melak

Membru
  • Content count

    106
  • Joined

  • Last visited

Posts posted by melak


  1. Cred ca spanurile astea sunt mai mari totusi... Dar nu stiu... nu sunt meserias. Nu eu dau garantia ca se infunda sau nu injectoarele. Ideea e ca mai multi am circulat asa cu spanuri in carcasa filtrului mai multe zeci de mii de km si nu s-a intamplat nimic rau...

    Ba chiar in service Volvo autorizat au spus ca e normal sa fie span.

    Eu l-am schimbat, dar cred ca am dat banii degeaba...

    Sent from my BlackBerry 9810 using Tapatalk


  2. Poate sa-ti infunde injectoarele si nu-ti mai pulverizeaza motorina prin toate orificiile .Asta duce la variatii de presiune si nu-ti mai lucreaza pompa normal.

    De aia e filtru de motorina sa nu ajunga aceste chestii la injectoare, nu? Mie asa mi se pare logic...

    Sent from my BlackBerry 9810 using Tapatalk


  3. Si eu am avut span in filtru (V50 2.0, 2005, 180.000 km) fara nici un simptom, masina mergea perfect. Mecanicul zicea ca trebuie sa schimb pompa, ca sa nu ma lase pe drum... Am schimbat-o, a costat vreo 1.000 euro parca, sigur nu 3.000... Masina merge la fel de bine.

    Dupa ce am schimbat-o si am ajuns la reprezentanta din Debrecen-Ungaria, acolo au spus ca nu a avut nimic pompa, la acesti kilometri a fost normal sa fie span, au spus si ei ca e din uzura pompei, dar asta merge fara probleme si daca mai iese span din ea. Doar e metal...

    Acum, ar fi interesant, daca ma ajuta cineva, ce se intampla daca intr-adevar se duce pompa? Ramai pe drum si o schimbi atunci? Sau mai are alte implicatii si deterioreaza alte piese? Ca daca nu se strica altceva, atunci eu zic ca nu trebuie schimbata... Cel putin, eu l-am schombat degeaba... Sigur cu un risc totusi de a ramane pe drum :-).

    Salut,am patit si eu acelasi lucru tot cu un Volvo S40 din 2005,doar ca eu n-am mai apucat sa vad ca am span in filtru , in schimb masina incepe sa mearga din ce in ce mai rau( si aici ma refer la acceleratie).Pot sa-ti spun ca e foarte scumpa:pompa costa in jur de 3000 Euro.Eu am mers cu masina la Bucuresti la un Service care repara sisteme de injectie,pot sa-ti repare pompa dar dureaza foarte mult,sa zicem o luna.Nu te astepta ca cei de la Reprezentanta sa-ti rezolve problema,ei zic ca nu pot sa comande componente de pe pompa.Iti da vreun mesaj la bord?

    Sa stii ca asta se intampla din cauza calitatii proaste a motorinei,ceea ce duce la o proasta lubrifiere a componentelor pompei si deaici spanul de care zici.Eu zic sa-ti rezolvi cat mai repere problema.

    Sent from my BlackBerry 9810 using Tapatalk


  4. Astea nu se potrivesc? Merita schimbate? Se poate achizitona acel suport sa nu distrug boxele vechi?

    http://www.avstore.r...2-gt-mw-162-gt/

    Multumesc.

    Ok. Cred ca cele din link totusi ar trebui sa sune mai bine decat cele originale de pe High Performance, nu? Le-as schimba numai cele 2 din usile din fata. Dar se pot monta fara a "distruge" ceva?

    Si eu am o boxa mica, sub RTI. Nu l-am auzit nici o data, dar nici nu cred ca ar fi ceva foarte calitativ...


  5. La Dynaudio sunt 3 difuzoare in fiecare usa din fata, adica vreo 300$ cele 4 difuzoare si mai ai nevoie de 2 tweetere.

    Trebuie decupat si din masca fetei de usa, are loc special ce trebuie decupat deci nu e problema mare .

    Tu ai gasit pe Ebay dif-ul de bass si medii, mai ai nevoie doar de tweetere .

    Succes .

    Multumesc de raspuns. Dar as mai avea nevoie de lamuriri.

    Cele din linkul 2 par mai meseriase decat cele din linkul 1. Ar trebui sa iau 4 difuzoare din linkul 2? Deci cele din linkul 2 ar fi Dynaudio?

    Ai spus ca mai trebuie sa cumpar 2 tweetere. Tweeterele sunt alea de la oglinda, nu? Atunci nu ar trebui sa caut 4 tweetere? Doua fata si 2 spate?

    Sau tweeterele sunt langa difuzorul gasit de mine? Ce ar iesi daca as cumpara difuzoarele din linkul 2 si la oglinzi ar ramane cele de acuma (tweetere sau nu, ce or fi ele)? Adica atat in fata cat si in spate as avea cele cumparate si cele de la oglinda. In total tot 8, cat am si acum, dar cu difuzoarele mari schimbata.


  6. Buna ziua tuturor,

    Va rog dati-va cu parerea pentru urmatoarea situatie:

    Am un V50 2004, Sistem audio High Performance, cd changer, GW500 de la Dension in completare. Nu pot sa spun ca sunt nemultumit de cum se aude, dar daca ar fi si mai bine, binenteles ca m-as bucura. NU VREAU un volum mai tare decat cel actual, dar AS VREA sunet mai frumos si putin bass in plus.

    Dupa cate am inteles din posturile anterioare, amplificatorul meu ar fi Alpine. Asa este?

    Cu cat ar ajuta schimbarea difuzoarelor, pastrand acelasi amplificator? Ma gandesc la difuzoarele originale de pe Premium Sound, adica Dynaudio. Ele se potrivesc ca prindere in locul celor actuale? Sau trebuie nu stiu ce inginerii, modificari pentru montarea lor? Pe de alta parte sunt de acord cu Bogdan G ca probabil niste ingineri au calculat combinatia amplificator-difuzor sa fie un sunet bun. Ce ar insemna in aceste conditii sa pun pe amplificator High Performance difuzoare de pe Premium Sound (adica Dynaudio). Cablajele sunt bune alea care sunt in prezent pe masina?

    Nu este nevoie de umblat si in soft pentru aceasta schimbare, nu?

    Tweeterele ( sper ca am scris bine, alea de la oglinda) ar trebui schimbate?

    Aveti ideea cat ar costa cele 4 difuzoare Dynaudio si de unde se pot cumpara? De fapt cred ca numai de la reprezentanta, nu? Oricum as intreba in Ungaria...

    Va multumesc pentru ajutor!

    Bogdan G, daca poti sa ma ajuti:

    Astea ar fi ok de schimbat? Merita schimbat numai cele 2 fata? sau cele 2 fata si 2 spate? Ele sunt la fel? Cele din link sunt bune si sunt Dynaudio?

    http://www.ebay.com/itm/Volvo-C70-06-OEM-Dynaudio-Hi-Fidelity-Speaker-30679365-/350412593610?hash=item519637d9ca&item=350412593610&pt=Car_Audio_Video&vxp=mtr

    sau

    http://www.ebay.com/itm/Volvo-C70-06-OEM-Dynaudio-Hi-Fidelity-Speaker-30797741-/230549335384?hash=item35adcfad58&item=230549335384&pt=Car_Audio_Video&vxp=mtr

    Deci, daca schimb numai boxele, ar trebui sa fie o diferenta semnuficativa, nu? Altceva mai trebuie sa cumpar (cabluri...)? La astea trebuie decupat din usa?

    Multumesc pentru raspuns.

    Melak

    Acum vad ca cele 2 nu sunt la fel. Care unde s-ar potrivi?


  7. Din pacate pt Premium Sound/Dynaudio(dupa 2007) trebuie modificate fetele de usa pe fata, trebuie decupat in dreptul difuzorului de medii .

    In rest nu ai nevoie de nici o modificare .

    Difuzoarele le poti cumpara SH pt ca noi nu te apropii (fara suparare) . Ca ordin de marime iti spun doar ca difuzoarele de bass/medii sunt 300E iar tweeterele sunt 250E adica 550E pt fata si 500E pt spate, adica 1050E (pret de Germania) pt difuzoarele din usi .

    Daca vrei sa faci totul ca la carte mai ai de bagat ceva bani,

    -100E difuzorul central,

    - ??? bani pt decupatul plansei de bord si montarea difuzorului central + grila aferenta

    -400E amplificator pt Premium Sound (are un canal in plus, canalul central din plansa de bord)

    -100E cablaj boxa centrala si soft pt Premium Sound .

    TOTAL

    ~~~~~~~~~~~~~

    peste 1700 E si nu este DYNAUDIO

    La sistemul DYNAUDIO numai pt o usa fata costul celor 3 componente (bass+medii+inalte) este de 350E(pret Germania) si 1760 lei la Midnight Caller .

    Pt Dynaudio trebuie sa mai adaugi cam 500E .

    Daca vrei si SubWoofer ala mai costa 450E .

    Multumesc pt raspuns. Intr-adevar este piperat totusi...

    Decupatul nu imi suna bine din start... M-as fi gandit numai la schimbat boxe, dar daca nu se potrivesc, atunci ramane asa cume este in prezent. Mai ales ca nici nu stiu ca va fi intradevar o schimbare semnificativa, daca schimb NUMAI boxele, fara amplificator.

    Multumesc oricum pentru informatii. M-ai linistit... :-(


  8. Asadar, revenim .

    Cand am spus OEM m-am referit la sonorizarile BASIC si High Performance, deci difuzoarele Hertz se aud mai bine decat cele de carton din sonorizarea BASIC/High Performance. A fost o scapare de-a mea, am gandit sonorizare de baza si a iesit OEM .

    Sistemul cu Dolby care poate fi Premium Sound sau DYNAUDIO are alte difuzoare, difuzoare de KEVLAR care suna mult diferit sunt mai puternice si au un bass adanc si puternic in acelasi timp. Midbass-ul lipseste cu desavarsire de aia se mai pune un difuzor care are ceva medii si foarte putin midbass .

    La masina ta in momentul de fata ai un amplif foarte fidel, iti mai lipseau doar difurile Premium Sound si era totul perfect, tu ai ales Hertz, oricum nu pot spune ca ai ales rau pt ca asta am ales si eu acum 4 ani dupa ce am ascultat mai multe difuri de buget, pe atunci niste Hertz-uri (componente) erau 400E .

    Totusi Hertz-ul nu suna mai bine decat Dynaudio/Premium Sound.

    Sper ca acum am explicat mai bine :D

    PS> Se pare ca unii moderatori nu stiu ca prescurtarile sunt permise peste tot, chiar si in scrierea de la scoala, pt=pentru, dpdv= din punct de vedere, difuri= difuzoare si amp/amplif= amplificator, HU=head unit . Excesul de zel in moderare nu face nici un lucru bun, nici macar nu creste calitatea informatiei de pe forum .

    Buna ziua tuturor,

    Va rog dati-va cu parerea pentru urmatoarea situatie:

    Am un V50 2004, Sistem audio High Performance, cd changer, GW500 de la Dension in completare. Nu pot sa spun ca sunt nemultumit de cum se aude, dar daca ar fi si mai bine, binenteles ca m-as bucura. NU VREAU un volum mai tare decat cel actual, dar AS VREA sunet mai frumos si putin bass in plus.

    Dupa cate am inteles din posturile anterioare, amplificatorul meu ar fi Alpine. Asa este?

    Cu cat ar ajuta schimbarea difuzoarelor, pastrand acelasi amplificator? Ma gandesc la difuzoarele originale de pe Premium Sound, adica Dynaudio. Ele se potrivesc ca prindere in locul celor actuale? Sau trebuie nu stiu ce inginerii, modificari pentru montarea lor? Pe de alta parte sunt de acord cu Bogdan G ca probabil niste ingineri au calculat combinatia amplificator-difuzor sa fie un sunet bun. Ce ar insemna in aceste conditii sa pun pe amplificator High Performance difuzoare de pe Premium Sound (adica Dynaudio). Cablajele sunt bune alea care sunt in prezent pe masina?

    Nu este nevoie de umblat si in soft pentru aceasta schimbare, nu?

    Tweeterele ( sper ca am scris bine, alea de la oglinda) ar trebui schimbate?

    Aveti ideea cat ar costa cele 4 difuzoare Dynaudio si de unde se pot cumpara? De fapt cred ca numai de la reprezentanta, nu? Oricum as intreba in Ungaria...

    Va multumesc pentru ajutor!


  9. Pai nu am vorbit mult cu Bogdan despre asta pentru ca tocmai imi reglase turbina si eram prea fericit :smile:.

    E destul de mult sa platesc 500 de euro de fiecare data cand desfac bornele :smile:.

    Jucaria arata bine dar sunt curios cat de mult interactioneaza cu interfata radio-cd-ului. Adica pot sa vad numele melodiei pe ecranul din masina? Sau o pot selecta de pe panoul radio-cd sau trebuie sa bag mana in cotiera?

    Asta este GW500 de la Dension. Da, se vede artistul si numele melodiei. Il poti actiona in totalitate de pe volan sau din mijloc, ca si la cd player. Melodia si artistul se vede asa cum se vede si la radio pe posturile care au asemenea posibilitate. Din pacate la GW se vede numai de 2 ori melodia (trece de 2 ori prin display), dupa aia iti arata numarul de ordine a piesei.

    ESTE OBLIGATORIU sa ai cd changer si sistem audio Performance sau High Performance. Pe Premium Sound NU MERGE. Comutarea intre cd changer si GW500 se face printr-un comutator extern, Eu l-am pus in bord unde este si navigatia. Practic acolo pui atunci si stick-ul sau ipod-ul sau ce o fi. Deci, comutarea nu se face prin butoanele originale ale masinii, dar trebuie sa faci numai cand schimbi intre GW si cd changer.

    Scula merge foarte OK. Se aude frumos, daca ai mp3-uri de calitate se apropie de calitatea audio cd-ului (binenteles comparabil numai pe sistemul masinii...). Nu am avut nici o problema cu ea. Costa mult, dar daca o cumperi, Eu zic ca nu te dezamageste.


  10. Uite aici o poza care face cat 1000 de cuvinte :D

    Asta este cel din poza. Naiba s-o ia...

    Diagnoza s-a facut de nenumarate ori. Nu a aratat NIMIC. Si am fost la reprezentanta, nu la colt de strada. Acum tot la ei l-au testat in mers cu o scula, pe care CULMEA nu a dat eroare. Dar a observat omu', ca la manifestarea erorii in grafica de functionare are o valoare iesita din comun. In baza acestei valori am comandat piesa.

    Cand am mers sa-l schimbe, l-a pus din nou pe testerul original de Volvo, si de data asta a aratat eroarea (acum prima data). Scria acolo, nu stiu cat de reala este aceasta informatie, ca aceasta valva are o diferenta de functionare mai mare de 30%. Pe asta eu o interpretez ca functiona cu sub 70% din valorile normale. Pana la 70% nu a dat NICIODATA eroare.

    Aici mie personal mi se pare (daca am judecat bine, poate cei care se pricep ma corecteaza) ca este inacceptabil ca o scula originala Volvo (Vida etc...) sa dea eroare cand o piesa functioneaza sub 70%. Si vreau sa spun ca piesa respectiva nu functioneaza in parametri normali de 1 an. Ca atunci s-a manifestat prima data problema. Deci Eu timp de un an am mers cu Ea (masina nu m-a lasat pe drum nici acum), sesizand ca este o problema, dar problema nu a fost identificata de testerul Volvo, pentru ca parametrii de functionare nu au scazut sub 70%. Puteau si ei (cei de la Volvo) sa-l seteze sa se sesizeze pe la 85%, nu? Asa poate m-au fi scutit de ceva nervi... Oricum nu am fost obligat sa il repar, ca masina mergea. Dar nu asa cum trebuie!


  11. Din pacate nu EGR-ul a fost. Cel putin nu numai... Simptomele sunt mai mici, adica se simte mai putin, dar se simte in continuare. La accelerare mai in forta, de ex in cazul unei depasiri. Dar cu simt, nu pedala la fund sa omor motorul.

    Nu mai incearca cineva cu motor de 2.0? Nu o fi un comportament normal?

    Deci in vitezele 4-5-6 la turatia de 2600 este o lipsa de putere pentru o fractiune de secunda. Ca si cum ar trece un tir langa mine, cum au mai spus altii. In viteza 5 se repeta la 2600 si pe la 2750 rotatii.

    Toata disctractia de EGR m-a costat 1800 ron inclusiv TVA. Cica oricum era pe duse... Se bloca pe deschis, asta am vazut. Adica nu se inchidea inapoi automat, trebuia impins un pic. Si era negru peste tot, si unde nu trebuia.

    Deci subiectul ramane deschis din pacate. angry.gif

    Melak

    S-a gasit!!!! Era ceva valva(sper ca il numesc bine) care regleaza presiunea turbo. Acum merge bine, nu am nici o intrerupere de forta. A costat 300 ron. Ma bucur ca l-au reparat, pentru ca eram deja disperat...


  12. In general pompa se repara. Doar in cazuri extreme se schimba. Cum adica era slabita? Cand au dat o jos au verificat si prinderea pe axa cu came. E o roata dintata acolo si daca e uzata scapa din turatie. Mergi la un service care are experienta pe tipul asta de motor. Daca stie e imposibil sa nu ii dea de cap. Mergi la o reprezentanta in ultima instanta. Iesi mai ieftin decat sa schimbi jumatate de motor cu un mecanic care o ia pe ghicite. Macar acolo incercai o alta pompa si nu o schimbai daca persista defectul. Bafta!

    Crede-ma ca am fost la reprezentanta... La Debretin si la Oradea. Nici una nu stie ce poate fi... Dupa aia am ajuns si la alti "mesteri". Pentru ca nu stiu pe cine as mai putea intreba... Ascult pe oricine...


  13. Tu ai acum efectul placebo. Ca la homeopate. Problema ta nu era egr ul. Mai mult ca sigur ca si cel vechi se putea curata. Ar fi trebuit sa incerci un test de pompa inainte. 100 lei versus 1800. Si sa le bagi egr ul vechi pe gat. Poate se curata. Si partea cu lipsa de putere nu e deloc normala. Cum sa fie normal sa simti in depasire ca nu mai trage masina?

    Pompa era slabita. L-am schimbat. Si tot nu asta este problema. Deci, pana acum: injectoare curatate(cica functioneaza la parametri normali), turbo curatat, EGR schimbat, pompa de inalta schimbata. Fata de inceput, acum am si in viteza 1-a la accelerare normala intre turatiile 1600-2200 am intrerupere de accelerare de 2, 3 ori. Cand, cum. Ca si cum ar muri motorul. Cum faceau daciile pe vremuri de la benzina murdara sau ceva duze infundate... Dupa aia revine si trage normal. Asta in viteza 1 a aparut imediat dupa ce a fost curatat turbo si schimbat EGR.

    Ceva idei? Ce sa mai incerc?

    Multumesc.


  14. Se pare ca mai sunt din astea... Nici nu-i extrem de scump...

    http://www.alibaba.com/product-gs/469479622/Volvo_S40_Widescreen_Car_Stereos_DVD.html

    Si cred ca-i mai usor de integrat decat celalalt. Cred... Nu-s de meserie. Alalalt pare sa aiba amplificator separat, ca am vazut specificat undeva 4*45. La asta nu scrie dinastea. Folosetse amplif masininii, oare?


  15. SALUTARE....am si e o problema:am un volvo s 40 20 d momentum 2005 si nu prea trage, mai bine zis intrerupe atunci cand intri intro depasire sau un deal pur si simplu parca se ineaca cand trage cand nu,si chestiune de secunde.am fost cu ea la VOLVO la Cluj si au puso pe tester si a iesit totul ok.are doar 70000 mi km nu as vrea sa cred ca ar putea fi turbina,mai ales ca nu scoate un gram de fum...astept sugestiile voastre ..va multumesc

    Eu cred ca ai acelasi problema cu mine. Vezi este un topic mai jos cu Turbo sau nu . Eu tind sa cred ca jrazvy are dreptate si e pompa de inalta. Inca nu am aflat, poate saptamana asta...


  16. @Melak nu vreau sa te sperii dar nu cred ca au descoperit inca problema . EGR-ul este super monitorizat la motorul tau si daca ramane agatat chiar o fractiune de secunda atunci ai eroare stocata . Mai degraba pare o problema de solenoid turbo .

    Din pacate nu EGR-ul a fost. Cel putin nu numai... Simptomele sunt mai mici, adica se simte mai putin, dar se simte in continuare. La accelerare mai in forta, de ex in cazul unei depasiri. Dar cu simt, nu pedala la fund sa omor motorul.

    Nu mai incearca cineva cu motor de 2.0? Nu o fi un comportament normal?

    Deci in vitezele 4-5-6 la turatia de 2600 este o lipsa de putere pentru o fractiune de secunda. Ca si cum ar trece un tir langa mine, cum au mai spus altii. In viteza 5 se repeta la 2600 si pe la 2750 rotatii.

    Toata disctractia de EGR m-a costat 1800 ron inclusiv TVA. Cica oricum era pe duse... Se bloca pe deschis, asta am vazut. Adica nu se inchidea inapoi automat, trebuia impins un pic. Si era negru peste tot, si unde nu trebuia.

    Deci subiectul ramane deschis din pacate. :angry:

    Melak


  17. Buna Tricky,

    Ai rezolvat problema cu lipsa de putere descrisa mai sus? De vreo 8 luni am si eu aceasta problema. Exact asa cum ai descris Tu. Nu este ceva normal, pentru ca Eu inainte NU am avut-o. La service-ul din Debrecen nu au descoperit de la ce este problema. Dar macar au recunoscut si ei ca este intr-adevar o problema...

    Deci, ai aflat de unde este( a fost)?

    Mersi,

    Melak

    In final se pare ca s-a descoperit problema: au pus o scula de masurat presiunea turbo sub sarcina. Adica vitezele 4-5-6 turatia cu problema: 2600 rpm. Exact la 2600 avea o scadere de presiune turbo cu 20-25% fata de normal, pentru o fractuine de secunda. Dupa aia a revenit la normal. Deci: problema e de la turbo, luat jos si curatat. Cand sa-l puna inapoi, aflam ca mai este o problema: supapa EGR. Ramane blocat pe pozitia deschis. Adica nu inchide asa de repede cum trebuie. Si de aici si scaderea de presiune turbo, pt ca el cica la 2600 ture ar trebui sa inchida. Intarziind un pic, scade presiunea si de asta si lipsa temporara de putere. Nu-s specialist, dar cam asta am inteles eu din spusele celor de la service.

    Deci, schimb si supapa EGR, dupa care o sa vad, daca intr-adevar a disparut problema. Sper sa fie asta buba, ca deja ma derenjeaza rau... Maine comanda EGR-ul, pe vineri ar trebui fie gata.

    Va tin la curent.

    O zi buna,

    Melak


  18. Descrisa de Tine Jrazvy si de Tricky. Adica aceeasi lipsa de putere, ca si cum trece un camion langa mine, dar numai in vitezele 4-5-6, numai la turatia de 2600. Atunci cand trec prin aceasta turatie accelerand. daca merg constant la 2600 rotatii, masina merge. Este chiar foarte enervant, pentru ca Te afecteaza atunci cand ai nevoia cea mai mare de accelerare: la depasiri. Injectoarele au fost testate intr-un loc specializat, in functiune cumva... fiecare in parte. Nu ma pricep foarte mult. Cred ca s-a testat cantitatea de motorina injectata de ele...Erau in parametri normali pentru acest motor. Dar totusi le-au curatat.

    Am ramas inteles cu cei de la service, ca odata cand o sa aiba o masina cu motor de 2.0 vreo 3 zile in service, atunci ma anunta, si las acolo masina 2-3 zile sa schimbe pe el de toate pe rand: pompa, turbo, etc... Neplacut...

    De asta m-ar fi interesat daca Jravzy si Tricky au rezolvat problema.

    Jravzy si la Tine era numai la 2600 turatii?


  19. E posibil sa fie un inceput de sfarsit al pompei de inalta. Daca e asa ca un rateu, o lipsa de putere cand accelerezi sunt toate sansele. La viteza mai mare simptomul este ca si cum o pala de vant puternica ar estompa viteza masinii. Te ajuta o testare dinamica pe valorile de presiune alimentare motorina. Daca la service au testat doar pe contact pus nu iese. Oricum e bine sa detectezi din timp si sa o repari. Daca stai pana cade va trebui pompa noua. Eu am patit o.

    N-au gasit nimic. Au verificat si injectoarele... Nimic. Toate analizele sunt bune, dar masina are problema descrisa...


  20. sa nu fie cumva egru putin infundat.mie nu mi face deloc cu sau fara ac, si nu pierde nici un fel de putere pe plaja 2500-3500 mai ales in a4a in care trage normal.

    fa un test de injectoare si vezi filtru de motorina si uite te si in cutia lui pe fund.

    De EGR au spus prima data si cei de la service, pentru ca era un mesaj de eroare in computer referitor la EGR. Dar, au sters eroarea, am circulat cu ea o vreme. S-a manifestat din nou de nenumarate problema si m-am intors la service pentru citire de erori. de data asta NU a mai aparut in computer mesaj referitor la EGR. Concluzia lor era ca nu este EGR-ul...

    Nu stiu ce sa fac... Schimbatul de EGR totusi costa, si nu e sigur ca asta este problema... Filtrele au fost schimbate toate in februarie, de catre cei din service. La injectoare daca este problema, ar trebui sa apara in computer, nu?