huby78

Membru
  • Content count

    33
  • Joined

  • Last visited

Posts posted by huby78


  1. auzi ce trseu zice calculiciu asta

    hd,sibiu,sighisoara,tirnaveni,sovata,joseni,izv muresului

    total 353 km

    cara ai habar ceva de starea drumurilor dintre orasele respective?

    mai putin drumul pina la sibiu

    sau prin brasov 402 km

    nu ma intereseaza distanta ci STAREA DRUMURILOR

    ce traseu sa aleg?

    Pana la Sibiu e bine. Daca vrei sa fie bine si in continuare ......recomand asa (valabil si pentru Roberto - numai daca vrea): Sibiu - Medias - Dumbraveni - Vanatori - Cristuru Secuiesc - Odorheiu Secuiesc - Miercurea Ciuc - Izvorul Muresului ( drumul este foarte bun si zona superba).

    Distractie placuta!


  2. Si eu am ajuns la un consum de 4,5 extra. Probabil ajungeam si la 4.2, dar au fost momente cand am simtit nevoia de adrenalina.

    Probabil diseselurile pot scoate asa un consum, dar cu benzinarele nici nu sper, la o capacitate cilindrica egala.

    Hehe......ai dreptate. Oricum nu este funny chiar deloc. Am facut doar niste teste. Este mult mai atractiv sa calci pedala cand ai loc si totusi sa nu intreci masura.


  3. Am fost eu acum 2 saptamani cu V40 -ul meu care e groaznic de jos, din Sibiu prin Sebes pana la Oasa. Nesocotind Sibiu - Sebes......vreo 50 de km pe transalpina si mi-a ajuns. Sugagul este un sat splendid....lacurile de acumulare si ele, dar drumul iti poate face praf masina daca esti o clipa neatent. Sunt portiuni neasfaltate care apar cand te astepti mai putin. Asfaltul este bun pana la Lacu Oasa. De acolo eu am mai mers vreo 5 km dar pe partea dreapta a lacului, nu pe transalpina si e groaznic (din groapa in groapa).

    Concluzia : merita facut dar cu ceva mai inalt.......si daca nu toata Transalpina macar bucatica dintre Sebes _ Obarsia Lotrului. De la Oasa nu mai este mult pana la Obarsie (cca 20 km).

    PS: Aaaaa....era sa uit. Nici n-am ajuns bine ca a venit o torentiala de vreo 1h cu piatra si toate cele de nu mai stiam pe unde sa cobor si pe unde sa stau sa nu-mi faca praf geamurile si vopseaua.  GOOD LUCK AND DRIVE SAFE!


  4. Inca nu ai stricat.Dar banuiesc ca ai mers subturat. ;D

    Ala i consumul din carte,daca nu ma insel...

    Cred ca in carte e 4,7 l/100 km dar nu sunt sigur. Oricum am vrut sa vad cat de putin poate consuma, mergand constant intre 2000 si 2500 de ture (fara acceleratii sau frane bruste). Am mers cat de lin am putut eu.


  5. Si unde gasesc eu acest AutoVit?Eu sunt din provincie, din Tg.-Mures, si dupa cate stiu la noi nu este asa ceva.

    Ps: Nu mie frica de serpi, imi plac reptilele in general  ;D

    Autotest gasesti la Sibiu. Vezi ca au si site. Au acolo o gramada de explicatii si preturi.

    Cu locatia te ajut eu, daca te hotarasti sa vii si nu-l gasesti.

    http://www.autotest2000.ro/articole/1/1/NOU-AUTOTEST-INTERNATIONAL-si-a-extins-gama-de-servicii/Page1.html


  6. Pleaca relativ din centru (mai sunt cam 600 de metri pana in centrul turistic al orasului) si merge catre cartierul Valea Aurie, pe toata lungimea parcului Sub Arini, ajungand pana la gradina zoologica. Proiectul prevede extinderea ei pana la Muzeul Satului din Dumbrava Sibiului deci inca 2 km in plus fata de lungimea actuala.

    Intradevar ar trebui facute piste dedicate biciclistilor in toate orasele din tara, dar si o campanie de educare si respect reciproc intre participantii la trafic (pietoni - biciclisti in cazul de fata).

    Exista o zona a pistei, undeva aproape de centru unde pista traverseaza o strada si unde.......surpriza, biciclistii au prioritate  :D. Dar, in fiecare zi cand trec pe acolo sunt extraordinar de atent pentru ca soferii inca nu prea dau atentie semnului cu cedeaza trecere pentru biciclete care este pus pe stalp.

    PS: Era sa uit. Durerea in zona posterioara o sa-ti treaca dupa cateva zile de folosire a bicicletei. E o chestie de obisnuinta pana la urma. ;)


  7. Aveti grija cand demontati semnalizatorul.....la piulita aia care este bagata in urechiusa de prindere intre cele doua. Pozitia este destul de incomoda si poate sa cada pe scut. De asemenea trebuie scoase toate clemele de prindere ale sticlei de far. Nu puteti mana pe oglinda (se scoate din far, dar nu puneti mana pe suprafata ei interioara). Partea cu potrivirea farului pe tija aia de pe care a iesit este un pic mai delicata dar se poate face, trebuie doar un pic de curaj si rabdare.

    Spor la lucru!


  8. Eu pornesc motorul totdeauna cu becurile stinse, dupa care le aprind si asa merg cu ele oriunde ma duc (asa m-am obisnuit). Nu cred ca este o rezolvare pornirea cu becurile stinse pentru ca la mine este deja regula......la cateva luni mi se arde un bec (preponderent faza scurta).


  9. @huby78 are aceiasi problema ca si tine.

    Pai da....ultima data mi s-a ars faza scurta acum 2 saptamani, chiar cu o ora inainte sa ajung la ITP (cred ca de data asta s-a ars de frica)  :D. Nici pana acum n-am reusit sa-mi verific incarcarea, dar cred ca de acolo incep problemele.Trebuie neaparat sa-mi fac timp pentru ca m-am saturat sa tot schimb becuri (deja sunt expert). Am reusit performanta sa-mi stric singur reglajul pe inaltime la far dar tot singur l-am si reparat (tot tacamu`....dat jos far, scos sticla, oglinda, asezat pe tija si retur  ;)).

    Mult curaj in reparatiile de unul singur sau cu un prieten ca se poate.....