George V70

Membru
  • Content count

    31
  • Joined

  • Last visited

Posts posted by George V70


  1. Cu ECU de V70 porneste foarte greu si nu sta pornit,moare,cred ca este alt soft t5 fata de 2.5t(merge groaznic),am incercat si cu ECU de 2.0t si merge mult mai rau fata de ECU de la 2.5t.....merge foarte rau,parca ar merge in 3, si daca se ardea modulul de clima,cred ca nu mai mergea nimic din el,mie imi merg toate comenzile,rece-cald,recirculare,A/C ON-OFF.....adica nu cred ca este ars ceva.....dar voi incerca si cu alt ECC,daca nu mai comand unu din Suedia. Multumesc de ajutor !!!


  2. Salut, si revin cu aceeasi problema.....a venit caldura si este cam greu, am fost azi si am bagat freon si ulei, am zis ca poate o rezolv dar nimic,aceleasi probleme, cu motoru oprit si cheia scoasa din contact, cand bag releul de la clima,cel ce actioneaza compresoru de la A/C se cupleaza singur,fara comanda fara contact....pus si simplu ii da +12V permanent !!! Am gasit o schema de V70 pe care o inteleg cam greu dar din cate se vede pe firul gri care vine din releu isi face legatura cu alt fir care cred ca da comanda la motor atunci cand cupleaza aerul conditionat sa creasca turatia motorului....asta cred eu si pe acel fir sa imi vina +12V, o idee sau un gand cine are sau daca a mai patit cineva asa ceva..... in momentul asta am ECM de 850 t5,nu stiu daca difera instalatia de V70 eu avand clima automata si la 850 este manuala. Am mai incercat sa ma joc cu ea fara releul de A/C si imi pleaca ventilatoru din fata si cel din interior adica merge normal, nu mai stiu ce sa ii fac ! Multumesc !!!


  3. Am gasit problema,la 850 clima este manuala,la v70 este automata,pe firul care duce din calculator catre compresor imi vine +12V continuu cand este motorul pornit,din cate am vazut si am pus schemele cap la cap 850 vs v70 am 6 fire inversate in calculator pe cablaj (mufa mare de sub calculator)..........si am o retinere sa le inversez "momentan".

    Va multumesc pentru ajutor !


  4. Acum poate sa vina si zapada,am rezolvat cu un grup intreg in stare foarte buna din Suedia, cu 200 euro cu tot cu transport. Si sa fie treaba buna pana la capat,ma bate un gand sa imi iau niste cauciucuri profi de iarna ( LAPPI WM2E) de competitie :wub:

    1 person likes this

  5. Salut. Nici nu stiu de unde sa incep ! :dontknow:

    Am schimbat motoru la dric,motor luat de la Capi,foarte multumit de achizitie "trage tare bine".....motoru luat este de pe un 850 cu clima manuala,adica A/C manual.....eu avand clima automata......toate bune si frumoase,cand pornesc motoru cupleaza si compresoru de A/C,singur fara sa ii fac nimic,am scos si unitatea de clima....si nimic,nu se opreste pana nu opresc motoru sau scot releul de la compresor,sa nu uit,instalatia este goala.

    Cine ma poate ajuta cu o schema electrica a instalatiei de A/C,sau cu o idee.

    Multumesc.


  6. Am renuntat la ideea de a face un motor din doua...trei.... masinuta a primit un 5234T de la Capi, lucrarea este facuta in proportie de 70%,probleme au fost ca a trebuit sa polizez putin din bloc sa pot monta cutia de transfer pe fata,care lovea in bloc. Sper sa nu am probleme la partea electrica........Si sa nu uit,calculatorul masinii este imperechiat cu cheia masinii (immobilizer),adica daca schimb doar calculatorul masinii ea va porni,sau va trebui sa resoftez ceva?

    Masina donatoare nu are immobilizer !

    Multumesc de ajutor.


  7. Sa incep cu al meu motor 5254T care are internele aproape ''noi'' au cam 10.000 km (pistoane,biele,cuzineti,arbore) dar acum a primit o ''crapatura'' in bloc si......gata, motorul merge bine nu bate nu face nimic doar ca pierde muuuuuuult ulei....(de sudat ....nu fac asa ceva). Ideea este ca, pe celalalt motor 5204T3 sunt dusi cuzinetii si arborele, si eu intreb acum,pot face mutarea intre motoare (interne....cuzineti si arbore) ??? Eu doar intreb ........ sa nu "sariti" pe mine daca am spus o mare prostie :)) Nu vreau sa pierd timp !

    Multumesc.


  8. Pai bun,si daca scot furtunu din valva de pe turbina si il pun la Bov,nu ar trebui sa mearga ? La mine nu merge sta 2-3 secunde si moare motoru,daca o tin din acceleratie merge dar doar atat,nimic mai mult! Sper ca nu am muncit degeaba si sa nu mearga din cauza motorasului de relanti care nu mai primeste destul aer din cauza Bov-ului care e deschis "cred eu :blink: ".....................


  9. Am montat de curand o valva blow off si nu reusesc sa o fac sa mearga,am presiune de 0,5 0,6 masurata cu ceas de presiune,am scos furtunu din valva de retur de pe turbina si l-am pus pe valva noua si nu sta motoru la relanti,merge doar cu ambele valve cuplate la vacum dar nu are efect,se aude doar un "pas" mic :( A mai montat cineva asa ceva?


  10. Mica problema,vineri am spalat motorul si acum cand se incalzeste nu mai porneste,da sa o ia dar parca ii taie benzina sau  curentul,am curatat toate sigurantele si toate releele de la motor,am curatat capac delco si fise,am inlocuit bujii...................HELP!!!!!!! nu mai stiu ce sa ii fac :'(