Vic21

Membru
  • Content count

    43
  • Joined

  • Last visited

Posts posted by Vic21


  1. Îţi faci prea multe griji pentru nimicuri. Stai liniştit că nu e nimic contrafăcut. Dacă ţi-e frică, ai dreptul să le returnezi şi să îţi iei banii înapoi, caz în care poţi să-l contactezi pe Alex (MidnightCaller) şi îţi poate face rost tot de ulei Castrol.

    P.S.: faptul că laşi mesaje pasiv-agresive iar nu te ajută. Sincer.

    1 person likes this

  2. Ultimele drumuri făcute:

    - Bruxelles - Viena: 1100 km, am alimentat 62 de litri (parcă), comp. de bord îmi arăta range de 30 înainte de alimentare, consum mediu afişat 5,9

    - Viena - Braşov: încă 1000km (aprox). La sosirea în Braşov mai aveam range 120km cf comp bord. Plecat a doua zi la Bucureşti, ajuns cu consum mediu 5,8 

    În Bucureşti, dacă nu mă înfig în ea, stă undeva pe la 8-9.


  3. Acum 14 ore, Maurice a spus:

    Pirelli de vara, nokian de iarna daca vor supravietui scandalului similar Vag

    Nokian am deja de iarnă, au 3 ierni la activ şi mai au încă două ierni în faţă, deci nu prea am nimic de reproşat. Eram curios dacă şi cele de vară sunt la fel de bune, ţinând cont că au luat 5 stele la testele din 2015 ADAC şi alte premii de genul.

    Momentan am nişte Pirelli PZERO ROSSO şi nu prea am ce să le reproşez, poate doar pe parte de consum că nu prea mă ajută deloc. Dar după 6 ani şi mai multe defecte care au apărut pe ele (zgârieturi, gâlmă pe cea dreapta faţă) e momentul să achizţionez altele şi mă tentează, într-adevăr şi Cinturato P7 Blue. 


  4. Depinde şi la ce anume te referi concret când vorbeşti de întreţinere. A mea a văzut şi consumabile OEM, dar şi alte consumabile sub alt ambalaj care tot OEM ar fi şi nu s-a întâmplat nimic rău cu bestia. În mare trebuie să ai grijă de ea, pentru că este o maşină care are oarecum pretenţii, fiind în momentul de faţa "saloon car" junior, detronată de S90. 

    În rest, cum mai spunea cineva prin alt topic: dacă ai grijă de ea şi ea are grijă de tine.


  5. Si eu am comandat initial jante de tabla si am primit unele de S80 1 ( probabil este si cazul tau). Gaura pentru butuc era prea mare si se sprijinea roata doar pe prezoane. Eu le-am dat inapoi imediat si mi-am cumparat niste MSW 19W  7,0x16 ET45, care se potrivesc fara probleme ( jantealuminiu.ro).

    Eu nu cred ca este in regula sa stea greutatea ( care nu este mica) pe filetul prezoanelor, ele fiind solicitate oricum la accelerare si franare.

    E foarte posibil si asta, desi cei de la care le-am cumparat m-au asigurat ca sunt compatibile cu S80 II. Chestia si mai ironica este ca pana si reprezentanta vinde acelasi tip de jante, deci pe undeva pe acolo ceva e putred.

    Voiam sa ma asigur ca ceea ce mi s-a transmis la vulcanizare se confirma. In consecinta, o sa imi comand niste jante Dezent 7J x 16 x ET48.

    Raman oricum cateva semne de intrebare in legatura cu acel ET 50 din cartea tehnica. Nu prea stiu ce sa cred, dar daca toate cautarile imi intorc ET 48 pe dimensiune de 7, inseamna ca este corect.


  6. Salutare,

    Ţinând cont că vine sezonul rece, am trecut cu mândra din dotare la bocanci. Partea mai puţin frumoasă e că aceşti bocanci au ca suport nişte jante de tablă (i know, i know). La vulcanizare mi s-a recomandat să le schimb ţinând cont că aceste jante se sprijină numai în prezoane şi nicidecum pe axul roţii (sper că am zis bine). Prin urmare, am început să mă interesez de nişte jante mai adecvate şi tot ce găsesc pe toate configuratoarele pentru S80 sunt jante cu ET (offset) de 48 şi nu de 50 cum se specifică în cartea tehnică a maşinii (7J x 16 x 50).

    Întrebarea este: acest ET de 50 est limita maximă sau este recomandat? Se pot pune şi jante cu ET de 48? Care ar fi consecinţele?

    Mulţumesc şi drumuri bune tuturor!


  7. Ne bucuram odata cu tine ca ti-ai putut rezolva problema. Cat despre cauciuc, initial am crezut ca e taiat de vreun rau facator dar la cat de lovita e janta, nici nu ma mir. Si nu te mai lua dupa mecanici, "ca nu se vede in interiorul cauciucului". Pentru singuranta ta si celorlalti participanti la trafic, schimba-l.

    Din pacate au cam avut de suferit jantele la inceputuri pana sa ma obisnuiesc cu dimensiunile masinii. E altceva cand treci de pe Logan pe ditai magaoaia. Dar de atunci si pana acum am fost intotdeauna atent. Crapatura aceea se vede doar cand roata apasa pe zona respectiva, in rest nu se vede absolut deloc. Il voi schimba la primavara.


  8. Ne spui si noua la ce reprezentanta mecanici se gandesc la alte "scheme"?

    Louis Bruxelles daca esti atat de curios. Acel scheme nu era cu ghilimele si nici ironic. Se pare ca aici se respecta un anumit plan/schema/borderou/cum vrei tu sa ii spui.

    @Salman: cel mai probabil o sa o schimb la primavara. In curand urmeaza sa imi pun gumele de iarna, deci o mai las pana la sfarsitul lui octombrie - inceputul lui noiembrie. Oricum nu stiu de cand am fisura respectiva. Se poate sa fie mers si 5k km cu ea as far as I know... deci...