jrazvy
Membru-
Content count
548 -
Joined
-
Last visited
Posts posted by jrazvy
-
-
Nu se potrivesc. Cele dupa 2007 sunt mai mici. Trebuie schimbata bara, aripile si probabil si prinderea. Deci..
-
Auris e facut probabil pentru standardul de inaltime japonez. La 160 cm esti considerat inalt . De altfel asta am observat si la francezi. Chiar daca iti iei clasa mare, pozitia soferului este calculata la o medie de 1,75m inaltime.
Suedezii sunt mai inalti!
-
Tu acum ce faci: ne spui ce a zi s si Bogdan mai sus, ca si cum el te a intrebat pe tine? Cred că ar trebui să i spui un "mulțumesc" lui Bogdan. Poate chiar cu M mare!
-
Daca ar fi si castigurile in RO în aceeași proporție. ..
1 person likes this -
Bogdane, omul e din Bârlad. Cred că e destul de departe de cineva care se pricepe.
Daca iese fum inseamna ca nu e pompa. Ai ceva crapat sau slabit.
-
Pai daca vor bizoni! Nu le mai place caii (asta a fost făcută intenționat ca se loveau doi "c" cap în cap)!
-
Cred ca daca pornești cu farurile pe auto se duc mai repede. Mi era lene sa le opresc la pornirea motorului. Asta ar fi un inconvenient la xenoane. Nu te bucuri de funcția auto la faruri.
-
La a mea chiar se simt cei 136 de mânji. Dar nu am dpf. De fapt cam ala ii tine de copite..
Aseis.. moama, dar a cui o fi??
-
Ar avea ceva sa pui cate 2 pe fiecare far de la început? Pentru siguranță. Sunt destul de ieftini. Si daca se arde unul macar nu ramai fără prezervativ (protecție). Asta daca nu se anuleaza unul pe altul sau alte minuni. Nu ma pricep. Dar nici sa stau sa ma uit mereu daca s a umflat condensatorul.
-
Mulțumim pentru informații. Intr adevăr daca le lasi pe auto intra in avarie câteodată și nu se aprinde cateun bec. Apare pe bord eroarea. Nu e nici un bai. La următoarea pornire își revine. Și condensatorii ar mai trebui schimbați din când în când. Se mai umfla.
-
Pai da un exemplu, doua daca ai testat. Ca sa stie oamenii sa si cumpere.
-
La Sincai.
-
Mi e mi a sarit in ochi eroarea cu supapa de combustibil. Fa i un test pe banc la pompa de combustibil. Sa nu fie pompa dusa.
-
Pai nu ai citit mai sus. Nu am schimbat decat un bec. Dar beneficii mari. Cu halogen e chiar foarte riscant ( nu vezi nimic daca ploua). Nu stiu cum au lansat pe strazi cei de la Volvo masini cu asemenea lumini (dpdv safety).
Cred ca si tipul de xenon AM conteaza. Mie cred ca mi ai pus fuqiang.
Bogdan, incearca si tu pe Cobai. Le lasi o zi aprinse si dai drumul seara la stergatoare.
-
Iti da in mers in nas un moment? Asa daca mergi constant la drum lung. E ca o senzatie de frana de motor scurta.
-
Sunt foarte multe detalii... Doar o cautare si apar!
1.cu xenon se vede mult mai bine decat cu halogen. Trebuie doar reglate farurile.
2.trebuie musai cu condesator de protectie pentru a nu arde motorasul de la stergatoare Si arata eroare in cazul in care nu se aprinde un far.
3.daca sunt bine montate si sunt cat de cat fiabile tin mult si bine fara probleme majore. Merita clar fata de halogen. Nici nu incape comparatie. Eu am de vreo 3 ani si nu am avut probleme.
Din pacate am inteles ca nici Bogdan nu mai monteaza pe acest model.
-
Mama lor de nemți! Ne sabotează ca să ia lumea numa' biemveuri..
2 people like this -
O fi lasat o duzina de pisici închisa in masina!
-
E bine de știut. Ca să înjurăm în ordinea scrisă de tine!
-
Tragi usor de fire. E doar înfipt. Nu e răsucit.
-
Vezi va la leduri trebuie sa respecti polaritatea. Merg puse numai intr o singura pozitie. Incearca sa le intorci.
-
Cred ca la Pejo daca scoti mufa si o pui la loc merge injectorul!
Ce a patit el e problema de electronica Volvo. De, pentru siguranta noastra. Dar nu si a portofelului!
-
Probabil ca e refurbished si de aia..
-
Aoleeeu! 2000 € pentru o mufa de injector scoasa?? Ii dădeam foc si incasam polița casco.
Ce ieftin e sa ai Volvo!
volvo s40 1.6d
in VOLVO S40/V50 (2004-2012)
Posted · Report post
Si ai impresia ca dpf ul este mai ieftin?