa anumiti parametri, fiecare piesa cu rolul ei, este de neconceput sa nu se poata repara si sa mearga!


  5. Au trecut aproape 4 luni de cand a inceput aceasta problema caruia inca nu i-am gasit rezolvarea! M-am chinuit cu masina asta toata iarna, medie consum 11l%, pornit super greu indiferent daca e cald sau frig, trebuie sa invarta mult, dupa ce reusesc sa pornesc motoru acesta suna ca un tractor nu merge rotund deloc, ca si cum ar merge in doua-trei pistoane,se aude asa ca o bataie regulata, accelerez si da sa moara ca si cum s-ar ineca, scoate fum alb albastru, toate astea pana ce se incalzeste putin, ma gandesc sa duc injectoarele la verificat, desi nu apare nici o eroare la ele pe tester.eu am o banuiala, daca injectoarele nu-si fac treaba si combustibilu nu arde suficient de bine in cilindri se poate ca turbina sa nu poata crea presiunea dorita instantaneu din cauza densitatti scazute a gazelor pe evacuare ci cu mare intarziere? si de-asta sa urce incet in turatii in mers?

    MULTUMESC SI APRECIEZ EFORTIL CELOR CARE MA VOR AJUTA CU UN SFAT , GAND, ORICE!


  6. Au trecut aproape 4 luni de cand a inceput aceasta problema caruia inca nu i-am gasit rezolvarea! M-am chinuit cu masina asta toata iarna, medie consum 11l%, pornit super greu indiferent daca e cald sau frig, trebuie sa invarta mult, dupa ce reusesc sa pornesc motoru acesta suna ca un tractor nu merge rotund deloc, ca si cum ar merge in doua-trei pistoane,se aude asa ca o bataie regulata, accelerez si da sa moara ca si cum s-ar ineca, scoate fum alb albastru, toate astea pana ce se incalzeste putin, ma gandesc sa duc injectoarele la verificat, desi nu apare nici o eroare la ele pe tester.eu am o banuiala, daca injectoarele nu-si fac treaba si combustibilu nu arde suficient de bine in cilindri se poate ca turbina sa nu poata crea presiunea dorita instantaneu din cauza densitatti scazute a gazelor pe evacuare ci cu mare intarziere? si de-asta sa urce incet in turatii in mers?

    MULTUMESC SI APRECIEZ EFORTIL CELOR CARE MA VOR AJUTA CU UN SFAT , GAND, ORICE!


  7. Dupa toate problemele pe care le-am avut , am cheltuit o groaza de bani, l-am readus la viata, ma trezesc ca pe partea dreapta imi baga aer rece si pe partea soferului baga aer cald, am vazut ca au mai patit si altii chestia asta, doar ca lor le-a trecut din senin, am sunat la reprezentanta si mi-au zis ca trebuiesc resetate ceva clapete.Modelul asta de volvo mi se pare ca e cel mai de rahat! din foarte multe pdv-uri.


  8. daca iti permiti sa cumperi noua, iti recomand sa iei una originala, daca nu, mai bine reconditionata decat un stift made in china nou. vorbesc din experienta, eu am cumparat una chinezeasca, de pe net, fara sa-mi dau seama si nu s-a potivit nici la gauri!!! despre calitate sau longevitate nu stiu ce sa zic, ca am vandut masina.

    cum ai putut sa cumperi turbosuflanta de pe net si mai ales sa nu ti se potriveasca? :violent1: