agglutina

Membru
  • Content count

    30
  • Joined

  • Last visited

Posts posted by agglutina


  1. Azi am patit si eu ceva asemanator la un S40 din 2008. La intrerea in masina nu am mai putut porni si introducerea cheii nu avea niciun efect. Ulterior bordul s-a comportat aleator (beculete aprinse - stinse, radio on-off, zgomote etc.).

    Am pus-o pe platforma si am trimis-o la reprezentanta. Ce urmeaza, numai buzunarul meu stie...

    :)


  2. poi si daca nu ai IAQS atunci functia A este degeaba?adica A=M

    la mine daca trec prin fumul produs prin arderea miristilor se simte in masina mirosul specific.daca nu ma insel si daca stau in spatele unui autobuz sau raba care face nor negru in spate,tot se simte miros.

    Fiti linistiti, senzorul nu-si face treaba...


  3. Felicitari! In ce consta functia mute? Cat a costat toata distractia?

    Functia "Mute" inchide volumul radioului in momentul apelarii (daca nu este montat cum trebuie, volumul trebuie redus manual).

    Car kitul a costat 499 lei (se gasesc si mai ieftine, dar, cum spuneam, are tot ce-i trebuie), iar montajul (totul frumos camuflat) a costat 200 lei.

    :rolleyes:


  4. Pai detaliaza-ne si noua!Ce model ai montat si cum ai facut/unde ai facut montarea;)

    Car kitul Parrot CK3100 a fost montat la serviceul Volvo. Am luat de pe Amazon si un adaptor de tip PC000019AA (a venit in 4 zile).

    Displayul a fost montat pe bord, sub cheia de contact, cu benzile dublu adezive venite cu kitul.

    Este activa functia "Mute", a incarcat numerele din agenda telefonică, functioneaza comenzile vocale etc.

    Daca l-as fi montat eu, v-as fi spus mai mult.

    :)


  5. Putin rautacioasa afirmatia "Volvo inseamna de la S60 in sus". Eu am avut ocazia sa conduc si sa cunosc bine o Toyota avensis 1.8 comparativ cu S40-ul meu 1.8, ambele de 2 ani. Toyota este mai zgomotoasa, cu design sub S40, scaune mai incomode. Fiabilitatea nu ridica probleme la niciuna deocamdata.


  6. Daca te uiti pe net la second handuri, vei vedea o gramada de oferte pentru S40 cu motor 1.6 diesel. Asta inseamna ca proprietarii nu sunt tocmai multumiti de ele.

    Eu am S40 cu motor de 1.8 si sunt foarte multumit. Poate ca 1.6 diesel e ceva mai economic la consum, dar nu stiu cum e cu intretinerea...

    Daca ar fi dupa mine, as opta pentru motor diesel de 2.0 l


  7. Aseara am avut ocazia sa simt pe viu cum functioneaza DSTC... Pe la mijlocul autostrazii Transilvania (atat cat e) am nimerit o portiune cu polei (mergeam linistit cu peste 100 km/h pentru ca soseaua parea doar uda). La un moment dat masina a inceput sa alunece spre stanga si atunci au inceput sa lucreze "accesoriile". Eu am intepenit, dar mi-am dat seama destul de repede ca nu prea am ce sa-i fac si ca oricum erau parapeti pe stanga si pe dreapta... Pana sa reintre pe traiectoria normala, cred ca a facut cel putin 10 fandari, cand spre stanga, cand spre dreapta, din ce in ce mai putin ample. Masina a scapat intreaga si am multumit lui Dumnezeu si celor de la Volvo pentru asta...

    Concluzia: iarna nu-i ca vara, chiar daca ai experienta in condus de peste 20 ani...

    1 person likes this

  8. Inainte de a merge la Service, as dori sa va intreb daca si la masinile voastre sistemul de mentinere a calitatii aerului in habitaclu (IAQS) este eficient in regim automat.

    La mine nu reactioneaza cand merg in spatele camioanelor care fumega decat daca actionez butonul. Ar trebui sa ma astept sa reactioneze doar la continuturi ridicate de monoxid de carbon?