-
Content count
8,962 -
Joined
-
Last visited
Posts posted by Midnight Caller
-
-
Nu știu de ce nu luați voi un cablu chior VAG-COM usb to serial și sa instalați VOL-Fcr
Sent from my ONE A2003 using Tapatalk
-
O segementezi. Alta varianta nu ai din păcate.
Sent from my ONE A2003 using Tapatalk
-
G, o fi fost schimbata cu una de pe PolarParts, ca alea știu ca erau subțirele rau
Sent from my ONE A2003 using Tapatalk
-
Wahlberg e răspunsul Autototal la versiunea ieftina vândută de alți furnizori, gen Optimal, StarLine, PoweLine, Pârț-Power și alte ilustre necunoscute pt segmentul ieftin.
Banii de manopera sunt ai tai
Sent from my ONE A2003 using Tapatalk
-
Pe principiul când nu găsești sau e prea scumpa o piesa, bucsezi una de Dacie ))
Sunt curios cât va tine, la Dacie cam crăpa fix membrana asta
Oricum felicitări pentru inventivitate și munca depusa!
Sent from my ONE A2003 using Tapatalk
-
Yeo, confirm ca mașina a venit cu frâne pe 16" (300mm). Cele de 320 le vei găsi în general pe D5-uri și T5-uri
Sent from my ONE A2003 using Tapatalk
-
Ia lasă-mi te rog aici o serie de șasiu sa verific.
Sent from my ONE A2003 using Tapatalk
-
Dacă la 83 tine vreo 280-300,la 82 o tine 450. Măcar sa ai tu turbina sa respire caii aia )
Sent from my ONE A2003 using Tapatalk
1 person likes this -
Da, aici este corect
Sent from my ONE A2003 using Tapatalk
-
De ce Doamne Iartă-mă sa pilesti din pistoane în loc sa alezezi blocul!!?
Sent from my ONE A2003 using Tapatalk
2 people like this -
Vreau sa vad și eu service-ul ala care schimba ambreiaj la XC60 în 2-3 ore =)))
Sent from my ONE A2003 using Tapatalk
3 people like this -
Pentru scartaiala la plecarea din rampa sau forțat -> kit ambreiaj cu volanta. Dacă mai duce, las-o asa momentan.
Problema la ușa spate se rezolva prin înlocuirea ansamblului, e problema tipica platformei Ford.
Sent from my ONE A2003 using Tapatalk
-
Încearcă sa te duci pe Baicului la Uncas Nicu. Ți-l demontează, montează și repara acolo.
Sent from my ONE A2003 using Tapatalk
-
Probabil a murit pompa de benzina. Am mai pățit-o la un client, fix cu aceleași simptome.
Sent from my ONE A2003 using Tapatalk
-
Pe eBay ai încercat?
Sent from my ONE A2003 using Tapatalk
-
Este fix aceeași firma, aceeași persoana face programările și la excellence și la primus...
Sent from my ONE A2003 using Tapatalk
-
Din câte îmi amintesc am vorbit aseară la telefon cu tatăl tău și l-am rugat sa îți transmită sa te uiți la curele, apoi sa ma sune înapoi sa îmi spună ce și cum ca să te pot ajuta mai departe.
Nu am mai primit ulterior niciun telefon și am presupus ca ai rezolvat problema...
Sent from my ONE A2003 using Tapatalk
-
Ia încearcă tu sa mergi câteva zile exclusiv pe benzina și zi-ne dacă mai face... Din câte mașini pe GPL am reparat, aproape fiecare avea câte o problema care dispărea la dezactivarea instalației.
Sent from my ONE A2003 using Tapatalk
-
Mașina are gaz (GPL)?
Sent from my ONE A2003 using Tapatalk
-
Fa alta chestie, dar implica putina complicare ȘI MULTA ATENȚIE.
Leagă un consumator la mufa pompei pe pinii de alimentare (mufa mama, de ex un bec de faza scurta) ca să tragi curent din releu și măsoară în paralel pe picioarele becului tensiunea când pui contactul, ca să afli dacă ai pierderi pe fire sau releul nu aclansează complet și e defect.
Spun MULTA ATENȚIE pentru ca ar fi bine sa nu ai prea multe scântei pe acolo,lucrand in zona rezervorului. Ar trebui sa ai aproximativ aceeași tensiune ca a bateriei (max câțiva zecimi de volt mai puțin)
Sent from my ONE A2003 using Tapatalk
1 person likes this -
Releul de la pompa este în CEM, la picioarele pasagerului
Sent from my ONE A2003 using Tapatalk
-
Puneți doar pompele FTE care vin cu tija metalica (și in cutia de SACHS tot FTE este, dar alt model)
Sent from my ONE A2003 using Tapatalk
-
Mufa de la pompa de motorina din rezervor... Doar de aceea vorbim, nu?
Sent from my ONE A2003 using Tapatalk
-
Exact. Ori comanzi o mufa de la dezmembrari, ori înlocuiești pinii doar. În principiu doar cel de plus parca oxidează, este unul dintre cei din mijloc. Degeaba ai schimbat pompa dacă pinul e distrus și oxidează în continuare.
Sent from my ONE A2003 using Tapatalk
Probleme alimentare Volvo V50 1.6d
in VOLVO S40/V50 (2004-2012)
Posted · Report post
Schimba regulatorul de pe pompa și ar trebui sa scapi de problema
Sent from my ONE A2003 using Tapatalk