tetupb@gmail.com

Membru
  • Content count

    57
  • Joined

  • Last visited

Posts posted by tetupb@gmail.com


  1. Salutare,

    Trebuie sa schimb uleiul la cutia de viteze pentru masina din semnatura.

    Pe langa oferta de ulei original am primit oferte atat de 75W80 cat si pentru 75W90.

    Ce ulei sa pun? Care sunt diferentele? Singura diferenta e ca unul e mai gros sau mai putin gros?

    Ca si marca mi-au fost recomandate mobil, elf, total.

    Multumesc,

    Florin


  2. unde ai schimbat bucsele? si eu le-am schimbat acum 3 zile undeva in provincie si s-a chinuit putin sa le schimbe.

    Am pus si eu unele scan tech acum 2 ani, le-a modificat mecanicul ca nu s-au potrivit prea bine, si iata ca acum le-am schimbat din nou, de data asta cu cele scumpe originale.

    Sper sa nu mai pice pentru urmatoarii 10 ani cel putin.


  3. Ultima presupunere, a ultimului mecanic care a vazut-o, e ca troncanitul ar fi de la volanta iar scartaitul de la placutele de frana.

    Prin urmare decizia luata este de a astepta sa vad daca se agraveaza troncanitul iar scartiitul... o sa incerc si ce a zis Adi2727 si daca nu e de acolo o sa merg pana termin placutele si vedem dupa ce le schimb daca era de la ele.


  4. Nu sunt sigur. Scartaitul de acolo pare ca se aude, roata dreapta fata.

    Daca dau in gropi nu se aude troncanit, tampon/suport motor verificat, planetara verificata, in curbe nu troncane. Doar la frana de motor sau plecat de pe loc brusc se aude acest troncanit. Acum cand scriam mi-a venit ideea sa ma uit si la baterie, poate nu e stabila si o fi de acolo. Troncanitul nu pare de metal, se aude ca si cum ar lovi ceva de plastic.


  5. Salutare,

    De ceva timp imi scartaie masina ca o roaba stricata, ne-unsa.

    Am observat ca atunci cand masina are viteza mica se aude un scartait care creste in intensitate odata cu cresterea rotatie la roata, iar dupa 40-50km/h dispare, sau poate e viteza mai mare si nu mai aud eu. Vi s-a intamplat?

    De asemenea cand plec de pe loc mai brusc sau cand fac frana de motor mai brusc se aude un troncanit de parca ar lovi cineva cu un ciocan de lemn in janta.

    Am fost la o gramada de mecanici, s-au verificat bielete, tampon motor, bucse, articulatii pe stand ITP etc

    Daca mai e cineva care a patit-o poate imi mai dati idei de verificare.

    Merci!


  6. salut,

    Cu toate ca e postul destul de vechi ma risc sa intreb.

    Pana la urma ai bagat gaz? Ce instalatie?

    Eu am AGC Compact doar de 1600 km. Ca bani imi este clar ca merita, in 10.000 km mi-am recuperat investitia.

    Intrebarea mea este daca ti se aprinde check engine (portocaliu). Dupa 200 de km mi s-a aprins, am corectat eroarea, dar dupa 200 km s-a aprins din nou. Eroare zicea ceva de amestec, erau de fapt 3 erori doua ziceau ceva de oxigen insuficient si una ceva cu sonda lambda.

    Din cate am vazut la alte masini e destul de des intalnita eroare si masinile merg fara nici o problema. La Volvo aveti ceva experiente de genul? Creste consumul, afecteaza cumva? Tin sa mentionez ca la mers nu se sesizeaza nici o diferenta, iar treaba cu pierdut de putere e doar la nivel teoretic. Practic nu se observa cei 7-10 cai pierduti.

    Fata de data cand se discuta acest topic acum benzina e dublu la pret.

    Numai bine!


  7. Aceeasi intrebare am pus-o si eu cand am descoperit problema. Nu stiu daca afecteaza in timp, ce iti pot spune e ca merg asa cu ea de aproximativ 1 an si nu pare sa ii fi afectat mersul in vreun fel.

    Concluzia mea din raspunsurile de pe forum si alte pareri (neavizate ce-i drept) e ca nu influenteaza mersul masinii, doar ca la un moment dat s-ar putea sa ai probleme cu pornirea. De asemenea un alt simptom care va aparea in timp e sa se opreasca cand vrei sa pleci de la semafor de ex.

    Din cauza pretului piperat al piesei o sa aman cat de mult se poate momentul. Intre-timp sper ca din aceasta cauza sa nu dau in alte belele. Daca afli tu ceva suplimentar sa ma anunti si pe mine te rog. O alta recomandare primita pe forum a fost sa merg cu ea mai turata, peste 2500 de ture.


  8. M-am uitat pe forum sa vad daca a mai intampinat cineva problema mea cu instalarea Vadisului si nu am gasit. Culmea e ca alta data mi-a mers, dar am reinstalat windowsul si acum nu mai vrea. Problema e ca imi cere security letter password la instalare si de aici nu ma mai lasa sa fac nimic. Daca o debifez din custom la sfarsit cand sa ii dau drumul imi spune ca nu e instalat complet. Am downloadat si torentul de la inceputul discutiei si torentul lui roberto. La ambele aceeasi problema. A mai intampinat cineva problema asta? Cum ati rezolvat?


  9. Cu arcul asa am cumparat-o. Verificare amortizorului a fost facuta manual. Sa inteleg ca nu stiti nici o cauza care ar putea strica telescopul in cateva mii de kilometri.

    Cand mi-au pus amortizoarele mi s-a parut ca pe dreapta s-au chinuit mai mult. Mi-a dat impresia ca una dintre bielete e putin mai lunga. O sa le masor sa vad daca au aceeasi dimensiune. Daca pe dreapta e varianta mai ieftina, mai lunga, e posibil ca asta sa fi stricat amortizorul?


  10. Salut,

    Cu toate ca e vechi subiectul pentru mine s-ar putea sa fie de actualitate.

    In devizul de probleme de la volvo mi-au trecut si fuzeta dreapta spate ( in engleza ARM). Este vorba despre acelasi lucru? pentru ca eu am pret de la Volvo de 1450 RON? Sunt convins ca pretul este mult mai mare decat cel normal dar totusi... de la 150 lei e diferenta mare. mihai_S40 ce parere ai?


  11. Salutare,

    Istoricul preoblemei mele suna cam asa:

    Prin ianuarie am schimbat amortizoarele pe fata. Astazi avand o problema cu un trancanit din cauza barei stabilizatoare ma duc la service ca sa ma asigur ca e numai de la bara stabilizatoare si acolo surpriza. Mecanicul imi spune ca amortizorul dreapta fata este praf.

    Acum intrebarea mea este ce rezolv eu daca schimb din nou amortizoarele? Ca asta ar insemna sa tratez decat efectul dupa parerea mea, dar cauza? Care poate fi cauza ca un amortizor Sachs sa se strice intr-un interval de 5 luni interval in care nu am facut mai mult de 4000 KM? De asemenea mi-a zis ca e defect si taler amortizor fata.  Mentionez ca atunci cand am schimbat amortizoarele mi s-a spus ca pe dreapta am arcul slab, deaceea ar si sta masina putin inclinata in dreapta.Oare sa fie de la arc, de la taler, de la flanse? Ce mi-a stricat amortizorul asa repede? Voi ce spuneti?


  12. Motor 1.8 122 CP 2003 -  Buc-Sighetu Marmatiei-Buc + mers pe traseu de munte cu serpentine, in total de 1600 km am avut un consum mediu de 8.6 pe computer. Real calculat cu regula de trei simple (cata benzina am consumat/ numarul de km efectuat) , 9.6 l /100km. La dus si intors am avut masina full de bagaje plus 4 persoane, prin serpentine doar 4 persoane. Concluzia excursiei, trage foarte greu pe serpentine cand e grea daca o las pe treapta de viteza mai mare. De aici si consumul ridicat, am mers numai cu a 2-a si a 3-a unde era de urcat.


  13. Am schimbat intr-un final fulia de alternator. Am schimbat-o fara acea scula speciala. rezultatul a fost urmatorul: A incercat un mecanic vreo 3 ore sa o schimbe si nu a reusit. In acest timp si-a rupt vreo doua tubulare. Apoi am mers la altul care initial mi-a zis ca are ce ii trbuie. intr-adevar avea o scula care parea ca merge insa surpriza nu a mers nici aia. Dupa vreo alte 3-4 ore de chinuiala timp in care a disparut cu alternatorul vreo jumatate de ora se intoarce cu piesa schimbata, vreo 3 gratii de la carcasa alternator sparte si paleta alternatorului putin strambata. A indreptat cu o surubelnita paleta strambata l-a montat si merge, insa cu pretul acelor gratii sparte. Prin urmare acum cureaua nu mai pare ca are joc. Nu stiu cat mi-ar fi luat aia la reprezentanta Volvo pentru lucrarea asta dar macar o faceau in 5 minute. Daca cineva o sa mai aiba nevoie sa schimbe fulia recomand calduros cautarea cuiva care are scula necesara si care sa mai fi schimbat la Volvo fulia.

    Bafta!

    @ dj_claudiu - vad ca se cam confunda problemele noastre, te regasesc si in acest topic.


  14. Merci de raspunsuri. Se pare ca e problema des intalnita la tipul asta de motor. M-a lamurit Midnight. O sa inregistrez totusi si sunetul ca sa fie aici pe forum pentru altii care vor aceeasi problema. Oricum de cand mi s-a confirmat care e problema am bagat piciorul in acceleratie si am mers mai tot timpul peste 3000 de ture indiferent de treapta de viteza. La viteza mare am schimbat chiar peste 4000. Rezultatul a fost ca dupa un asemenea mers nu se mai aude la fel rontaitul acela decat rareori. Acum e mai mult ceva continuu mai silentios. Am reverificat si distributia, e ok.


  15. Midnight i-am intrebat pe ei pentru ca am vazut ca si tu le ceri parerea cand ai vreo dilema.

    Nu e vorba ca nu te-am crezut insa in 5 minute cat ti-am explicat eu ce are masina si la cat de agitat eram e foarte posibil ca tu sa nu fi inteles exact problema. Si cand ma gandesc cat costa exact ca un om bolnav care nu crede ca are ceva grav mai intreb in stanga si-n dreapta. De asemenea am intrebat pe forum pentru ca nu am inteles mare lucru din ce mi-ai spus tu la telefon, mi-a ramas intiparit doar pretul si pana  luni cand vorbeam cu tine vroiam sa inteleg mai bine ce imi trebuie. In concluzie te rog spune-mi ce trebuie defapt schimbat? Atat supapa cat si variatorul sau doar variatorul? Marea problema e ca o sa plec de sarbatori pana in Maramures si ar insemna ca banii de concediu sa ii dau pe piesele astea. pe de alta parte nu vreau sa plec spre Maramures si sa imi moara masina pe acolo.

    Oricum merci de raspuns si sper ca imi intelegi disperarea si imi poti accepta nepriceperea.