HOV17
Membru-
Content count
57 -
Joined
-
Last visited
Posts posted by HOV17
-
-
A masurat mecanicul, calculatorul e bun! Din releu cand apasa pe el porneste tot timpul! Acum porneste odata si de 10 ori nu se intampla nimic, dau pe 2 e totul ok, pe 3 pauza nu se intampla nimic! Schimb acum bateria sa vedem poate ea face figuri, nu stiu ce sa zic de calculator!
-
Am verificat si cablaj, totul este ok! Am desfacut ecm ul sa vedem ce e cu el, mecanicul spune ca de la el ar fi o problema!
-
Am verificat releul, este bun!
-
salut! problema mea e urmatoarea...(poate are cineva o parere constructiva) masinuta nu mai porneste din cheie. Se aprind toti martorii din bord, se deblocheaza volanul, face cam tot ce trebuie doar ca nu invarte demarorul, nu schiteaza nimic, niciun clik niciun clak:).
electromotorul e ok, l0am dat jos verificat, gresat etc. De pornit o pornesc cu o sarma si sa va explic cum...in compartimentul motor in cutia cu relee scot releul de comanda electromotor(cica asa ii zice) si cu o sarma fac eu ce trebuie sa faca contactul, si surpriza... demarorul o ia din loc si porneste masina. Acum...o fi din contact? sau din calculator? A mai avut cineva aceasta problema?
Din cate am citit pe forum ceva simtome asemanatoare ar fi dar nu chiar asa. Am uitat sa mentionez ca dupa ce porneste masina bag prostia aia de cutiuta inapoi in cutia cu relee si merge masinuta ok. Doar ca daca o opresc trebuie sa repet operatiunea de fiecare data.
Ma gandeam azi sa trag 2 fire si sa-i fac pornirea la buton (gen aprins becurile pe scara) din masina:)))))))
Nu inteleg ce ar putea fi, si nu da nicio eroare la tester.
Aceasi problema o am si eu, stie cineva cum sa rezolvat? Mecanicul spune ca este ecm-ul si trebuie schimbat! Pareri? Ms
-
Daca schimb butonul o sa imi mearga si deschiderea la portbagaj din telecomanda?
-
Doar deschiderea de la portbagaj nu imi merge, in rest merge f ok, nu cred ca e de la contacte!
Daca era un fir intrerupt sa rupt nu mergea deloc! La a mea e rupt butonul, am luat alta din dezmembrari care e pe duca cred si merge greu, cateodata, cand merge! De la butonul din cheiee nu merge deloc!
-
Buna. Am luat un buton din dezmembrari care nu mi a rezolvat problema din pacate! Are momente cand merge si momente cand nu merge! Ideea e, deschiderea din butonul de pe cheie a portbagajului, nu functioneaza nicidecum! Este o alta cauza? Daca gasesc un buton care sa mearga bine cum rezolv deschiderea din cheia? Multumesc
-
Si nu a mai trimis nimic!
-
Daca te intereseaza masina din semnatura poti sa ma contactezi! O vand deoarece vreau ceva mai nou! Parerea mea e ca nu poti avea incredere in bisnitari! Istoricul si problemele masini mele il gasesti pe forum!
-
E posibil debidmetru de aer?
-
Nu stiu dar nu vad o legatura deoarece nu se intampla des, am facut un drum de 100 km si mu mi a facut, dupa un drum de 30 km cand am oprit era turat la 1600, nici nu stiu ce sa fac cum sa iau sa verific?!
-
Am schimbat o acum o luma si total alte simptome!
-
Scuze daca mai este un topic cu problema asta dar eu sincer nu am gasit!
Am un Volvo S40 1.6 D 139000km, si de 2 sapt a aparut urmatorul fenomen. Cateodata turatia in loc sa stea la 800 imi urca la 1500-1600 si sta asa turata, nu scade sub nici o forma, doar dupa ce orpesc masina si o las 3 minute, isi revine si o perioada e totul ok! Nu imi dau seama cand se intampla asta, am patit si la un drum lung de 100 km si cand merg prin oras! Multumesc
-
Vând un s40, 2006 dacă nu vrei neaparat v 50! Pentru detalii da un pm!
-
Eu zic sa desfaci in partea stanga de la portbagaj, chestia aia de protectie pentru fire, verifica sa nu ai un fir rupt! Treaba e f simpla, aceasi eroare o am si eu acuma, dar nu am reusit sa desfac!
-
Vezi daca nu e crapata galeria de admisie, eu am schimbat de 2 ori turbina degeaba!
-
Multumesc pentru pareri, am ajuns azi la service, mi-a zis ca e puntea de diode de la alternator, cica am noroc ca nu e dus alternatorul! Astept maine piesa, si sper sa mearga, sa nu fie si altceva!
-
Am inteles, o sa ii zic la mecanic maine! Aceleasi simptome le-ai avut si tu? Cat te-a costat? Multumesc
-
Nu stiu ce sa iti spun, sincer nu ma pricep la mecanica deloc, deci nici nu stiu unde sunt alea, spre rusinea mea!
-
Azi am pornit masina cu gandul sa plec la Iasi, am pornit si imediat s-a aprins martorul de la abs pentru o secunda, nu i-am dat atentie, am lasat-o pornita, am curatat zapada ce am mai avut de facut pe langa ea, dupa care la 5 minute, am intrat in masina, mirosea a ceva ars, aveam destule semne aprinse in bord(triung ros,abs, airbag, mai multe) si mesajul cred"power steering-stop the engine" ceva de genul asta!
Am oprit masina mi-a ramas aprins semnul de la abs aprins si triung rosu, pentru 1-2 minute, am deschis capota mirosea de acolo a ceva ars, din partea stanga (cum stai cu fata la masina), dar nu mi-am dat seama de unde!
Am bagat din nou cheia, nu mai are nici o reactie, e moarta, nu am nici claxon, nimic, invart de cheie pana maine, nu se intampla nimic!
Maine sper sa ajung la un tester, problema ca sunt din C-lung Moldovenesc, si nu stiu ce diagnostic imi pune aici!
Daca poate sa ma ajute cineva cu un sfat, va rog!
Multumesc, o seara buna, macar voua;)
-
Se potriveste, aceeasi problema am avut-o si eu, si am luat din dezmembrari una de pe un ford focus!
-
Da, multumesc mult, ti-am trimis un mail pe adresa personala!GATA. AM 2 buc SWITCH. PRIMUL VENIT PRIMUL SERVIT, bineinteles dupa HOV17:). am nevoie de adresa ca sa vi le trimit .
-
Am avut si problema aia dar am rezolvato! Asta ii putin mai grava,si mult mai scumpa!
-
pai la mine l-am inlocuit, merge la fel ca inainte, si din telecomanda , am o promisiune de la cineva ca-mi face rost.
Da da, ms mult! Sper sa o rezolv!
probleme pornire contact defect sau releu?
in VOLVO S40/V50 (2004-2012)
Posted · Report post
Problema rezolvata, am desfacut jumatate de bord, am dat jos contactul, l am curatat cu spray de contacte, am refacut contactele si de joi a pornit fara sa imi mai faca probleme! Sper sa fie de durata, sa nu fie inceputut sfarsitului pentru el! Ms pentru pareri!