vlaad

Membru
  • Content count

    51
  • Joined

  • Last visited

Posts posted by vlaad


  1. Eu sunt patit. Am avut norocul sa ies in parcare dupa 10min de la oprirea motorului. Alternatorul a fost de vina si scotea fum foarte tare. Mai multe diode erau complet in scurt, fapt ce a pus bateria in scurt.

    Sent from my Nexus 4 using Tapatalk 2


  2. Am updatat toamna trecuta si softul de ECM. Facusem o diagnoza la Bogdan G si ECM-ul compensa din motorina si arunca fum. Fumul a disparut complet dupa intoarcerea la firmware-ul de stock. Problema cu pornirea este aceeasi. Acum ca a venit vara porneste foarte bine. Uleiul 2T a imbunatatit mult pornirea. Acum problema care o am este cu EGR-ul :)


  3. Salut,

    Inatmpin o problema tare enervanta cu masina. Am fost si la Bogdan, mi-a dat niste idei insa se pare ca problema persista chiar se inrautateste la drum lung.

    :

    Masina a mers o periaoda lunga de cateva luni cu EGR-ul deconectat. A mers decent.

    Am pus EGR nou si de aici au aparut problemele

    Simptome:

    Cu EGR nou connectat masina motorul merge in "hop-uri" periodice ( aprox 1sec). Se simte ca o frana de motor si ma duce cu gandul la prea multe gaze de evacuare intoarse de EGR. Daca trec de 2500rpm merge rotund dar cu putere micsorata (nu mult). Dupa un timp apare in bord "check engine" si se pierde toata puterea.

    Daca deconectez EGR ( si cateva chei on/off) masina merge ca si innainte. Dar nu mereu. Cate-odata imi apare "check engine"

    Coduri eroare:

    ECM-0406 Position sensor (exhaust gas recirculation (EGR)). Signal too high

    ECM-2263 Turbocharger (TC) control. Faulty signal

    ECM-2566 Position sensor turbocharger (TC). Signal missing

    ECM-0234 Turbocharger (TC) control. Pressure too high

    Ultimele 3 erori nu le aveam pana la schimbarea EGR-ului.

    Bogdan G mi-a recomndat sa inversez intre ele valavele de control (turbina si clapeta). Am incercat insa nu se schimba nimic. Deduc ca nu valva este problema.

    Ce ma duce acum gandul e sa nu am o problema pe partea de fire sau alimentare.

    - Daca senzorii au aceasi sursa pt tensiunea de referinta sau alimentare e posibil sa imi apara concomitent aceste probleme?

    - Are cineva pinout-ul conectorului de EGR? O sa incerc sa masor alimetarile valvei.

    - Alte idei? Nu m-as apuca sa desfac inca turbina daca nu va fi absolut necesar.

    Multumesc

    Exista siguranta pentru circuitul de 5V?


  4. Salut,

    Eu pun de ceva timp ulei 2T si ma declar foarte multumit. Am pus pana acum Jaso FD de la Mol. De azi am incercat ceva nou, tot Jaso FD dar de la Divinol. E interesant dintr-un singur punct de vedere: recipientul. Vine intr-o sticluta de 100ml si daca nu ma insel e suficienta cam pentru aprox 33 l. Exact cam cat este nevoie pentru o alimentare facuta pana ca acul sa intre pe rosu (la S40-ul meu cu rezervor de 50l ). Uleiul l-am gasit la Hornbach, pana in 7 Ron. Am atast si poze.

    Daca l-a mai incercat cineva, niste impresii ar fi utile. Eu am mers deja cu el vreo 50km si nu vad nici o diferenta fata de Dynamic Garden 2T. Motorul ramane la fel de silentios, cel putin pana acum.

    post-2580-0-86320900-1352872629_thumb.jp


  5. Am revenit la soft ecm originql. Am fost la constanta la kamsas. Cei de la primus, dupa multe telefoane, nu auvreusit nici macar sa ma programeze in saptamanile viitoare. Oricum, nu mai iese nici o picatura de fum. Si nici o eroare pana acum de la fpr. Pornire relativ buna la rece (oricum mult mai bine dupa ce am curatat valva).

    Multumesc pentru sfaturi in timpul acestui post

    Sent from my Galaxy Nexus using Tapatalk 2


  6. Da. Il ridici din judetul devresedinta. Trimitvei carnetul. Dar, cererea devreducere a pedepsei se face la inspectoratul judetean, din judetul de unde ti-a ridicat carnetul. Aiurea. Ai si optiunea sa depui la directia generla a politiei rutiere din buc, daaaarrrr........ O trimitvei cubposta militara si s-ar putea sa dureze 2 saptamani sa ajunga. Si se duc poate pe apa sambetei si primele 30 zile.

    Sent from my Galaxy Nexus using Tapatalk 2


  7. Am fost si pe acolo :-) si a stat aproape 2 saptamani. M-am riscat azi si am scos EGR si pompa de inalta. Am curatat egr-ul, si i-am mai intors arcul cu jumatate de spira. Am uns partea culisanta cu vasilina cu granule de cupru. Nu se mai blocheaza deloc. Am demontat valva de presiune, am curat-o cu un spray bun, clatita cu diluan si suflata bine cu aer comprimat. Am unso putin cu ulei in interior. Nu mai am nici o eroare si masina trage de rupe. Am ajuns pana la constanta si se comporta extraordinar. Am obs o crestere f f mare de putere. Astept insa maine dimineata sa vad si cum porneste. Dupa montarea pompei a pornit f repede. Nu mai intra in eroare la accelerare cand esti subturat.

    Chiar daca va porni usor sunt constient ca atat egr-ul cat si fpr-ul sunt f uzate si nu vor mai tine mult, insa mi-ar confirma cauza pornirii greoaie, erorilor la accelerare, etc.

    Revin maine la "rece"

    P. S. Mulțumesc Bogdan pt ajutor si sfaturi.

    Sent from my Galaxy Nexus using Tapatalk 2

    Scuze de greseli gramaticale, dar ma justific oarecum ca am scris pe telefon in graba.

    Sent from my Galaxy Nexus using Tapatalk 2


  8. Am fost ieri la Bogdan. Ma bucur ca am facut lucru asta. E pentru prima data cand vad o diagnoza facuta cu cap, simt de raspundere si in cunostiinta de cauza. Concluziile sunt urmatoarele. Buba e regulatorul de presiune de pe pompa de inalta. Am sa incerc sa o gasesc separat desi se vinde doar cu pompa cu tot. Daca cineva imi poate da o mana de ajutor sa o gasesc separat raman dator si as aprecia foarte mult.

    Voi mai schimba sau curata Egr si voi pune softul original pe masina, dupa ce rezolv cu valva.

    Cei care au aceeasi problema au rezolvat ceva?

    Numai bine

    Sent from my Galaxy Nexus using Tapatalk 2

    1 person likes this