Tetea

Membru
  • Content count

    64
  • Joined

  • Last visited

Posts posted by Tetea


  1. La 07.09.2022 at 1:37 PM, Maurice a spus:

    Inca odata, depinde de navigatie si tara in care conduci.

    La sitemele alea de pe timpul lui Pazvante Chiorul (Igo, Garmin etc) de unde primeai info trafic/blocaje/etc? Putine informatii dar totusi le primeai. Nici nu exista internet mobil pe vremea aia.

    La mine in XC90 (asta nou 2016) pe sistemul de navigatie al masinii fara conexiune la internet anul asta in Elvetia am primit informatii, traseu alternativ ca e aglomeratie in fata, camere radar mobile etc. In Elvetia internetul e .... rusinos de scump asa ca era oprit.

    La fel aveam si pe XC70-ul din 2008 care nu avea nicio conexiune la internet.

    Asa este dar nu este la fel de actualizat. E ca la modelele vechi care nu aveau conexiune la net.

    Pe când cu conexiune la net e altceva. Am rulat in paralel navigatia masinii cu Here We go pe telefon (Hu, Au, De, It, Fr ,Cz, Sk). Arata acelasi lucru.

    Nu am inteles de ce ptr zona Balcanilor Volvo nu dă acces la trafic in timp real. Ptr că de fapt ei se folosesc de serverele Here. Iar Here We go merge brici și în Ro.


  2. Din descrierea sumara facuta de tine zici ca uleiul era negru.

    el de fapt in cel mai defavorabil caz poate sa fie similar unei vișine putrede dar tenta de rosu nu trebuie sa si-o piarda ptr că uleiul fie Aisin/fie Volvo e roșu închis.

    la câți km l-ai schimbat?

    mai incearcă adaptări, dar daca face tot timpul nu prea mai ai ce-i face.


  3. @cristianG : daca te duci la o spalatorie auto si dai cu furtunul intre roata si usa ai sa vezi ca apa nu intra. deci masina este etansa ca asa o testeaza producatorul. Eu nu ma refeream la drive-test ci la analiza in detaliu a masinii. Pentru ca stii ce? Nu ca intra praful ar fi o problema ci, pietricelele de pe drumurile patriei care pot ciobi vopseaua de pe "cantul" usii. Iar in combinatie cu sarea, moarte n-are. :)

    Cum spuneam, joi mi-a aparut si mie testoasa, fara alt mesaj suplimentar. Limp-modul il observi pe autostrada cand iti limiteaza viteza sau si in oras daca incerci kick-down sau alte chestii de forja, altfel nu. Aaa, mie mi-a taiat si AC-ul (erau totusi 27 de grd afara iar masina a stat in soare juma de zi, nu aveam cum sa nu-mi dau seama ca nu baga rece).

     

    Despre fasaituri, totusi, masina nu are un Cx de invidiat.

    @mariusdaniel, de fapt nu e praf ci nisip fin...firele de nisip se vad pe ambele chedere (ptr ca imbinarea e cheder-cheder). usa nu intra in interior (in pasajul rotii) ca laXC40. ci este chiar pasaj al rotii. :)


  4. Ehhh…vineri postam despre țestoasă. Teoretic.

    azi după-amiază mi-a aparut plus martorul de motor, la pornire. Ca tot era Primus in drum m-am dus țintă. Până acolo un coșmar că mașina stătuse parcată în soare și nu dădea nici moartă aer rece. 

    O grămadă de erori electrice si de comunicare. Si unele de evacuare (EGR) + o pompă…la o investigare mai adâncă și calculatorul motorului care nu era pe stoc si vine luni.

    se inlocuiesc pe garantie.

     


  5. Acum 8 ore, Rumburak a spus:

    Eu am incercat la Primul Auto Service un soft Polestar și mi au spus că nu este posibil, deși pe citeva forumuri din SUA se spune că se poate. Nu știu dacă merge in România. Daca se poate, as dori sa știu și eu unde se poate face.

    pai pe un alt topic spuneai ca ai D4, 190 CP. caz in care se poate. Daca ai D3, nu.


  6. Pai la chestia cu praful, trebuia sa te gandesti inainte de a cumpara masina. Daca studiai masina vedeai ca portierele spate sunt atipice ( mai vezi la Porsche Macan si cred ca si la Touareg) si nu se inchid in pasajul rotii. Si atunci toate zoaile din timpul ploilor/ninsorilor, roata ti le arunca si in usile spate. Apa nu intra, ca am verificat. Dar nisipul uscat dupa ploaie isi mai face loc printre chedere din suflul rotii. Acu ca suedezii nu au luat in calcul ca in Ro dupa ploaie strangi nisip pe masina de poti tencui o baie e alta treaba.

    Cu hopul la franare esti sigur ca e din cutie? sau din faptul ca masina taie gazul (stop) iar tu misti piciorul pe pedala si reporneste (start). 

    Cand ti-a dat eroare cu testoasa, acela era mesajul? sau ai dedus ca e acela dupa ce ai citit manualul. Testoasa = Limp mode, adica ai problema in power-train si nu te lasa sa accelerezi. Testoasa este si la nehibride...i.e. ti se fisureaza furtunul de la intercooler.

    Fasaituri la viteze mari o face...nu am sesizat sa fie mai mari decat la altele. si i-am dat cat duce ea maxim. :)

    Masina o am de 3 ani si am peste 100k km.


  7. La 03.03.2021 at 5:28 PM, yopmdnt a spus:

    Salutare! Am mers intr-un service și mi-a verificat compresorul, și cică nu face presiune. Cei de la service m-au sfătuit sa îl schimb. Acum stau în dubii unul sh (din dezmembrări) ajunge la 1200 ron, și am găsit pe autodoc cu 1075 ron (nou) firma STARK (presupun ca e o firma fantoma). Ce sfaturi mi-ati da?

    Trimis de pe al meu SM-G973F folosind Tapatalk

    schimba ce a zis Bogdan si nu mai trebuie sa cumperi nimic SH.