Cristi Muresan

Membru
  • Content count

    3,714
  • Joined

  • Last visited

Posts posted by Cristi Muresan


  1. Buna ziua , i tentionez sa cumpar niste bare transversale , vreau sa va intreb cine a pus asa ceva pe masina ce firma a folosit ? (Ma gandeam la thule sau green valley quick care sunt vre-o 415 lei) as dorii sa pun 2 suporturi de bicicleta pe ele .

    Daca are cineva si vre-o oferta , este binevenita

    Iarasi sfaturi despre suportul de bicileta ... sau oferte din nou binevenite .

    Envoyé de mon SM-G935F en utilisant Tapatalk


  2. La asta m-am gandit si eu, dar nu-mi explic de ce nu as fi vazut ceva atat de evident. Plus ca am trecut din nou pe acolo dupa vreo 20 de minute, si nu era nimic, nici un obiect mare, nimic. Poate a fost mutat intre timp, daca era ceva. Initial nici nu am putut observa in oglinzi ce ar fi putut fi, pt ca aveam masina in spate. Ciudat oricum. Ma mai uit maine la roti sa vad daca observ ceva suspect.

    Am patit-o si eu de multe ori cu pietre sau chestii similare , suna extrem de tare , si ar explica faptul ca apoi masina merge normal. Un disc fisurat (daca aveai bucati lipsa observai ) nu se aude cand se fisureaza , si apoi se simte la franare (am patit-o) rulmentu huruie mult si bine ... si lista poate continua.

    Envoyé de mon SM-G935F en utilisant Tapatalk


  3. Salut! Am si eu o problema de acest fel. Am un S60 R design din 2012. Am fost la service si au zis ca este un "actuator turbo" ce baga presiune mai mare la aer (din ce mi-au spus ei ajunge si la 2.8 bari). I-au dat resetare si o "reinvatare a limitelor". Se pare ca are aceasta optiune. Insa daca nu se poate repara asa mi-au spus ca trebuie sa schimb toata turbina. Mi se pare cam absurda chestia asta. In plus, sa schimb toata turbina...ar fi un cost cam foarte mare. Are cineva idee de problema asta? Exista doar acea piesa de schimb? Sau am pus-o in fericire? Iar daca ar fi sa nu schimb chestia asta, ar avea un impact foarte mare asupra masinii? Mentionez ca am facut undeva la vreo 5 mii de km in vreo 3 saptamani cu acea eroare si nu am avut nicio problema pana acum. 

    Multumesc anticipat!

    In cazul in care nu ai inteles , schimbi intai valva control turbo si apoi vezi ce si cum sau mergi la un service adevarat... mai sunt

    Envoyé de mon SM-G935F en utilisant Tapatalk


  4. Cutia de viteze este oke daca ii schimbi uleiul la 80-100k .

    Motorul este si el oke daca pui ulei 0-30 a5 b5 si schimbi cureaua de auxiliare frecvent.

    Sent from my SM-G935F using Tapatalk

    Ce inseamna frecvent,  am acelasi masina din 2013,  are 132k iar in afara de ulei si filtre,  nu am schimbat nimic pentru ca nu era necesar,  a.. Discurile si placute,  dar ca si motor,  toarce. 

    Dupa cum ti-a raspuns Mihai , personal am schimbat cureaua de accesorii si intinzatorul la 130k , ulterior cureaua de accesorii la 174k cand am schimbat si distributia. Probabil pe la 200k mai arunc un ochi si o schimb din nou

    Sent from my SM-G935F using Tapatalk


  5. Turbina are urmatoarea problema VNT , care trebui "curatat" prin boost , pedala la fund peste turatia la care motorul dezvolta cuplul maxim .

    Mergand trurat (constant eventual cureti admisia , valvele si pistoanele) .

    Cat despre stil de mers si curatenia in motor , am dubii , nu am gasit teste care sa demonstreze X stil de mers ajuta la curatarea componentei Y ... mult succes.

    Sent from my SM-G935F using Tapatalk