vlaad

Membru
  • Content count

    51
  • Joined

  • Last visited

Community Reputation

3 Neutral

About vlaad

  • Rank
    Junior

Profile Information

  • Locatie Bucuresti
  • Auto Volvo S40 2.0D
  • Fabricatie 2005
  1. Reparatie caseta de directie

    Am gasit pe cineva. Revin cu onluzii dupa. Sent from my GT-N8000 using Tapatalk 2
  2. Salut, Stie cineva un atelier de recondiționări casete de directie.? Sau kit de reparatie? A iesit tot uleiul pe la pistonul drept in burduf si am ramas cu volanul aproape blocat. Mulțumesc Sent from my GT-N8000 using Tapatalk 2
  3. Volvo a luat foc pe A2 !

    Eu sunt patit. Am avut norocul sa ies in parcare dupa 10min de la oprirea motorului. Alternatorul a fost de vina si scotea fum foarte tare. Mai multe diode erau complet in scurt, fapt ce a pus bateria in scurt. Sent from my Nexus 4 using Tapatalk 2
  4. Probleme EGR - ECM-0406

    :-D deh.... Prindem experienta Merci Sent from my Nexus 4 using Tapatalk 2
  5. Probleme EGR - ECM-0406

    Salut, Am rezolvat misterul. Un soarece a ros cablul ce ducea la senzorul de pozitie turbina. Toate trei fire erau "decablate" iar unul dintre el intrerupt si se mai tinea intr-o bucata de manta. Dupa "recablare" merge foarte bine. Merci Sent from my Nexus 4 using Tapatalk 2
  6. Probleme EGR - ECM-0406

    Merci Bogdan. Senzorul de pozitie de pe turbo il schimb in primul rand. Ce ma punea pe ganduri e ca pe pinul de output al egr cu egr scos am 4.6v, el fiind input (de impedanta mare) in ecm. Poate e cu pull-up si atunci se explica. Sent from my Nexus 4 using Tapatalk 2
  7. Probleme EGR - ECM-0406

    Am masurat azi tensiunea pe mufa si am referinta de 5v. Ce e interesant e ca eroare de circuit high pe egr persista si cu mufa scoasa. Ori nu o sterge mizeria de obd scanner al meu ori e scurt pe cabluri undeva. Sent from my Nexus 4 using Tapatalk 2
  8. probleme pornire la rece

    Am updatat toamna trecuta si softul de ECM. Facusem o diagnoza la Bogdan G si ECM-ul compensa din motorina si arunca fum. Fumul a disparut complet dupa intoarcerea la firmware-ul de stock. Problema cu pornirea este aceeasi. Acum ca a venit vara porneste foarte bine. Uleiul 2T a imbunatatit mult pornirea. Acum problema care o am este cu EGR-ul
  9. Salut, Inatmpin o problema tare enervanta cu masina. Am fost si la Bogdan, mi-a dat niste idei insa se pare ca problema persista chiar se inrautateste la drum lung. : Masina a mers o periaoda lunga de cateva luni cu EGR-ul deconectat. A mers decent. Am pus EGR nou si de aici au aparut problemele Simptome: Cu EGR nou connectat masina motorul merge in "hop-uri" periodice ( aprox 1sec). Se simte ca o frana de motor si ma duce cu gandul la prea multe gaze de evacuare intoarse de EGR. Daca trec de 2500rpm merge rotund dar cu putere micsorata (nu mult). Dupa un timp apare in bord "check engine" si se pierde toata puterea. Daca deconectez EGR ( si cateva chei on/off) masina merge ca si innainte. Dar nu mereu. Cate-odata imi apare "check engine" Coduri eroare: ECM-0406 Position sensor (exhaust gas recirculation (EGR)). Signal too high ECM-2263 Turbocharger (TC) control. Faulty signal ECM-2566 Position sensor turbocharger (TC). Signal missing ECM-0234 Turbocharger (TC) control. Pressure too high Ultimele 3 erori nu le aveam pana la schimbarea EGR-ului. Bogdan G mi-a recomndat sa inversez intre ele valavele de control (turbina si clapeta). Am incercat insa nu se schimba nimic. Deduc ca nu valva este problema. Ce ma duce acum gandul e sa nu am o problema pe partea de fire sau alimentare. - Daca senzorii au aceasi sursa pt tensiunea de referinta sau alimentare e posibil sa imi apara concomitent aceste probleme? - Are cineva pinout-ul conectorului de EGR? O sa incerc sa masor alimetarile valvei. - Alte idei? Nu m-as apuca sa desfac inca turbina daca nu va fi absolut necesar. Multumesc Exista siguranta pentru circuitul de 5V?
  10. Salut, Eu pun de ceva timp ulei 2T si ma declar foarte multumit. Am pus pana acum Jaso FD de la Mol. De azi am incercat ceva nou, tot Jaso FD dar de la Divinol. E interesant dintr-un singur punct de vedere: recipientul. Vine intr-o sticluta de 100ml si daca nu ma insel e suficienta cam pentru aprox 33 l. Exact cam cat este nevoie pentru o alimentare facuta pana ca acul sa intre pe rosu (la S40-ul meu cu rezervor de 50l ). Uleiul l-am gasit la Hornbach, pana in 7 Ron. Am atast si poze. Daca l-a mai incercat cineva, niste impresii ar fi utile. Eu am mers deja cu el vreo 50km si nu vad nici o diferenta fata de Dynamic Garden 2T. Motorul ramane la fel de silentios, cel putin pana acum.
  11. probleme pornire la rece

    Am urmat sfatul cu ulei 2t in motorina. Tin sa spun ca s-a imbunatatit simtitor pornirea la rece dupa numai 3 rezervoare. Cine stie .....poate se repara singur. Oricum recomand. porneste mult mai bine, merge mult mai bine si chiar consuma mai putin.
  12. Merci. O sa incerc cu mesterul. Poate face o lucrare buna ;-) Sent from my Galaxy Nexus using Tapatalk 2
  13. Salut, Stie cineva daca se poate si unde se poate repara/ schimba pielea de pe "maciulia" de la schimbator (knob)? Alta noua la pret decent are cineva? Merci Sent from my Galaxy Nexus using Tapatalk 2
  14. probleme pornire la rece

    Am revenit la soft ecm originql. Am fost la constanta la kamsas. Cei de la primus, dupa multe telefoane, nu auvreusit nici macar sa ma programeze in saptamanile viitoare. Oricum, nu mai iese nici o picatura de fum. Si nici o eroare pana acum de la fpr. Pornire relativ buna la rece (oricum mult mai bine dupa ce am curatat valva). Multumesc pentru sfaturi in timpul acestui post Sent from my Galaxy Nexus using Tapatalk 2
  15. Da. Il ridici din judetul devresedinta. Trimitvei carnetul. Dar, cererea devreducere a pedepsei se face la inspectoratul judetean, din judetul de unde ti-a ridicat carnetul. Aiurea. Ai si optiunea sa depui la directia generla a politiei rutiere din buc, daaaarrrr........ O trimitvei cubposta militara si s-ar putea sa dureze 2 saptamani sa ajunga. Si se duc poate pe apa sambetei si primele 30 zile. Sent from my Galaxy Nexus using Tapatalk 2