• Announcements

    • Adrian N

      Mentenanta   07/19/2018

      In perioada 20-05 ora 20:00 - 22-05 ora 20:00 site-ul va fi oprit pentru mentenanta. Probleme ce se vor a fi rezolvate: Problema legata de conturi(inregistrare, autentificare, schimbare parola) Problema cu spam-ul. https://www.facebook.com/groups/volvoclubrom/  

kramer

Membru
  • Content count

    17
  • Joined

  • Last visited

Community Reputation

2 Neutral

About kramer

  • Rank
    Nou venit

Profile Information

  • Sex Barbat
  • Locatie Offenburg
  • Auto Volvo S80 D4
  • Fabricatie 2014
  • Fabricatie2

Contact Methods

  • Yahoo gabi_dragutan@yahoo.com
  1. Surpriza neplacuta

    Nu e o chestie de bani. Am facut o cautare superficiala, dupa cod pe ebay.de si pe la dezmembrarile din zona mea si nu pare o piesa usor de gasit. Probleme cu masina nu am, motorul merge rotund si accelereaza frumos. Si da este un deranj mai mult estetic. Oricum, multumesc tuturor pt raspunsuri. 
  2. Surpriza neplacuta

    Fostul propietar nu stie nimic: nici usturoi nu a mancat, nici gura nu-i miroase! .  As vrea sa stiu, pe termen mediu, ar putea sa apara efecte negative? Daca da, la primul salariu, am sa comand o tubulatura si o schimb. La ochi nu mi se pare asa complicat, sa o fac de unul singur. Sau este?
  3. Salutare tuturor membrilor! Vreau sa va impartasesc si voua surpriza de care am avut parte si de ce nu, sa imi dati niste sfaturi pertinente, legate de problema pe care v-o prezint mai jos. Buun! Dupa cum am mai scris pe forum, am un Volvo S80 D4 VEA din 2014, cu 181cp, care momentan merge brici sau...un pic mai putin brici. De ce spun asta? Saptamana trecuta, privind la motor, mai curatand cate ceva pe ici colo, mai mici surubareli si aranjari, ma bate gandul sa scot si capacul motorului, cel din material gumat/ plasticat, asemanator ca si consistenta cu polistirenul, sa privesc motorul mai indeaproape si zbaaang! observ asta: puteti vedea detaliile in foto. Fostul propietar cred, a incercat carpeala asta cu un mastic, silicon, habar nu am ce material este. Deocamdata nu inteleg de ce si consecintele pe termen, scurt, mediu si lung! Stiu ca are legatura cu turbo, dar nu pricep schema. Ar putea cineva sa imi explice ce si cum si posibilele efecte? Masina merge bine, nu simt momentan nimic in neregula cu motorul, accelereaza rotund si zboara sageata pe autostrada. Dar...nu imi place ce am descoperit..=( Multumesc anticipat tuturor celor care vor dori sa isi dea cu parerea sau sa imi dea un sfat
  4. Anvelope Volvo S80 D5AWD

    Pai nu imi permit chestii ilegale. Eu circul cu masina inmatriculata in Ro in Germania si sunt destul de vizibil. Oricum nemtii sunt cu ochii pe masinile echipate necorespunzator, nu conteaza ca esti neamt, polonez, arab sau roman, daca nu esti in  regula , masina este sechestrata sì primesti amenda. Daca nu voi putea pune legal jante de 19, atunci voi pune de 18 fara regrete. Dar mai intai vreau sa ma informez, sa fiu sigur.        O seara faina! 
  5. Anvelope Volvo S80 D5AWD

    Uffa! M-am uitat azi pe stalp, nu este trecuta decat o dimensiune: 225 50 r17, fix dimensiunea anvelopelor de iarna aflate acum (inca!) pe masina.  Cred ca voi aplica solutia cu e-mailul trimis la Volvo, sa stiu ca scap de-o grija. 
  6. Anvelope Volvo S80 D5AWD

    Buna idee, asa am sa fac! Stiu ca jantele de 19 mai mult sunt fitze si confortul este minim dar na, toti avem fixurile noastre!
  7. Anvelope Volvo S80 D5AWD

    Care stalp?  E pe Ro, dimensiunea maxima din CIV este 235 40 18, pusa de RAR Tulcea.Dar am vazut pe wheels- size.com ca dimensiuni maxime 245 40 18. Ma bate gandul sa ma duc la Volvo Offenburg sa cer dimensiunile oficiale pe care le-a decis Mama Volvo. Macar asa voi cunoaste adevarul adevarat...
  8. Anvelope Volvo S80 D5AWD

    Ca sa nu mai deschid un nou topic, vazand ca aici oricum vorbim despre anvelope, ma poate ajuta cineva cu urmatoarea informatie: pot sa pun anvelope de 19 pe s80-ul meu d4 181cv, 133 kw? Manualul de utilizare nu spune clar, doar la capitolul presiune in anvelope da valorile pentru gume de 18 si pentru gume de 19. Ma poate ajuta cineva? Multumesc
  9. Anvelope Volvo S80 D5AWD

    Referitor la marca Viking nu cred ca ar fi fost muritori de foame. Firma asta dateaza  din 1931, era norvegiana, destul de raspandita in tarile scandinave. Echipeaza din fabrica modele din gama Opel, Volkswagen si Volvo. Deci faceau anvelope dinainte sa fie preluati de Continental. Parerea mea e ca nu pot fi comparati cu marcile economice, chinezarii, botezate sau nu cu nume teutonice. Si oricum voi vedea in timp cum se comporta, cum ziceam mai sus,  imi place sa experimentez si sa vorbesc in cunostinta de cauza..
  10. Nici daca il las o noapte pe rampa sa se scurga?
  11. Acu ma uitai in cartea tehnica a masinii, pe care o aveam frumos asezata in mapa ei de piele sau imitatie (nu imi dau seama exact) in torpedou. Mdaa..mintea romanului,  cea din urma: uleiul potrivit este 0w20 iar cantitatea corecta este de 5,60 litri. Cred ca incep sa ma prostesc la batranete...
  12. *experiente,  scuze...
  13. Sa zicem ca am fost prost sfatuit. Eu citisem initial pe Volvo Club Italia ca uleiul potrivit pt versiunea mea de Volvo S80 ar fi 0w30 Castrol. Vanzatorul de la care am cumparat uleiul m-a contrazis, ca trebuie 5w30. Cum este si propietar de service auto iar magazinul lui de uleiuri (numai ulei auto vinde, nimic altceva!) are 15 ani de existenta i-am dat ascultare, m-am gandit ca omul are ceva esperiente...                                                 Intrebarile care urmeaza logic ar fi: 1. Trebuie schimbat uleiul de urgenta sau pot circula asa, ar trebui sa mai dau jos din cantitatea totala actuala? 2. Care este uleiul potrivit pt masina mea si in ce cantitate?
  14. Anvelope Volvo S80 D5AWD

    Pt Ujio: treno di gomme? ;-)
  15. Anvelope Volvo S80 D5AWD

    Pai referitor la anvelopele Viking, as fi vrut sa cumpar niste Gislaved sau Barum dar mi se par destul de valabile si astea, deh, le fac Continental. De cand nu am putut intr-o iarna cu ninsoare sa urc o colina cu Michelin Pilot Alpin 3 (si alea ranforsate! =)) montate pe Mercedes, am inceput sa caut si sa probez si alte marci, nu neaparat premium: Nexen, Barum, Semperit si acum Viking. Mentionez ca am mai probat: Fulda (excelente!), Vredestein (super!) , Lassa (decente). Pe Audi am avut Continental,  sunt cu adevarat premium,  nimic de zis,  dar eu cred ca e mereu spatiu pentru noi experiente !