alinhyw

Membru
  • Content count

    66
  • Joined

  • Last visited

Posts posted by alinhyw


  1. Salutare tuturor.Va rog tare mult sa-mi spuneti si mie cum pot debloca contactul la un volvo xc 90 diesel 2003 2.4kinetic?Sa va explic:bag cheia in contact si merge doar pe treapta 1 a contactului si atat de aici e blocat si nu stiu ce sa fac?


  2. filtru de motorina a fost schimbat,si eu ma gandesc tot pe la pompa de motorina dar as fi vrut sa aflu sigur caci nu as avea chef sa arunc cu banii aiurea.de pompa de motorina mi-a mai spus si cativa mecanici de pe aici caci atunci cand motorul e in sarcina si fortez ea tre sa bage mai multa motorina si nu baga iar motorul automat se opreste.Acum nu stiu ce sa zic caci ideea e caci pe loc cand o turez peste 3000 de turatii nu se opreste.


  3. Buna ziua tuturor.Oameni buni am si eu o mare problema cu volvoul meu un s40 din 2003 motorina.Cand merg pe autostrada dupa 3000 de turatii mi se opreste motorul din senin pur si simplu fara sa se aprinda nici un martor in bord.Trag pe dreapta trebuie sa astept un minut doua dau cheie si pleaca am fost cu ea la un tester si nu sa gasit apsolut nici o eroare.In oras masina se comporta perfect nu se incalzeste mai mult decat trebuie merge ceas nu face apsolut nimic,ei cum am esit cu ea pe audostrada gata apare beleaua.Ce sa fie???????Va rog ajutatima


  4. Salutare la toata lumea.Am si eu o intrebare:ieste normal ca atunci cand am becurile de pozitie aprinse si motorul oprit cheia scoasa si deschid usa de la sofer sa nu ma avertizeze in vriun fel sonor?Caci mi sa intamplat sa uit pozitiile aprinse ziua.Caci la alte masini cand ai pozitiile aprinse si deschizi usa se aude un semnal sonor.La mine o fi sticat sau pur si simplu nu exista?Am un volvo s40 din 2003,motorina 85kw motor D4192T3.Cu respect Alin.


  5. Salut.Daca tot veni vorba de ulei aici ma bag si eu precum musca :rolleyes: si as vrea sa va intreb ce parere aveti despre uleiul MOBIL SUPER 3000 X1?Caci tocmai ce am facut schimbul de ulei la masina mea cu acest tip de ulei.

    Am uitat sa mentionez 5w40 este uleiul mobil super 3000 x1


  6. Eu zic sa stai linistit,dar totusi sa pui la saltea 500 e (pt orice event).

    Daca o luam asa..azi e una,maine alta si nu se mai termina :lol:

    Cand o sa vezi ca iti patineaza discu/nu poti depasi 60 kmm/h atunci sa stii ca tb schimbat.

    Asa mai merge multumesc de incurajare sunt mai linistit,eu vreau sa ma duca in vara asta in concediu si sa nu am probleme cu ea pe drum caci am de facut vreo 6000 de km cu ea doar in concediu dar pana atunci mai sunt 4 luni si doamne fereste o fi ceva poate da vriun semn pana plec sa nu ma lase pe drum.


  7. În general, sunetul ăla de "ţac-ţac-ţac" la oprirea motorului, numai când e ambreiajul degajat, e de la volanta obosită.

    De ce insisti sa-mi dai palpitatii caci nu stau foarte bine cu inima si nici cu banii :blink: Glumeam bineinteles o fi eu ce pot sa zic sper sa ma mai tina vreo 15000 de km daca nu e cam belea pentru mine eu totus sper sa nu fie trag si eu nadejde cum se zice,ori cum mersi mult de raspunsuri.


  8. Alin, eu cred că e volanta pe moarte... citeşte puţin

    Am citit si am si ascultat acea inregistrare.Nu se compara cu ce este la mine;la mine nu se aude absolut nimic cand motorul e turat sau sunt in mers sau sta la relanti toarce foarte frumos doar in momentul cand opresc motorul se aude ceva si nu foarte tare tre sa fii pe faza sa auzi iar daca calc ambreiajul nu se mai aude acel zgomot.Mai ales caci masina mea are 125000 de km reali si nu are facut decat un drum de romania acum vreo 2 ani in rest decand a iesit pe poarta fabricii si pana in zilele noastre a rulat numai in spania la drum intins frumos pe autostrada si mie greu sa cred ca la acesti km ar putea sa pice ceva pe la ambreiaj,volanta,rulment sau mai stiu eu ce.Acum na se poate intampla si deastea ce pot sa zic.


  9. eu am schimbat kit-ul de ambreaj VALEO si in cutie erau placa, disc + rulment!

    rulmentul cade primul! la mine asa a fost! placa si discul erau ok inca mai mergeau!

    Pai si cum s-a manifestat la tine tot asa cand oprei motorul si nu calcai pedala de ambreiaj se auzea ca un carait?Sau cum?


  10. Nu stiu care face scarta scart,deci poate fi rulmentu sau discul :).

    Cu toate ca as banui mai mult rulmentul.

    Pai in mers nu da semne ca m-ar lasa balta nu patineaza nu face nimic iar pe loc cu motorul pornit tot la fel nu se aude absolut nimic.Doar atunci cand opresc motorul se aude ceva ca un croncanit asa nu stiu exact iar cand calc pedala de ambreiaj nu se mai aude nimic.


  11. Acum daca tot se vorbeste de ambreiaj vin si eu cu o intrebare,La mine cand opresc motorul si nu tin pedala de ambreiaj calcata se aude un zgomot uratel nu foarte tare dar se aude ca un crancanit asa nu stiu exact sa va spun cum,iar cand am pedala calcata nu se mai aude nimic..... o fi vre-o broblema sau asa tre sa faca?detin un volvo s40 2003 85kw d4192t3 125.000 de km

    Imi raspunde si mie cineva?Va rogggg.


  12. Eu nu stiu sa scrie ceva, numai la alte marci scrie unde este o mandrie sa ai AirBag in scaun, la Volvo numai in portbagaj nu ai sau la motor .laugh.gif

    PS> exact cum iese prin plansa de bord la fel iese si prin scaun, iese chiar si prin pielea de pe scaun .

    Habar nu aveam de acest lucru si da intradevar ai avut dreptate firele sunt portocalii deci sunt de la AirBag.Multumesc frumos pentru raspunsuri.


  13. Aşa cum am vorbit şi în particular:

    Eu am folosit acest VIN decoder.

    Nu ştiu care-i treaba cu modelele alea, or fi acelaşi lucru, cum spuneai tu?

    Acum daca tot se vorbeste de ambreiaj vin si eu cu o intrebare,La mine cand opresc motorul si nu tin pedala de ambreiaj calcata se aude un zgomot uratel nu foarte tare dar se aude ca un crancanit asa nu stiu exact sa va spun cum,iar cand am pedala calcata nu se mai aude nimic..... o fi vre-o broblema sau asa tre sa faca?detin un volvo s40 2003 85kw d4192t3 125.000 de km


  14. Ce culoare erau acele fire? Daca erau galbene/portocalii vezi ca sunt de la AirBag-ul din scaun .

    @Ipo la S40/v40 faza 2 butoanele de incalzire sunt pe panoul de clima .

    Pai sincer nu mai stiu ce culoare au....Dar am sa ma uit si va spun.Acum intreb si eu daca ar fi de la AirBag nu ar trebui sa am ceva prins pe margina scaunului pe care sa scrie AirBeg?caci la mine nu scrie nimic si nu se vede apsolut nimic ma gandesc caci daca ar fi vreodata nevoie sa iasa de acolo doamne fereste cum iese rupe pur si simplu tapiteria?


  15. Procedura de restere a indicatorului de service ( SRI ), cel care apare pentru a va reaminti ca e timpul pentru revizie. ( standardwartung durchfuhren, standard maintanance required, etc )

    Conform sursei functioneaza pentru toate Volvo-urile incepand cu 2002 sau 2003.

    Atentie : Secretul este sa efectuati operatiunea foarte rapid, chemati un amic daca nu reusiti, eu am descoperit pe propria experienta ca mai toate operatiunile astea care se fac prin apasarea butoanelor trebuie facute foarte rapid.

    Deci :

    Sursa in engleza :

    In romaneste :

    Indicatorul SRI informeaza soferul ca este timpul ca masinii sa i se efectueze revizia periodica.Indicatorul se aprinde si ramane aprins pentru 120 de secunde de la punerea contactului.

    Efectuati procedura astfel :

    - Introduceti cheia si puneti-o pe pozitia I

    - Apasati pe butonul de resetare odometru ( tzamburusul acela din bord pentru kilometrajul temporar ) si TINAND APASAT PE ACESTA puneti cheia pe pozitia II IN MAXIM 2 SECUNDE

    - Mentineti apasat tzamburusul pana cand valoarea kilometrilor temporari se reseteaza pe 0

    Nota : La masinile din 2003 va aparea in bord indicatorul cu triunghiul galben, IN ACEL MOMENT nu mai tineti apasat tzamburusul.

    - Lasati de tzamburus in maxim 4 secunde iar un semnal audibil ( un beep ) va va confirma daca operatiunea a decurs cu succes.

    - Daca odometrul e cumva pe zero va trebui sa tineti apasat tzamburusul mai mult timp, minim 10 secunde si maxim 14 secunde.

    Nota : Daca tzamburusul nu este lasat in 4 secunde de la semnalul audibil indicatorul de service nu se va reseta.

    Nu am tradus mot-a-mo, am incercat sa explic mai babeste.

    La mine a mers resetarea si fara a auzi acel beep.


  16. Poti sa schimbi consola centrala cu una cu butoane daca SIGUR ai incalzire in scaune.

    Daca nu ai, cumperi scaune cu incalzire si butoane.

    Deci sincer sa va spun eu am vrut sa scot tapiceria sa o spal si tot chinuindu-ma eu pe acolo am vazut niste fire care intrau in scaune unul pe sezutul scaunului si celalalt pe rezematoarea scaunului si bagand eu mana pe sub tapiterie am pipait ceva metalic eu gandindu-ma ca ar fi rezistenta acuma suta la suta nu stiu caci pana la urma am ranuntat sa mai dau si tapiteria jos caci mi s-a parut destul de dificil.


  17. Salutare tuturor.Revin si eu cu o intrebare:Astazi am ocservat caci scaunele mele dupa fata au incalzire,am vazut rezistentele si firele care intra in scaune,problema e ca in bord nu am butoanele de comanda a incalzirii in scaune.Intrebarea mea ar fi:Cum as putea sa o fac functionala incalzirea in scaune daca se poate bineinteles?Masina ieste un volvo s40 2003 85kw diesel motor D4192T3.


  18. omule vorbesc de becurile din bord adica din consola de bord si acolo cred ca sunt vreo 8-10 nu stiu sigur numai la butonul de la aeroterma sunt vreo 5 parca ptr fiecare treapta in parte se aprinde un led verde la aerul conditionat sunt 2 si tot asa nu pot sa fie arse toate si sa se fi ars in acelas timp.eu cred ca sar pute sa fie vb de freo masa ceva de genul dar ma gandesc caci e cineva pe forum care sa mai intalnit cu aceasta situatie,sau stiu eu vriun electrician.na nu stiu ce sa zic si eu

    Salutare revin cu problema cu becurile caz inchis problema rezolvata.Era vorba despre calculatorul climei adica se stricase clima am fost la reprezentanta si au schimbat toata clima adica chestia aia din bord de unde se regleaza temperatura si toate cele de acolo.Un raspuns foarte bun nu mi l-au dat; de ce sa stricat? mi-au spus caci parbrizul nu ar fi bine izolat si sar infiltra apa si de aceia sar fi stricat acum nu stiu ce sa zic eu nu pre cred dar marog faptul e consumat matusica mea mai saraca cu 1003 euro caci atat a costat clima si cu asta basta.


  19. Au dreptate colegii

    Discul sta intr-un surub de centrare si sustinere

    Sau chiar doua

    Dar nu trebuie sa joace cand e roata jos. Trebuie sa stea cat de cat fix. Verifica totusi acel surub sa fie strans si sa centreze discul de frana.

    Daca nu ai discul centrat cand strangi roata, poti sa uzezi sau sa strici alte componente. Etrier, placute, senzori ABS.

    Poate mai are ceva de centrare pe partea cealalta si s-a rupt sau uzat.

    La cealalta roata e la fel?

    si la cealalta roata e la fel dar nu se misca fff tare se misca foarte putin si trebuie sa misti cu ceva forta ca sa vezi miscarea,dar eu sunt mai tipicar ce tre sa merga vreau sa mearga nu sunt dela care zice'' laso ma ca merge asa''si de aceia eram curios sa vad niste pareri de la cei care stiu.