vrg

Membru
  • Content count

    36
  • Joined

  • Last visited

Posts posted by vrg


  1. Buna ziua,

    Raspund tarziu...

    Anvelope Michelin, originale la momentul acela. Goodyear in acest moment.

    Pentru informarea celor interesati: zgomotul a disparut de la sine...dupa o perioada nu s-a mai auzit.

     

    Chiar nu stiu de ce.

    Salutare..si multi km fara incidente.


  2. Salutare din nou....

    Dupa echilibrare nu se mai observa trepidatia. Insa zgomotul a ramas.

    Un prieten mi-a spus ca poate fi si de la cauciucuri.

    O sa urmaresc cu atentie ce se intampla . Imediat ce voi avea o certitudine o sa revin cu informatia.

    Multumesc pentru sfaturi.


  3. Noroc....

    Cred ca sunt doi ani de la ultima echilibrare. Cauciucurile nu prezinta " galme" ..deformari...si toate patru sunt tocite uniform. Ma gandeam sa le inlocuiesc la primavara ...dupa ce le dau jos pe cele de iarna.

    Frana de mana tine bine....pot sa verific daca scot roata? se vede acel arculet?

    Multumesc.

    O sa ma uit la placute si discuri...e ciudat...de fiecare data cand am fost la service am rugat sa mi se comunice daca e ceva in neregula....si ma gandesc ca un disc ovalizat..niste placute tocite...se observa usor.

    Am inlocuit lichidul de frana in septembrie trecut. Nu au zis nimic legat de asta.

    ms mult.

    ar mai putea fi ceva?

    1 person likes this

  4. Salutare .

    V-as ruga frumos sa-mi raspundeti la o intrebare...daca are timp unul dintre voi. Multumesc anticipat.

    Volvo S40 din ianuarie 2009. 71000 km din care 50000 rulati afara.

    Cand stai pe bancheta din spate simti o trepidatie ff rapida...marunta. Daca iti lipesti urechea in timpul mesului de bancheta se aude un zgomot metalic..continuu..un fel de clincanit. Am incercat sa dorm si nu am putut decat cand mi-am dezlipit urechea de canapea. De la sofer nu se sesizeaza.

    Cred ca apare mai des la viteze mai mari...tine o vreme..dispare..apare din nou. Variaza ca intensitate iuniform si incet chiar cand masina e pe pilot automat la viteza constanta pe autostrada.

    Am un catel pt masina in spatele tetierelor banchetei din spate. Se observa ff bine cum ii trepideaza capul ff des..cu o amplitudine de 1-2 mm.

    Sa fie ceva legat de sistemul de evacuare? Pot a mai fac 3000 km inainte sa merg la service? In cateva zile trebuie sa-i parcurg si nu am timp de service pt moment.

    Ce ar terbui sa verific daca ridic masina pe cric?

    Multumesc inca o data.


  5. Păi, nu tu erai curios de oţet? smile.gif

    In afara de mine...bineinteles :lol:

    Intre timp am mai gasit ceva informatii:

    "Acidul acetic: un reactiv chimic important de largă utilizare în industrie, fiind folosit pentru producerea tereftalatului de polietilenă, compus ce stă la baza obţinerii de sticle pentru băuturile răcoritoare; se foloseşte la prepararea acetatului de celuloză, în special pentru filmul fotografic, la fabricarea de solvenţi pentru industria de lacuri şi vopsele, pentru obţinerea acetatului de polivinil, în industria medicamentelor, ca şi în producerea de fibre şi ţesături sintetice. În gospodărie, acidul acetic diluat e adesea utilizat ca agent de detartrare. În industria alimentară, este utilizat sub codul E260 ca aditiv alimentar cu scopul ajustării acidităţii."

    Cred ca nu ma insel daca spun ca otetul ataca plasticul....infinitezimal. Problabil ca dacal-l folosesti diluat corect o sa apara primele urme de atacare a plasticului dupa multe primaveri...mult prea multe ca sa mai avem aceeasi masina.

    Multumesc tuturor.

    Si tie Miromb...pt "reteta" completa.


  6. In masina e steril si cand te dai jos in praful de zi cu zi se duce naibii tot mediul antialergic.

    E adevarat...probabil am o fixatie...Insa cand faci un drum de 10 ore cu masina..conteaza.

    In ceea ce priveste servetelele umede..depinde de ce contin. Am folosit o data pt a indeparta un suc de portocale cu pulpa de pe o bancheta textila la un Opel Astra. Mai rau am facut.

    Am incercat sa nu le folosesc pe bord ci doar pe fetele usilor. Si nu mereu. Pana acum bordul l-am sters cu un servetel umezit in apa distilata. Dar la un moment dat trebuie sa si cureti cu ceva...nu?

    Multumesc pentru raspunsuri.

    Mai are cineva vre-o idee?

    Cum ramane cu otetul? Adriann spune ca alcoolul dauneaza.


  7. Am uitat sa precizez. Ma gandeam la materialele plastice din interior. Fetele de usi sunt din plastic si material textil...Bordul tot din plastic...Fiind materiale tratate antialergic ( banuiesc )...nu as vrea sa daunez acestui tratament...mai ales ca m-am bazat pe asta...


  8. Salutare

    Din cate am inteles Volvo a folosit materiale antialergice la interior. Pentru a ramane pe aceeasi lungime de unda...ar trebui sa folosim pentru curatare - bord de exemplu- ....produse naturale. Stie cineva daca solutia de apa cu otet dauneaza materialelor din interior? Bord...fete usi.....s-au ce altceva mai putem folosi...fara chimicale?

    Multumesc


  9. Asa a inceput si la mine povestea! Prima data am gasit 3 lovituri in geamul dreapta spate si la 2 saptamani, mi le-a luat cu ranga la rand :))). Si la 3 zile dupa ce am schimbat parbrizul, l-am gasit iar crapat :D. Inca nu mi-am dat seama pe cine am suparat in halul asta, dar... ai grija, ca poate ai suparat si tu pe careva :D

    Hm..sper ca nu...Curat ghinion oricum...


  10. masina are 108000km motorul este 1,6 diesel,am cumparato cu 40000km schimbu la 10000 cel tirziu am folosit mobil1 prima data dar ca este facut la turci mai nou am trecut pe castrol si magnatecu are specificatiile din cartea masini de acea folosesc magnatec.am folosit un alt tip de castrol si nu statea in motor la 5000km lipsa 500gr,in schimb mobilu1 si magnatecu cu specificatiile din carte din 10000 in 10000 mii nu dispare un gram.am inteles de la diferiti mecanici ca magnatecu este pentru benzinare,datimi un sfat va rog ce uleiuri folositi pentru un asemenea motor si la km acestia ce ar mai trebui schimbat.va multumesc.

    Salutare

    Ca fapt divers.

    In urma cu un an, am achizitionat de la reprezentanta Volvo din Manresa...Spania...pt S40-ul meu 1.6 Diesel ulei Castrol Magnatec...5w30. Acesta era uleiul cu care lucrau ei...atunci. La reprezentanta din Romania l-am folosit la revizie pe " raspunderea mea" pt ca desi pe placuta masinii se recomanda Castrol 5w30 incepand cu 2010 cei de la reprezentanta au primit indicatii de a folosi pt acest motor 5w40.

    In urma cu trei saptamani am facut revizia de doi ani...si la 14500 km( atunci mi-a aparut avertizare de revizie pe bord) la o reprezentanta din Aix en Provence...Franta. Am avut incredere si am cerut sa se foloseasca piese de origine si consumabile recomandate Volvo. Cand am ajuns acasa si am citit factura cu atentie am descoperit ca mi-au pus ulei Elf EXCELLIUM LDX 5W-40 . Este un ulei sintetic...si ce pot sa spun? Parca este un pic mai silentioasa si mai fasneata...insa s-ar putea sa ma insel.

    Si apropo...Cand au vazut ca am numai 24000 km si ca la ultima revizie aveam 10000 mi-au spus ca pana la 35000 km nu am nevoie sa schimb uleiul. La ei se face la 25000.

    La multi ani!


  11. am ascultat si eu chitaitul.cumva te misti tu cu telefonul cand ai inregistrat?mi se pare mie sau se aud variatii in turatia motorului?daca te miscai cu aparatul de inregistrat in diferite pozitii poate de aia face asa.

    chitaitul :nu cumva ti s o cuibarit samsing pacolo? :D.pt chestii din astea numa la service ai sansa.

    Variatii ale turatiei motorului,,,nu am sesizat. Este posibil sa ma fi miscat cu telefonul in dorinta de a capta sunetul cat mai fidel.Insa " chitaitul" nu cred - in acest caz - ca e bio, oricat de prietenos cu mediul ar fi un autoturism Volvo. :mellow:


  12. Oglinda se da jos foarte usor :

    Se regleaza maxim maxim spre interior, astfel incat sa poti baga degetul intre oglinda ( sticla ) si rama oglinzii din partea exterioara dupa care o scoti de pe canale tragand usor usor de ea. Ea sta fixata pe niste limbi flexibile care ies din motoras si intra in niste canale de pe spatele sticlei. Daca dai oglinda maxim maxim spre interior ( spre geam ) si te uiti bine in golul format ai sa vezi exact sistemul de prindere.

    Avand in vedere temperatura de afara nu as recomanda sa faci asta acum, e foarte frig si plasticul e casant, risti sa rupi ceva cleme, ea se monteaza si demonteaza folosindu-se de elastica acelor "limbi" de plastic care pe frigul asta nu stiu cat de elastice or fi. Daca chiar vrei sa o demontezi iti recomand sa mergi intr-un garaj undeva si sa o incalzesti bine bine cu un uscator de par, dar bine de tot, iar abia apoi sa incepi sa lucrezi la ea.

    Nu cumva exista un tutorial facut de mine in aria DIY, s-a pierdut oare la migrarea pe noul forum ? Tin minte ca am desfacut odata oglinda si am facut poze.

    In legatura cu zgomotul ala, cumva dispare sau isi schimba intensitatea cand apesi pe ambreiaj ?

    Multumesc pentru informatii despre oglinda...O sa incerc sa gasesc tutorialul si o sa astept zile mai calduroase...

    In ceea ce priveste zgomotul...nu pot sa raspund la intrebare pt ca nu am incercat. Zilele astea nu a mai aparut...Daca-l aud din nou o sa testez. Presupunand ca ar disparea o data cu actionarea pedalei de ambreiaj...ce ar insemna? :rolleyes:


  13. La cat de noua e masina ta si cati km are eu zic sa te ingrijorezi de altceva (stratul de OZON, nivelul Nilului, vremea la New York), nu are nimic turbina ta stai linistit :lol:

    Au fost cazuri in care a picat turbina la 20k km DAR nu la motoarele astea .

    Off...m-am speriat..din pacate ai dreptate cu stratul de ozon..multumesc pt imbarbatare... ::)


  14. despre oglinda.deci mai simplu te referi la comenzile electrice ale geamului oglinzii pe orizontala?ai spalat o?apa?inghet ...etc...cred

    Intradevar...ale geamului oglinzii...insa comanda electica functioneaza pe o directie..nu si pe cealalta. De spalat..am spalat-o dar in urma cu cateva zile. Intrebarea mea e ce as putea sa fac eu ca sa o deblochez...as putea incerca sa demontez oglinda si sa incerc sa ajung la mecanism? a mai demontat cineva?


  15. Daca turbina nu scoate nici un zgomot metalic (ca de flex) atunci totul este normal, joc in ax are orice turbina, problema este cat de mic/mare este . Recomandarea mea este sa mergi linistit si sa tii cont doar de un lucru, nu da talpa cand esti sub 2000rpm in rest apa, paie si bataie .

    Salutare

    Masina mea are 25000 km si in curand face doi ani. Dupa un drum de 2000 de km...pe autostrazi in Vest...am auzit pt prima oara un fasait usor...parca semana cu al unui flex cand i se taie alimentarea..

    De atunci nu a mai aparut... Am realizat cu ce ar semana zgomotul imediat ce am citit mesajul antevorbitorului meu. Turbina sa se fi auzit oare? Este cazul sa ma ingrijorez?


  16. Va salut pe toti,

    Va cer ajutorul in incercarea de a identifica solutia la doua probleme:

    1- un " chitait" intermitent care se aude din exterior cand stai langa aripa dreapta fata cu motorul pornit. A aparut pt prima oara in Martie..o zi, doua, si a reaparut acum...si a disparut din nou. L-am inregistrat..si l-am atasat...sper sa percepeti problema usor;

    2- nu mai pot apropia ori departa oglinda laterala dreapta de autoturism, pot doar sa o orientez spre sol ori spre orizont.( ma refer doar la oglinda propriuzisa ..nu si la carcasa)...sa incerc sa explic altfel: nu o mai pot roti in jurul axei Z ci doar in jurul axei Y. Butonul de pe portiera functioneaza normal pentru oglinda laterala stanga.

    Ce parere aveti? De la ce ar putea fi acel " chitait " si cum as putea rezolva problema oglinzii?

    Model: S40 2009 1,6D

    Multumesc mult ...as aprecia orice sfat ori idee..

    Sa auzim numai de bine.

    Voce000.mp3


  17. Va salut pe toti,

    Va cer ajutorul in incercarea de a identifica solutia la doua probleme:

    1- un " chitait" intermitent care se aude din exterior cand stai langa aripa dreapta fata cu motorul pornit. A aparut pt prima oara in Martie..o zi, doua, si a reaparut acum...si a disparut din nou. L-am inregistrat..si l-am atasat...sper sa percepeti problema usor;

    2- nu mai pot apropia ori departa oglinda laterala dreapta de autoturism, pot doar sa o orientez spre sol ori spre orizont.( ma refer doar la oglinda propriuzisa ..nu si la carcasa)...sa incerc sa explic altfel: nu o mai pot roti in jurul axei Z ci doar in jurul axei Y. Butonul de pe portiera functioneaza normal pentru oglinda laterala stanga.

    Ce parere aveti? De la ce ar putea fi acel " chitait " si cum as putea rezolva problema oglinzii?

    Model: S40 2009 1,6D

    Multumesc mult ...as aprecia orice sfat ori idee..

    Sa auzim numai de bine.

    Voce000.mp3


  18. Buna ziua...si salutare

    Sa incerc sa descriu problema: masina nu a fost miscata o saptamana, temperaturile ziua au depasit cu maxim un grad limita de inghet. I weekend am urcat in masina..si cand am tras usa ..Surpriza...nu s-a mai inchis..era ca si cum nu as fi avut "iala" montata pe masina...Am incercat sa inchid de la telecomanda, am actionat manerul din exterior dar nu si-a revenit decat cand am actionat succesiv clapeta de deschidere din interior. In urmatoarele doua zile totul a fost normal.

    As dori un sfat...sa caut solutii de degivrare ? Sunt acestea eficiente? Este normal sa se intample acest lucru? Masina este inca in garantie...are rost sa ridic problema la revizia tehnica? Daca s-a intamplat la 0 grade...la -20 se va intampla din nou? A avut cineva aceasta problema?...si cum a rezolvat?

    Multumesc.