iD-entity

Membru
  • Content count

    83
  • Joined

  • Last visited

Posts posted by iD-entity


  1. Salut, revin cu o comandă babană pentru S40 - 2009, seria de șasiu YV1MS76E292467221 : 

    - un preț pentru barele transversale de pe plafon (roof-rails). Ca info trebuie să mă uit dacă am locul pt șuruburi și șanturile de pe plafon, în teorie toate modelele trebuie să aibă chestiile astea nu ?

    - un preț pentru balenă (cargo box), aici nu știu dacă există pe mai multe dimensiuni, aș vrea prețul pentru toate compatibile cu mașina

     

    Mersi !


  2. Mergeam spre casă, mai aveam circa 2 minute, aveam 30 km/h și din senin am primit erorile "ATI-SKID SERVICE REQUIRE" + ”REDUCED ENGINE PERFORMANCE”.

    Am pornit-o a doua zi dimineață aveam doar a doua eroare, antiskidu dispăruse. Am plecat spre locul de muncă (Mera - Cluj-Napoca 18km) cu același stil de condus ca și până acum (schimbat trepte viteze la 2800-3000, viteză maximă 120 kmh până la intrare în comuna Baciu) , înainte cu 2 minute să parchez la locul de muncă dispare și a doua eroare. Începea să mă amuze când e nehotărâtă ^_^. O duc la service, bune baiatu testeru și citește 3 erori.

    - presiune mare turbo

    - presiune scăzută turbo

    - defecțiune axul cu came

    Însă nu știu de când erau erorile astea care le-o citit testeru și de ce or fi dispărut. Gagiu mi-o șters erorile și mi-a zis să revin dacă mai apare vreuna dintre ele. Faină rezolvare și ieftină, mai exact moca.

    Ce-i drept că n-am simțit nimic schimbat la mașină nici la pornire, nici în mers, nici la oprire.


  3. Dupa ce am schimbat distributia + curea alternator acum 2 zile, ieri dimineata pun cheia in contact, treapta 1, treapta 2, si la treapta 3 se stinge tot, martori, bord, consola. Pun cheia pe treapta 1, scot cheia ies din masina.

    Inchid - deschid usa, se prind becurile din interior, se aprinde ceasu din bord. Bag cheia in contact se opreste din nou tot :)

    Chem un prieten sa-mi dea curent prin clesti, era clar ca-i de la baterie. Merg inapoi la service unde mi-ai schimbat distributia si cureaua la alternator, si se pun baietii pe verificat. Tensiunea in baterie era de 15 si fara consumatori (clima, becuri, radio) si cu ei porniti. Au verificat si daca am consumatori cand motorul e oprit, n-aveam. S-au gandit poate s-o fi redresat alternatoru. Au pus o alta baterie pe masina... voila functioneaza totu perfect.

    Asadar i-am cumparat baterie noua :)

    Cea veche era pe masina din fabrica, avea pe ea etichetat data,marca, logo volvo etc. deci 6 ani o tinut, probabil era cazul sa cumpar una noua.

    Dar ma intreb o fi fost conincidenta sa se fi dus bateria chiar dupa ce s-o schimbat distr. curele etc ? Daca nu schimbam distr si curea alterantor mai pateam treaba asta ? Probabil ca da :)