HOV17

Membru
  • Content count

    57
  • Joined

  • Last visited

Posts posted by HOV17


  1. salut! problema mea e urmatoarea...(poate are cineva o parere constructiva) masinuta nu mai porneste din cheie. Se aprind toti martorii din bord, se deblocheaza volanul, face cam tot ce trebuie doar ca nu invarte demarorul, nu schiteaza nimic, niciun clik niciun clak:).

    electromotorul e ok, l0am dat jos verificat, gresat etc. De pornit o pornesc cu o sarma si sa va explic cum...in compartimentul motor in cutia cu relee scot releul de comanda electromotor(cica asa ii zice) si cu o sarma fac eu ce trebuie sa faca contactul, si surpriza... demarorul o ia din loc si porneste masina. Acum...o fi din contact? sau din calculator? A mai avut cineva aceasta problema?

    Din cate am citit pe forum ceva simtome asemanatoare ar fi dar nu chiar asa. Am uitat sa mentionez ca dupa ce porneste masina bag prostia aia de cutiuta inapoi in cutia cu relee si merge masinuta ok. Doar ca daca o opresc trebuie sa repet operatiunea de fiecare data.

    Ma gandeam azi sa trag 2 fire si sa-i fac pornirea la buton (gen aprins becurile pe scara) din masina:)))))))

    Nu inteleg ce ar putea fi, si nu da nicio eroare la tester.

    Aceasi problema o am si eu, stie cineva cum sa rezolvat? Mecanicul spune ca este ecm-ul si trebuie schimbat! Pareri? Ms


  2. Doar deschiderea de la portbagaj nu imi merge, in rest merge f ok, nu cred ca e de la contacte!

    Daca era un fir intrerupt sa rupt nu mergea deloc! La a mea e rupt butonul, am luat alta din dezmembrari care e pe duca cred si merge greu, cateodata, cand merge! De la butonul din cheiee nu merge deloc!


  3. Buna. Am luat un buton din dezmembrari care nu mi a rezolvat problema din pacate! Are momente cand merge si momente cand nu merge! Ideea e, deschiderea din butonul de pe cheie a portbagajului, nu functioneaza nicidecum! Este o alta cauza? Daca gasesc un buton care sa mearga bine cum rezolv deschiderea din cheia? Multumesc


  4. Scuze daca mai este un topic cu problema asta dar eu sincer nu am gasit!

    Am un Volvo S40 1.6 D 139000km, si de 2 sapt a aparut urmatorul fenomen. Cateodata turatia in loc sa stea la 800 imi urca la 1500-1600 si sta asa turata, nu scade sub nici o forma, doar dupa ce orpesc masina si o las 3 minute, isi revine si o perioada e totul ok! Nu imi dau seama cand se intampla asta, am patit si la un drum lung de 100 km si cand merg prin oras! Multumesc


  5. Azi am pornit masina cu gandul sa plec la Iasi, am pornit si imediat s-a aprins martorul de la abs pentru o secunda, nu i-am dat atentie, am lasat-o pornita, am curatat zapada ce am mai avut de facut pe langa ea, dupa care la 5 minute, am intrat in masina, mirosea a ceva ars, aveam destule semne aprinse in bord(triung ros,abs, airbag, mai multe) si mesajul cred"power steering-stop the engine" ceva de genul asta!

    Am oprit masina mi-a ramas aprins semnul de la abs aprins si triung rosu, pentru 1-2 minute, am deschis capota mirosea de acolo a ceva ars, din partea stanga (cum stai cu fata la masina), dar nu mi-am dat seama de unde!

    Am bagat din nou cheia, nu mai are nici o reactie, e moarta, nu am nici claxon, nimic, invart de cheie pana maine, nu se intampla nimic!

    Maine sper sa ajung la un tester, problema ca sunt din C-lung Moldovenesc, si nu stiu ce diagnostic imi pune aici!

    Daca poate sa ma ajute cineva cu un sfat, va rog!

    Multumesc, o seara buna, macar voua;)